Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Turskien varustuksien pituuksien kartoittaminen

<< < (4/24) > >>

AnnaVonB:

--- Lainaus käyttäjältä: orjamies - Syyskuu 30, 2024, 14:22:00 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kuu_ukko - Syyskuu 30, 2024, 12:38:59 ---Pitäisikö rinnalla olla ketju, missä palveluntarjoajat kartoittavat turskien nakin pituuksia?
Näin voisi verrata odotuksien ja toteuman välistä suhdetta.

Ps: Saako isolla alennusta? Vai tuleeko kentien pienen munan lisä palveluun?

--- Lainaus päättyy ---

yli 30cm pt maksaa  ;D   alle 10cm etsimis maksu 50e lisää  :)

--- Lainaus päättyy ---

Miksi ihmeessä PT:n pitäisi maksaa kullista, joka ei mahdu kunnolla sisään kumpaankaan päähän? Tai antaa alennusta jostakin mikä todennäköisesti sattuu?

Tää kertoo niin hyvin siitä miten jotkut kuvittelee, että mitä isompi kulli niin sen tyytyväisempi nainen. Itsekin kuvittelin ennen että iso olisi jotenkin parempi, mutta tämä työ on kyllä ne luulot karistanut äkkiä. Isoja on huomattavasti vaikeampi palvella kuin niitä keskikokoisia, joten jos Orjamiehen ehdotuksen mukaan jonkun pitäisi maksaa lisämaksua niin ne on kyllä ne isot 😂.

Pienet saa sitäpaitsi juureen asti suuhun ilman, että tulee kakomisrefleksiä jolloin suikkarin antaminen on heille huomattavasti helpompaa ja miellyttävämpää.

Blain:
"Keskivertoa isompi".

Näin olen parilta hupakolta kuullut. Mittauksia en nyt harrasta.
Kommentit ammattilaisilta riittävät

Hupi:

--- Lainaus käyttäjältä: Noodelidude - Syyskuu 30, 2024, 12:49:12 ---"Ps: Saako isolla alennusta? Vai tuleeko kentien pienen munan lisä palveluun?"

Toisinpäin, hyvin voisi jokaisesta suomalaisen keskimitan ylittävästä sentistä pituudessa ja paksuudessa lisätä 10€ varatun ajan hintaan.

Yllättäen isoimman kokoluokan vaihtoehdossa on heittämällä eniten vastauksia. Lohduttaudun sillä, että isokulliset ovat varmasti ensimmäisenä kertomassa isosta kullistaan ja vastaamassa tämmöisiin kyselyihin, niin siksi tilasto näyttää noin vääristyneeltä. ;D

T. Kateellinen minimuna. 😢

--- Lainaus päättyy ---

Isossa on monta huonoapuolta, nuorempana kuuntelin tarpeekseni ystävien heittämää läppää saunareissuissa kuinka "hupilla on ainakin isoaisa jos ei muuta." Hetken jakso naurattaa, sitten oikeastaan vähän nolostutti ja ehkä myös hävetti vaikka hyväntahtoista irvailua se oli.
Mutta silti on jäänyt jotenkin mieli että ei kehtaisi sanoa kun menee tapaamiseen että "hei, olen hieman normaalia isommalla aseella varustettu."
Toiset naiset tykkää, joihinkin se ei mahdu puolta vartta pidemmälle että ei sattuisi. Ja sehän on kiusallista kaikkien kannalta, neitiä sattuu ja itse ei voi työntää pohjaan.. kimurantti homma.
Jos käyt vessassa istumassa niin pilin pää ottaa posliiniin kiinni, ei kiva varsinkin kun itse olen ihan neuroottinen puhtauden suhteen. Jos taas painaa aisaa istunnolla liikaa taakse niin kakka tippuu pilin päälle :o ( joo älkää kysykö )
Sitten kun painat aisan pienelle mutkalle niin kusi ei tule, tuntuu karmeelta kun painetta olisi mutta mitään ei tule. Kuin taittaisi puutarhaletkun kahtia.

Olen kiittänyt luojaa että se ei kuitenkaan ole tuon isompi, karmeeta miettiä jotain 24cm pampulla varustettua tyyppiä. Se ei ole kiva.

Hupi:
Tuola listassa pitäisi olla vielä +18cm ja +20cm  8)

Hupi:
Ei löydy sitten montaa jotka syväkurkuttaa 20cm, eli voivat kutsua itseään syväkurkuiksi.
Arvostan todella 8)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta