Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Turskien varustuksien pituuksien kartoittaminen
NUSSIJA_666:
mulle keskiverto kyllä tarkoittaa 13cm munaa mihin laitetaan keltainen mysize pro päälle, mutta ok, ehkä mä en vielä niiden tuhansien koeajettujen munien jälkeen tiedä sittenkään mitä keskiverto tarkoittaa :D
[/quote]
Isa, myönnän että nyt kuulostaa kyllä aika vakuuttavalta. Tosta puuttuu vain se konkreetinen mittaus (jopa 1 riittää sun tapauksessa koska silmäsi on harjaantunut):kun vastaan tulee se sinun keskiverto muna, niin nopea mittaus kun turska 100% juhlakunnossa, täysin titämättömänä että parin sekunnin päästä onkin mittatikku munan yläosassa kiinni. Jos tämän teet niin wau...saat nimesi tästä syntyvään titeelliseen julkaisuun sekä bonuksena voisin vielä tilata sinulta ajan (saisit vihdoin sitä 20 senttistä :D
Ribbeli:
Ei se pituus,vaan paksuus💪
Gentleman Tampere:
--- Lainaus käyttäjältä: Penaattori - Toukokuu 18, 2025, 00:16:01 ---Kuulemma joskus markka-aikaan oli Jallussa kilpailu hepin pituudesta. Kisa käytiin siten, että toimitukseen piti lähettää kuva jossa pöytään lyödyn juhlakunnossa olevan koko hepin pituudelle oli asetettu markan rahoja peräkkäin. Voittajalla taisi olla 9 markan rahaa kuvassa. Näin siis olen antanut itselleni kertoa.
--- Lainaus päättyy ---
Olivatko ne markan setelit pitkittäin vai poikittain?
Penaattori:
^Olivat ihan kolikoita. Kuulemma.
Mertsu90:
Aika monia kaluja nähty 16 vuoden villin sinkkuelämän aikana ja nyt viimeaikoina lisää näissä merkeissä,varmasti joku 150-200. Sanoisinko näin elintarvike nimiä lainatakseni että suurin osa kooltaan mallia "kabanossi", sitten ehkä muutama "Hk-sininen" ja osa näiden väliltä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta