Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Turskien varustuksien pituuksien kartoittaminen

<< < (21/24) > >>

joey_t:

--- Lainaus käyttäjältä: turre - Toukokuu 17, 2025, 21:24:35 ---Minulla 17 cm ja olen koko elämäni, olkoon ei PT tai PT käyttänyt paljon aikaa esileikkiin, nulen pillua tosi pitkään ja moni nainen saa orgasmin, myös moni PT,ei kuitenkaan ihan kaikki. Maksan siitä että nainen saa orgasmin, niinkin voi toimia vaikka ostaa palvelub PTltä. Kyllä itse siten ehtii itsekin tulla. Kuinka moni meistä turskista aidosti arvostaa palveluntuottajia. Minulla on syntynyt vuosien aikana moni PT suhde joka toimii koska toimin edellä mainitulla tavalla. Siis arvon PT:t ja naiset,sanokaa mielipiteenne.

--- Lainaus päättyy ---
Ymmärrän PT:n arvostamisella sitä että en tingi, käyttäydyn hyvin ja en yritä venyttää sovittua aikaa.
Mulla ei ole mitään tavoitetta taikka tarkoitusta saada PT:lle orgasmia. Joskus niin voi käydä, joskus ei.

Aapeli60:

--- Lainaus käyttäjältä: JämeräpartainenInsinööri - Toukokuu 17, 2025, 19:45:00 ---
Tuon "kansainvälisen mulkunmittaus" saitin kautta, löytyi näköjään mielenkiintoinen hypoteesi:

- kovin lämpimillä alueilla elävien kansojen tapauksessa, löysä mulkku on lähes samankokoinen kuin jäykkä mulkku (Oma tulkinta: kehon ei tarvitse maksaa tuon ulokkeen lämpimänä pitämisestä mitään kaloreita, koska lämmin muutenkin)

- kovin kylmillä alueilla elävien kansojen keskuudessa, löysä mulkku on paljon pienempi, mutta kasvaa voimakkaasti jäykistyessään (Oma tulkinta: tarpeen vaatiessa suureksi, muuten säästetään kaloreita, ettei tarvitse turhaan lämmittää liikoja)

--- Lainaus päättyy ---

Pätee ainakin itselläni, reissuissa lämpimissä maissa koko on paljon suurempi lepotilassa. Ei se kuitenkaan taida vaikuttaa sitten mitään kun hommiin aletaan, tosin en ole mittaillut.

Thor Patsas:
Miten sitä edes mitataan? Velttona vai jäykkänä? Venyttääköhän jotkut sitä velttona oikein äärimmilleen että saa optimaalisen tuloksen?

Aapeli60:
Ihan vaan kusella käydessä huomaa eron.

DeiDei:

--- Lainaus käyttäjältä: Thor Patsas - Toukokuu 17, 2025, 22:01:53 ---Miten sitä edes mitataan? Velttona vai jäykkänä? Venyttääköhän jotkut sitä velttona oikein äärimmilleen että saa optimaalisen tuloksen?

--- Lainaus päättyy ---

Vaikea sanoa. Ilmeisesti homostelijat mittailevat yleisissä saunoissa ihan silmillään.
Itse olen näyttänyt aikoinaan epäilijoille tuoppia temmin vieressä, sillä silmähän tunnetusti valehtelee.  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta