Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Stadin tarjonta
Vieras1755:
Kyllä jos RE:stä poistaisi tuppla/triplaprofiilit ja feikit, niin PT määrä laskisi dramaattisesti. Jos ei ole tuttuja tyttöjä kaupungissa juuri sillä hetkellä kun tekisi mieli, niin on aikamoista hakuammuntaa löytää kelvollinen PT itsellensä. Karman laki myöskin määrittelee sen, että kun tutut tulevat keikalle etelään niin yleensä moni on tietysti samaan aikaan hommissa ja silloin on sitten valinnanvaikeus edessä, tai köyhyys :D
Gegedi:
Todella huonosti ne meille muille kkin vastaa 😅 vaikka kuinka koittaa hyvissä ajoin olla yhteydessä edellisenä iltana. Aika harvaksi mennyt sattuneesta(kin) syystä tapaamisväli eikä siinä auta ilo säästetystä rahasta kun tekee mieli piparia :behind:
Venailen ite jos tulis jotain helmeä tarjolle. Argentiinan Amanda meni työkiireiden vuoksi ohi. Joku suomalainen siro nuori fitnesstyttö ilmestyi Espooseen? Kelasin jos koittaisi sopia tapaamisen hänen kanssaan, 10 plussaa saanut naapurissa mutta iteltä mennyt ohi jos aiemminkin ilmoitellut. Ei kai 10 plussaa ihan parissa tunnissa tule jos ei ole itse asialla 😁
PervoJorma:
Itse olen pitäytynyt jo pitkään tutuissa vaihtoehdoissa, eipä tule pettymyksiä. Jos Espooseen käy suunta niin Kamilaa voisin käydä moikkaamassa, oli ainakin parisen vuotta takaperin aika mainio tapaus. Tosin suht kova on hintapyyntö jos ottaa vielä noi suudelmat mukaan.
Toinen hyvä ja tuttu ois Anais, sieltä ainakin irtoaa kuumaa kyytiä. Saapa nähdä jos molempia ehtii tapaamaan.
MestariMerlin:
Toi Espoo / Vantaa on siinä mielessä hankala että jos sattuu noin mitä tuossa eli vastassa on jotain mitä ei huvita rahoittaa niin olet jossain tuntemattomalla lähiöalueella sormi suussa että mikäs nyt eteen. Stadin keskusta-alue ollut ainakin aiemmin toimiva kun siinä ollut suht lyhyillä etäisyyksillä tarjontaa ja paikkoja missä odotella ovien aukeamista..😉
wiseguy78:
Kyllä se välillä vaikeaa on,niin kuin tänään.
Jos viestin laittaa,en tiedä mitä siihen runoilisi,jotta vastaus tulisi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta