Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat

Femme Fatale Helsinki

<< < (11/24) > >>

J3553:
Mitä kautta ootte varanneet hierontoja tuonne tai mihin numeroon olette whatsappia laittaneet? Minulle kävi eilen niin kun varasin 60min Jennylle ja kun saavuin paikalle ilmoitin olevani kyseisessä osoitteessa ja vastassa olikin joku muu henkilö joka johdatti minut sisälle asuntoon. En tiedä mistä tälläinen johtuu kun rapsoja lukeneena niin koskaan ei ole moista ongelmaa ollut muilla?

lonkero_76:

--- Lainaus käyttäjältä: J3553 - Heinäkuu 02, 2025, 07:14:45 ---Mitä kautta ootte varanneet hierontoja tuonne tai mihin numeroon olette whatsappia laittaneet? Minulle kävi eilen niin kun varasin 60min Jennylle ja kun saavuin paikalle ilmoitin olevani kyseisessä osoitteessa ja vastassa olikin joku muu henkilö joka johdatti minut sisälle asuntoon. En tiedä mistä tälläinen johtuu kun rapsoja lukeneena niin koskaan ei ole moista ongelmaa ollut muilla?

--- Lainaus päättyy ---

Hei, olen käynyt siellä kolme kertaa viimeisen kuuden päivän aikana, eikä minulla ole ollut ongelmia. Ei paikan kanssa, mallit vastaavat nimiä ja kommunikointi on melko nopeaa ja helppoa. En ole varma, voinko jakaa puhelinnumeroita foorumilla, mutta kirjoita minulle yksityisviesti, niin voin antaa sinulle puhelinnumeron, jonka kanssa olen puhunut. Paikkoja on kaksi, ja Scarlet on ehdottomasti paljon kauniimpi kuin kuvissa. Hieronta on äärimmäisen aistillista, hän on erittäin rento ja lähestyy asiakasta erittäin positiivisella asenteella ilman kiirettä.
Anteeksi suomen kielen taito, mutta en ole syntyperäinen ja tarvitsen tukea kirjoittaessani näitä.
En ole käynyt tällä viikolla Helsingissä olevan Daria-nimisen naisen luona, mutta jos joku voi jakaa tietoja, jos on käyttänyt palvelua, olisin myös erittäin kiitollinen.

ThomasDundee:

--- Lainaus käyttäjältä: J3553 - Heinäkuu 02, 2025, 07:14:45 ---Mitä kautta ootte varanneet hierontoja tuonne tai mihin numeroon olette whatsappia laittaneet? Minulle kävi eilen niin kun varasin 60min Jennylle ja kun saavuin paikalle ilmoitin olevani kyseisessä osoitteessa ja vastassa olikin joku muu henkilö joka johdatti minut sisälle asuntoon. En tiedä mistä tälläinen johtuu kun rapsoja lukeneena niin koskaan ei ole moista ongelmaa ollut muilla?

--- Lainaus päättyy ---

Onpa erikoista. Watsapilla, siihen annettuun numeroon. Menitkö kuitenkin vai käännyitkö ovelta? Jos menit, oliko palvelu ok? Saitko mitään selitystä? Oliko selkeästi sovittu, että jaluat nimenomaan Jennyn käsittelyyn?
Huomasin kyllä, että RE:n ilmoituksen mukaan tällä viikolla ovat paikalla Jenny ja Scarlet, mutta FF:n omien sivujen mukaan Daria ja Scarlet. Oliko vastassa siis Daria?

kekkuli78:
Kävin Jennyn luona hieronnassa ja se oli aivan fantastinen kokemus :inlove: Jenny itsessään on upea, hauska ja seksikäs nuori nainen :headbang: TODELLA vahva suositus. Menen varmasti uudelleen.

lonkero_76:
En ole käynyt tällaisissa paikoissa paljon, joten haluaisin kuulla mielipiteesi. Onko heidän toimintansa ja tapansa tarjota näitä hierontoja laillista? Voiko asiakas, joka käyttää tätä palvelua, olla vastuussa, vaikka luin heidän verkkosivuiltaan, että he väittävät terveyslain mukaisen oikeudellisen kehyksen olemassaolon?Etsin hieman netistä, mutta en onnistunut, joten toivon, että joku voi kertoa, onko sen käytössä riskejä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta