Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Turskien varustuksien pituuksien kartoittaminen
jan#91:
^ Enpä ole itse ennakkoon kysellyt, mutta just taannoin tuli konkreettisesti testattua, että 57 tuntuu jo epämiellyttävän puristavalta -> vaihto 60 ja taivas aukeni 😊
saapasjalkakolli:
^ Tämä on kyllä tärkeää. Kondomien koolla on todellakin merkitystä. Se ei saa puristaa, eikä olla liian löysä. Sillä on iso vaikutus kokemukseen.
Hupi:
Kumeja kannattaa tosiaan sovitella eri kokoja, tosi pitkään luulin että kumi pitää vetää niin että sormet työnnetään sinne kumin sisään ja venytetään samalla peukaloilla rullaten päälle.
Mutta sittemmin oon huomannut että väärän kokonen kumi on ollut kyseessä, kondomimittojakin on jossain saatavilla niillä kannattaa tsekata vähän suuntaa.
Minulle olisi sopiva koko 69 mutta tykkään kuitenkin käyttää 64, on hieman napakampi mutta silti kestävä.
Ja merkkinä suosittelisin mister sizeä, on hyvän tuntuinen kumi.
JämeräpartainenInsinööri:
Hyvin toimineilla vierailuilla hupakolla on ollut saatavilla kokoa 60. Hiukan epämukava, mutta ei liian. Totta puhuakseni, miellyttävämpi 62 vaatisi jo sellaista "kemiaa" pysyäkseen turvallisesti päällä, että sitä voin tuskin saavuttaa satunnaisen hupakon kanssa. (Olenko siis demiseksuaali!? :o)
Edit: Ai niin, "MySize" kodomeista on saatavilla testipakkauksia joissa erikokoisia. Niillä voi kokeilla mikä olisi oma.
JämeräpartainenInsinööri:
Ja kommenttina äänestyksen kokojakaumaan, näkisin tässä kaksi virhemahdollisuutta:
- mitä isompi, sitä mieluummin ottaa osaa tähän äänestykseen, jos äänestäjä on rehellinen
- "höhö äänestän että mulla on valtava", tulosta sabotoivat.
Luotettavampi tulos vaatisi todellisen kontrolloidun mittauksen -- arvokkaan tieteellisen tiedon saamiseksi, kenties voitaisiin kokeilla koejärjestelyä, jossa kaikki mukana olevat hupakot mittaavat asiakkaansa, ja kertovat tulokset tutkimuksen koordinaattorille? :D ::) :P
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta