Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Turskien varustuksien pituuksien kartoittaminen

<< < (2/24) > >>

Sokeriblondi:

--- Lainaus käyttäjältä: NUSSIJA_666 - Syyskuu 30, 2024, 04:46:40 ---Pitää paikkansa, voisikohan palveluntarjoajat ainakin kommentoida tuloksia, siinä vaiheessa kun niitä kertynyt enemmmän (pari kuukautta ehkä jos tämä ei huku tänne heti) - joku palveluntarjoaja jolla hyvä visuaalinen tarkka silmä ja muisti, jos mittaminen jostain syystä ei tule kyseesen palveluntarjoamis tilanteessa

--- Lainaus päättyy ---

Tulokset ei näy niin niitä en pysty kommentoiman..
Mun mielestä parempi mittari kun pelkkä pituus on kortsun koko 🤗 se kun huomioi myös paksuuden..
Siihen voin kommentoida että enemmän mulla kuuluu normaalia vähän isompia kortsuja(54-56) kuin normaaleita (52) tai pieniä (47).
Sitten tietty on ne isot (60-72) joita on myös jonkun verran 😘

Auttoiko tää?

EDIT: täähän oli vielä vuoden voimassa 🤭

AnnaVonB:
Jos kyselyä voi muokata niin lisää siihen kohta "minulla on pillu, tulin vain katsomaan tuloksia". Hupakot eivät voi muuten kommentoida ollenkaan kun ei näe kyselyn vastausta.

orjamies:

--- Lainaus käyttäjältä: AnnaB - Syyskuu 30, 2024, 08:40:36 ---Jos kyselyä voi muokata niin lisää siihen kohta "minulla on pillu, tulin vain katsomaan tuloksia". Hupakot eivät voi muuten kommentoida ollenkaan kun ei näe kyselyn vastausta.

--- Lainaus päättyy ---

no pistää sinne pienimpään kuten ehkä tehtykin eihän miehet olisi sitä valinnut .

TOTUUDEN NIMESSÄ nämä ei kerro mitään miehet lisää 5-10cm vähintään . muistan että joku

oli kärähtänyt kun haettiin isoa " mittasin peräaukosta " oli selitys harva muuten tietää

se pitäisi mitata päältä..

Vieras1739:
Pitäisikö rinnalla olla ketju, missä palveluntarjoajat kartoittavat turskien nakin pituuksia?
Näin voisi verrata odotuksien ja toteuman välistä suhdetta.

Ps: Saako isolla alennusta? Vai tuleeko kentien pienen munan lisä palveluun?

Noodelidude:
"Ps: Saako isolla alennusta? Vai tuleeko kentien pienen munan lisä palveluun?"

Toisinpäin, hyvin voisi jokaisesta suomalaisen keskimitan ylittävästä sentistä pituudessa ja paksuudessa lisätä 10€ varatun ajan hintaan.

Yllättäen isoimman kokoluokan vaihtoehdossa on heittämällä eniten vastauksia. Lohduttaudun sillä, että isokulliset ovat varmasti ensimmäisenä kertomassa isosta kullistaan ja vastaamassa tämmöisiin kyselyihin, niin siksi tilasto näyttää noin vääristyneeltä. ;D

T. Kateellinen minimuna. 😢

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta