Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Turskien varustuksien pituuksien kartoittaminen  (Luettu 14749 kertaa)

Poissa joey_t

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Turskien varustuksien pituuksien kartoittaminen
« Vastaus #100 : Toukokuu 17, 2025, 21:55:14 »
Minulla 17 cm ja olen koko elämäni, olkoon ei PT tai PT käyttänyt paljon aikaa esileikkiin, nulen pillua tosi pitkään ja moni nainen saa orgasmin, myös moni PT,ei kuitenkaan ihan kaikki. Maksan siitä että nainen saa orgasmin, niinkin voi toimia vaikka ostaa palvelub PTltä. Kyllä itse siten ehtii itsekin tulla. Kuinka moni meistä turskista aidosti arvostaa palveluntuottajia. Minulla on syntynyt vuosien aikana moni PT suhde joka toimii koska toimin edellä mainitulla tavalla. Siis arvon PT:t ja naiset,sanokaa mielipiteenne.
Ymmärrän PT:n arvostamisella sitä että en tingi, käyttäydyn hyvin ja en yritä venyttää sovittua aikaa.
Mulla ei ole mitään tavoitetta taikka tarkoitusta saada PT:lle orgasmia. Joskus niin voi käydä, joskus ei.

Poissa Aapeli60

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #101 : Toukokuu 17, 2025, 21:59:37 »

Tuon "kansainvälisen mulkunmittaus" saitin kautta, löytyi näköjään mielenkiintoinen hypoteesi:

- kovin lämpimillä alueilla elävien kansojen tapauksessa, löysä mulkku on lähes samankokoinen kuin jäykkä mulkku (Oma tulkinta: kehon ei tarvitse maksaa tuon ulokkeen lämpimänä pitämisestä mitään kaloreita, koska lämmin muutenkin)

- kovin kylmillä alueilla elävien kansojen keskuudessa, löysä mulkku on paljon pienempi, mutta kasvaa voimakkaasti jäykistyessään (Oma tulkinta: tarpeen vaatiessa suureksi, muuten säästetään kaloreita, ettei tarvitse turhaan lämmittää liikoja)

Pätee ainakin itselläni, reissuissa lämpimissä maissa koko on paljon suurempi lepotilassa. Ei se kuitenkaan taida vaikuttaa sitten mitään kun hommiin aletaan, tosin en ole mittaillut.

Poissa Thor Patsas

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #102 : Toukokuu 17, 2025, 22:01:53 »
Miten sitä edes mitataan? Velttona vai jäykkänä? Venyttääköhän jotkut sitä velttona oikein äärimmilleen että saa optimaalisen tuloksen?
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Aapeli60

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #103 : Toukokuu 17, 2025, 22:04:16 »
Ihan vaan kusella käydessä huomaa eron.

Poissa DeiDei

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #104 : Toukokuu 17, 2025, 22:12:41 »
Miten sitä edes mitataan? Velttona vai jäykkänä? Venyttääköhän jotkut sitä velttona oikein äärimmilleen että saa optimaalisen tuloksen?

Vaikea sanoa. Ilmeisesti homostelijat mittailevat yleisissä saunoissa ihan silmillään.
Itse olen näyttänyt aikoinaan epäilijoille tuoppia temmin vieressä, sillä silmähän tunnetusti valehtelee.  ;D

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Full Member
« Vastaus #105 : Toukokuu 17, 2025, 22:33:38 »
Minulla 17 cm ja olen koko elämäni, olkoon ei PT tai PT käyttänyt paljon aikaa esileikkiin, nulen pillua tosi pitkään ja moni nainen saa orgasmin, myös moni PT,ei kuitenkaan ihan kaikki. Maksan siitä että nainen saa orgasmin, niinkin voi toimia vaikka ostaa palvelub PTltä. Kyllä itse siten ehtii itsekin tulla. Kuinka moni meistä turskista aidosti arvostaa palveluntuottajia. Minulla on syntynyt vuosien aikana moni PT suhde joka toimii koska toimin edellä mainitulla tavalla. Siis arvon PT:t ja naiset,sanokaa mielipiteenne.
Ymmärrän PT:n arvostamisella sitä että en tingi, käyttäydyn hyvin ja en yritä venyttää sovittua aikaa.
Mulla ei ole mitään tavoitetta taikka tarkoitusta saada PT:lle orgasmia. Joskus niin voi käydä, joskus ei.

Jep, PT:n orgasmi on jotain ekstraa, joka ei kuulu normaalin tapaamisen oletuksiin. Joskus tosin voi *maksetun palvelun osana* sellaisen PT:lle, esimerkiksi hänelle tutulla ja toimivalla lelulla, antaa ... mutta silloinkin se on asiakkaalle tarjottu palvelu.

Toki, koska itselle naisen jättäminen kiihottuneeksi ja puutteeseen on eräs oma kinkki ... niin ostopalvelun tapauksessa olen oikein tyytyväinen, jos sattuisi käymään niin hyvä tuuri, että tuohon toiminnan seurauksena päästäisiin ... toisaalta, jos minulle maksetaan, niin sitten tietystin pyrin laukaisemaan, kts. toinen aktiivisena oleva ketju tällä hetkellä.

Poissa Penaattori

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #106 : Toukokuu 18, 2025, 00:16:01 »
Kuulemma joskus markka-aikaan oli Jallussa kilpailu hepin pituudesta. Kisa käytiin siten, että toimitukseen piti lähettää kuva jossa pöytään lyödyn juhlakunnossa olevan koko hepin pituudelle oli asetettu markan rahoja peräkkäin. Voittajalla taisi olla 9 markan rahaa kuvassa. Näin siis olen antanut itselleni kertoa.
Jotka osaa, ne tekee mitä vaan
Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan
- Juice Leskinen

Poissa Hardy6

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #107 : Toukokuu 18, 2025, 10:02:23 »

Tuon "kansainvälisen mulkunmittaus" saitin kautta, löytyi näköjään mielenkiintoinen hypoteesi:

- kovin lämpimillä alueilla elävien kansojen tapauksessa, löysä mulkku on lähes samankokoinen kuin jäykkä mulkku (Oma tulkinta: kehon ei tarvitse maksaa tuon ulokkeen lämpimänä pitämisestä mitään kaloreita, koska lämmin muutenkin)

- kovin kylmillä alueilla elävien kansojen keskuudessa, löysä mulkku on paljon pienempi, mutta kasvaa voimakkaasti jäykistyessään (Oma tulkinta: tarpeen vaatiessa suureksi, muuten säästetään kaloreita, ettei tarvitse turhaan lämmittää liikoja)

Olen jostain lukenut, että tämä johtuu siitä että siemenneste tykkää tietystä optimilämpötilasta ja löysänä iso mulkku jäähdyttää kiveksiä verenkierrolla kun taas kylmässä käy päinvastoin. Samasta syystä kivekset roikkuvat alempana lämpimässä.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 18, 2025, 10:05:50 kirjoittanut Hardy6 »

Poissa häkkisen isa

• Full Member
« Vastaus #108 : Toukokuu 20, 2025, 21:40:22 »
Isalle kelpaa myös se "keskiverto", mutta tuskinkaan hänenkään mielessä on se keskiarvo minkä netistä löytää. Se kysymys on nimenomaan se, että onko olemassa luotettavaa dataa aiheesta. On kaikkea huipputiedettä tehty; kuuhun menty ja hiukkaskiihdyttimet rakennettu, mutta miehen siittimen keskiarvosta ollaan edelleen epävarmoja.

mulle keskiverto kyllä tarkoittaa 13cm munaa mihin laitetaan keltainen mysize pro päälle, mutta ok, ehkä mä en vielä niiden tuhansien koeajettujen munien jälkeen tiedä sittenkään mitä keskiverto tarkoittaa :D
lomalla 22.6. saakka, nähdään syssymmällä! terkuin ihana isa 😘

Poissa Kielitieteilijä

• Full Member
« Vastaus #109 : Toukokuu 20, 2025, 22:04:39 »
Tästähän alkaa tulla viihdettä!
Kultasepällä on sellainen dildon tapainen sauva jolla mitataan sormuksen halkaisijaa...
Vastaava pitää nyt löytää ja saada aikaan virallinen
Seksisaitin kaluston katselmus.

Joku, jotkut pt.t valtuutetaan tekemään standardisoitu mittaus ja turska maksaa mittauksesta sovitun taksan. Mittaustulos julkaistaan foorumilla; Riippumatta siitä miellyttääkö tulos turskaa.

"...no, mul on vielä tää ruoska; Onk se koskaan tehny kipeää?
Mä oon tienny, miten sitä käyttää...
Nii ettei jää jäljet vaikka kuinka itkettää..."

Tarkoitan; olen 15- vanhasta antanut tyytyväisyystakuun; Jos ei tuntunut hyvältä, koitetaan uudelleen 🤭
Lingua mea te ad caelum tollet

Paikalla NUSSIJA_666

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #110 : Toukokuu 22, 2025, 18:25:18 »
mulle keskiverto kyllä tarkoittaa 13cm munaa mihin laitetaan keltainen mysize pro päälle, mutta ok, ehkä mä en vielä niiden tuhansien koeajettujen munien jälkeen tiedä sittenkään mitä keskiverto tarkoittaa :D
[/quote]

Isa, myönnän että nyt kuulostaa kyllä aika vakuuttavalta. Tosta puuttuu vain se konkreetinen mittaus (jopa 1 riittää sun tapauksessa koska silmäsi on harjaantunut):kun vastaan tulee se sinun keskiverto muna, niin nopea mittaus kun turska 100% juhlakunnossa, täysin titämättömänä että parin sekunnin päästä onkin mittatikku munan yläosassa kiinni. Jos tämän teet niin wau...saat nimesi tästä syntyvään titeelliseen julkaisuun sekä bonuksena voisin vielä tilata sinulta ajan (saisit vihdoin sitä 20 senttistä  :D

Poissa Ribbeli

• Sr. Member
« Vastaus #111 : Toukokuu 22, 2025, 18:41:18 »

Ei se pituus,vaan paksuus💪
miten kuuluu viidakon laki?

Poissa Gentleman Tampere

• Hero Member
« Vastaus #112 : Toukokuu 29, 2025, 14:07:43 »
Kuulemma joskus markka-aikaan oli Jallussa kilpailu hepin pituudesta. Kisa käytiin siten, että toimitukseen piti lähettää kuva jossa pöytään lyödyn juhlakunnossa olevan koko hepin pituudelle oli asetettu markan rahoja peräkkäin. Voittajalla taisi olla 9 markan rahaa kuvassa. Näin siis olen antanut itselleni kertoa.
Olivatko ne markan setelit pitkittäin vai poikittain?

Poissa Penaattori

• Sr. Member
« Vastaus #113 : Toukokuu 29, 2025, 14:13:21 »
^Olivat ihan kolikoita. Kuulemma.
Jotka osaa, ne tekee mitä vaan
Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan
- Juice Leskinen

Poissa Mertsu90

• Newbie
  • Galleria (4)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #114 : Toukokuu 30, 2025, 14:52:40 »
Aika monia kaluja nähty 16 vuoden villin sinkkuelämän aikana ja nyt viimeaikoina lisää näissä merkeissä,varmasti joku 150-200. Sanoisinko näin elintarvike nimiä lainatakseni että suurin osa kooltaan mallia "kabanossi", sitten ehkä muutama "Hk-sininen" ja osa näiden väliltä.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 30, 2025, 14:54:19 kirjoittanut Mertsu90 »

Poissa Waverunner

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #115 : Toukokuu 30, 2025, 22:49:52 »
Yhdellä kaverilla on kuulemma ”prinssinakki”. Sopiiko tulla käymään? Kaverin puolesta kyselen…

Poissa Mertsu90

• Newbie
  • Galleria (4)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #116 : eilen kello 08:50:18 »
Yhdellä kaverilla on kuulemma ”prinssinakki”. Sopiiko tulla käymään? Kaverin puolesta kyselen…

Täytyy kyllä sanoa että sitä ei ole vielä tullutkaan vastaan :)