Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Turskien varustuksien pituuksien kartoittaminen
AnnaVonB:
Ymmärsin kyllä liiottelun mutta lainauksessani oli myös toi toinen kommentti siitä että isolla saisi alennusta ja pienelle tulisi lisämaksu. Koitan miettiä että mikä se logiikka siinä on? Että iso se mitä halutaan = alennus, ja pienestä ei pidetä = lisämaksu?
Lifti:
Helvetillisiä seipäitä valkoisilla pojilla
Vieras1755:
Eräs PT sanoi kerran viitaten omaan peliini, näin vapaasti käännettynä, loistava parisuhdekäyttöön mutta saattajalle ei niin hyvä. Samaan hengenvetoon ilmoitti ettei myy anaalipalveluita minulle, vaikken edes kysynyt.
Otin luonnollisesti kohteliaisuutena mutta se laittoi miettimään. Onko PT tyytyväisempi, jos pienimunainen asiakas tulee käymään? Kuluvat osat jne.
samuel:
--- Lainaus käyttäjältä: Viola - Syyskuu 30, 2024, 21:54:28 ---[quote author=PaksUkko link=topic=13709.msg390182#msg
Tuota, sanotaan että riittävä. (kun en muista :-[ )
Fiilis jälkeenpäin oli hyvä. :)
Itseasiassa en kiinnitä tapaamisella huomiota peniksen kokoon tai muotoon vaan enemmänkin katseeseen, kehon kieli, ilmapiiri, kemiat,... Ei niin konkreettisia asioita.
Penis on yksi käyttöväline, yksi osa kehosta, yksi osa seksuaalista nautintoa. Ihminen kokonaisuutena on enemmän.
Mutta onhan tämä ketjun aihe leikkimielisenä ihan ok. Kunhan ei aiheuta traumoja kenellekään.
btw voisin kirjoittaa kirjan peniksen eri käyttötarkoituksista.
Yksi harvoista asioista missä koolla on väliä, jos teen bondagetyön peniksen varteen. Siinä pituudella on etunsa. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Minulla on domme manannut vehkeitä sitoessa mun kasseja. Ne nousee seisoessa niin ylös, että ei välttämättä saa narua kiedottua juuresta.😄
MariaEnkeli:
Oon tainnut aiemminkin sanoa, mutta pitkä muna osuu mulla takaapäin pannessa johonkin kohdun seinämään tmv ja aiheuttaa kipua. Ja mä rakastan takaapäin panemista. Mutta silloin se rakkaus kärsii kun sattuu.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta