Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suositko vakkaria?  (Luettu 18443 kertaa)

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Suositko vakkaria?
« : Kesäkuu 26, 2019, 08:00:47 »
Usein kun panetus iskee tekisi mieli lähteä kaupungille helpotusta hakemaan. Yleensä maltan odotella kunnes tuttu hupakko tulee keikalle, koska silloin tiedän että saa varmasti hyvää seksiä ja rahoille vastinetta.
Välillä voi mennä pitkäänkin ilman seksiä kun ei edes tee mieli muuta kuin sitä tuttua naista.

Miten muilla, puretko hammasta ja odotat vakkaria vai käytkö heti hakemassa helpotusta?
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Crashtestdummy

  • Full Member
  • Viestejä: 259
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suositko vakkaria?
« Vastaus #1 : Kesäkuu 26, 2019, 14:00:33 »
Enemmän "kokeilu henkinen" olen. Joskus jotain samaa milfiä tuleen vedettyä, kun on ollut "speksit" kohdillaan

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suositko vakkaria?
« Vastaus #2 : Kesäkuu 26, 2019, 14:16:37 »
^Kuin myös. Uuden kokeileminen tuo juuri sitä vaihtelua jota kaipaa. Toki tulee käytettyä säännöllisesti samojen tyttöjen palveluita ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suositko vakkaria?
« Vastaus #3 : Kesäkuu 26, 2019, 14:41:30 »
Suosin myös vakkareita ja kokeilen mielellään uusiakin, koska just tuossa se jutun pointti onkin kun saa valita ihan ite mitä tekee.
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suositko vakkaria?
« Vastaus #4 : Kesäkuu 26, 2019, 20:00:43 »
Uudet kokemukset tietysti ovat tämän harrastuksen suola. Mielestäni kanssakäyminen on vaan helpompaa ja seksi parempaa ja vapautuneempaa ennalta tutun naisen kanssa. Nämä on tietysti henkilökohtaisia mieltymyksiä. :)
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suositko vakkaria?
« Vastaus #5 : Kesäkuu 26, 2019, 20:05:19 »
Mieluiten tapaan tuttuja tyttöjä jo ujouteni takiakin mutta on välillä piristävää tavata myös uusia.
Mutta ei ketä tahansa uusia.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15191
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Suositko vakkaria?
« Vastaus #6 : Kesäkuu 27, 2019, 14:18:43 »
Pidän tavata tuttuja tyttöjä. Jää väliin säätäminen ja turha jännitys. Itse aina ensimmäisellä tapaamiskerralla jännitän aivan hervottomasti.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suositko vakkaria?
« Vastaus #7 : Kesäkuu 27, 2019, 17:08:25 »
Vakkaria tulee tavattua,on aina takuuvarmasti hyvä tapaaminen  ;)
Joskus toki uusia tuttavuuksia tulee tavattua.

Poissa rassexx

  • Full Member
  • Viestejä: 166
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suositko vakkaria?
« Vastaus #8 : Kesäkuu 28, 2019, 06:30:29 »
Mä olen tässä noin parin vuoden ajan tavannut vain tuttuja. Se, että ovatko sitten vakkareita, niin ehkä. Muutaman tutun hupakon kanssa olen jutellut, että eivätpä hekään enää jaksa uusia tapailla. Hyvä symbioosi kun kummatkin haluavat vaan tapailla tuttuja.  8) Mutta siinä on oma jännityksensä, kun tapaa uutta tyttöä. Eli pitänee tavata joku uusi hupakko!

Poissa Keijo

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suositko vakkaria?
« Vastaus #9 : Kesäkuu 28, 2019, 18:49:05 »
Fiilispohjalla menen näissä asioissa useimmiten, välillä tapaan tuttuja ja välillä vähemmän tuttuja.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15191
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Suositko vakkaria?
« Vastaus #10 : Kesäkuu 28, 2019, 20:55:16 »
Mä olen tässä noin parin vuoden ajan tavannut vain tuttuja.
Mä olen jo useana vuotena tapaillut enimmäkseen tuttuja tyttöjä. Mutta kun alalla tyttöjen osalta vaihtuvuus on kuitenkin melko suurta on aina välillä pakko hakea uusiakin tuttavuuksia vaihtelevalla menestyksellä.

Onneksi kuitenkin niitäkin on löytynyt, mutta itse kun asun maalla kaukana kaupungeista sitä joutuu ajelemaan joskus pitkällekin saadakseen seksuaalisen fantasian täytettyä. Sen arvoista se on kohdallanui ollut ja kiitän kaikkia niitä ihania hupakoita joita olen päässyt tämän harrastuksen aikana.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suositko vakkaria?
« Vastaus #11 : Kesäkuu 28, 2019, 22:38:33 »
Täytyy myöntää että mulla toi ohuempi lompakko vähän rajoittaa harrastusta uusien kokemusten osalta  ;D Mutta luulen että siitä huolimatta kävisin enimmäkseen vakkareiden luona, en oikein pidä liiasta jännityksestä vaan luotan tuttuun ja turvalliseen. Ja alkaahan noita "tuttuja" olemaan jokunen, niin saa myös sitä vaihtelua.
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa ShyGuy

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1152
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suositko vakkaria?
« Vastaus #12 : Kesäkuu 29, 2019, 18:49:00 »
Pari pidempiaikaista vakkaria löytyy, mutta muuten haen uusia kokemuksia.

Poissa K.Olavinen

  • Full Member
  • Viestejä: 166
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suositko vakkaria?
« Vastaus #13 : Kesäkuu 30, 2019, 10:23:01 »
Vakkareita aina ollut 2-3 ja niihinkin palaa se tonni helposti kuussa,niimpä ei jää pahemmin varaa "vieraissa" käydäkkään.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 30, 2019, 10:24:38 kirjoittanut K.Olavinen »

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suositko vakkaria?
« Vastaus #14 : Heinäkuu 02, 2019, 12:49:15 »
Suosin tuttuja palveluntarjoajia. Jos uteliaisuuden sietäminen käy ylivoimaiseksi, sovin tapaamisen uudenkin kanssa. Mielenkiintoni herättää hyvässä tikissä oleva ei enää ihan tyttönen, jolla laajahko palveluvalikoima ja irstas pilke silmäkulmassa.

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7761
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Suositko vakkaria?
« Vastaus #15 : Heinäkuu 03, 2019, 13:44:20 »
Useimmiten käyn ennestään tutuilla hupakoilla. Välillä kohtaan myös uusia tuttavuuksia. Yli puolet tapaamistani palveluntarjoajista on ulkomaalaisia.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suositko vakkaria?
« Vastaus #16 : Heinäkuu 03, 2019, 18:27:58 »
vakkarit on tämän lajin suola. helppoa ja nautinnollista, seksisuhde ilman velvotteita... voiko mies parempaa toivoa.
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Dr Torsk

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suositko vakkaria?
« Vastaus #17 : Heinäkuu 08, 2019, 10:55:48 »
Kyllähän sitä tutun tytön luona käy mielellään, kun on mieleisensä löytänyt. Uuteen tyttöön liittyy aina avoimia kysymyksiä eikä sitä viitsi monia satasia heitellä ns. kankkulan kaivoon huonojen kokemusten kanssa.

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suositko vakkaria?
« Vastaus #18 : Heinäkuu 08, 2019, 12:03:41 »
Kyllä, koska tietää saa mitä saa ja yleensä voi keskittyä rauhassa tulevaan tapaamiseen ilman pelkoa ylimääräisestä säätämisestä. Tutun neidon kanssa seksi on vaan parempaa. Ensikerta on aina uuden naisen kanssa tunnustelua ja harvemmin silloin kumpikaan saa galaxit räjäyttävää orgasmin multihuipennusta.

Poissa Unlimited

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suositko vakkaria?
« Vastaus #19 : Heinäkuu 08, 2019, 13:11:02 »
Vain vakkareita....mut niitä voi olla tosin enempikin kuin yksi.