Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Femme Fatale Helsinki
Juppe97:
Terve! Olis viikonloppuna tarkotus etsiä hieronta helsingistä. Kannattako mennä Mia tai natalialle? vai joku muua paikka?
jami:
Kävinpä Jennyä tapaamassa ja täytyy myöntää että petyin. Tyttö oli kyllä niin hapannaama kuin olla ja voi. Hymyn häivää ei tullut ennen kuin olin lähtöä tekemässä. Hieronta oli sellaista lähinnä hivelyä ja b2b oli lähinnä rinnoilla hipaisua selkään. Katse oli etäinen lähinnä seinään tuijottava. Jonkinmoisen kummallisen tanssin sain päälläni esitettäväksi, joka oli kyllä todella outo. Pidempään aikaan ei siis automaattisesti tule tupla lingamia, vaikka tuolla niin lukee. Ilmeisesti se pitää erikseen pyytää, koska minä en saanut sitä. Loppusuihkuun sain myös käskyn mennä itsekseni. Jäipä selän öljyt pesemättä...
Tytöllä näytti olevan ojentajassaan diabetikoille tyypillinen anturi tms. Olisikohan sitten olleet sokerit alhaalla, Väsymyksestä ei varmastikkaan ollut kyse, kun olin päivän ensimmäinen asiakas.
Ei jatkoon. Lola oli huomattavasti parempi.
lonkero_76:
Hei kaikki. Tällä viikolla meillä on Mellisa ja Melody. Onko kukaan käynyt heidän luonaan ja voisiko jakaa mielipiteitä? Melody vaikuttaa varsin houkuttelevalta, mutta haluaisin saada hieman enemmän tietoa hierontataidoista. kiitos
Balls:
--- Lainaus käyttäjältä: lonkero_76 - Syyskuu 20, 2025, 13:50:10 ---Hei kaikki. Tällä viikolla meillä on Mellisa ja Melody. Onko kukaan käynyt heidän luonaan ja voisiko jakaa mielipiteitä? Melody vaikuttaa varsin houkuttelevalta, mutta haluaisin saada hieman enemmän tietoa hierontataidoista. kiitos
--- Lainaus päättyy ---
Taitaa Melody olla rnsimmäistä kertaa täällä, ei ole ainakaan omaan silmään osunut kuvat aiemmin. Eli; varmaan niukalti infoa tarjolla…
Balls
lonkero_76:
Kiitos, tämä on syy kysyä. En ole löytänyt yhtäkään kommenttia Melodysta. Hän näyttää seksikkäältä, mutta olen hieman huolissani siitä, että kuvat saattavat olla hieman vanhentuneita. Näin käy useiden mallien kanssa ja Melody väittää olevansa 30. Kuvat näyttävät hyviltä, mutta saattavat olla 5 vuotta vanhoja ja silloin voi olla hieman turhauttavaa, kun tapaatte livenä. On olemassa useita malleja, joilla on hieman vanhentuneita kuvia.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta