Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Femme Fatale Helsinki
JuhaniH:
--- Lainaus käyttäjältä: Sailor - Helmikuu 28, 2025, 13:20:41 ---Tuli käytyä 45min hieronnassa Vikyn luona. Oli kyllä ihan mieletön kokemus Vikyn Tissit oli kyllä uskomattoman hyvän tuntuiset.
Ja homma sujou kuten tässä ketjussa moni kirjoittanut. Eli ihan huippua, uudestaan pitää käydä. Viky vastasi hyvin kuvissa olevaan pitkä ja kaunis. Eli vahva suositus Vikylle.
--- Lainaus päättyy ---
Oma suomalainen suosikkihupakkoni oli pääsiäisen vietossa, joten päätin minäkin eilen ensimmäisen kerran tälläistä "hierontaa, ei seksiä" -palvelua kokeilla kehuvista arvosteluista johtuen.
Eikä näin jälkeen päin kaduta! 60 min ajan "palvelupaketilla 1" varasin, siis itse sen saanut neitoon koskea. Se minulle oikein hyvin sopi, sain täydellisesti rentoutua ja keskittyä kun minua hemmotellaan.
Kuvien mukaisen todella kauniin Vikyn palvelussa olin, siksi Sailorin kirjoituksen tähän kopioin: Sanasta sanaan olen samaa mieltä. :D
KingKong:
Kävin tänään myös Vikyn käsittelyssä aamulla ja täytyy yhtyä edellisiin kirjoittajiin Vikyn rinnoista ja muutenkin täydellisestä kropasta. Otin palvelupaketin 2 ja kyllä kannatti. Suosittelen lämpimästi.
jäb:
Avaisko joku vielä noita paketteja? Kuuluuko niihin siis kaikki mitä niissä on kerrottu, vai pitääkö/joutuuko niistä vielä valita? Entä tuo double lingam, tarkoittaako se viestien perusteella, sitä että ekat setit yritetään ottaa pois jo suihkussa? Vai yritetäänkö sitä, vaikka doublea ei ottaisikaan? En myöskään ymmärrä noita aikoja, hinnastossa voi ottaa 30min ajoista lähtien mutta sitten tytöillä ne alkaa 60min eteenpäin. Mitä siellä pitää aluksi käydä hierojan kanssa läpi, kun paikalle tulee?
bailleur:
--- Lainaus käyttäjältä: jäb - Toukokuu 05, 2025, 12:39:46 ---Avaisko joku vielä noita paketteja?
--- Lainaus päättyy ---
Paketti 1 = et saa kosketella hierojaa, paketti 2 = saat kosketella, se on se ero.
30 min on lyhin aika. Double lingam sisältyy hintaan jos 90 min aika tai pidempi. Tämä kaikki löytyy FF:n webbisivulta. Jostain kumman syystä RE-ilmoituksessa ei mainita lyhyempiä aikoja (30 ja 45 min), mutta miksi edes katsoa RE:tä kun heidän omalla saitilla on kaikki infot paljon kattavammin, mukaanlukien hierojakalenteri tuleville viikoille.
--- Lainaus ---Mitä siellä pitää aluksi käydä hierojan kanssa läpi, kun paikalle tulee?
--- Lainaus päättyy ---
Ei ehkä kannata mielessään monimutkaistaa asiaa liikaa. :D Menet paikalle, maksat, seuraat lisäohjeita. Sulle varmaan ekana näytetään missä on suihku ja kenties kysytään haluatko että hieroja tulee mukaan. Saat käydä yksinkin suihkussa, ei huolta. Toki voit maksun yhteydessä vielä varmistaa mitä hintaan sisältyikään; aina hyvä idea näissä hommissa.
jäb:
--- Lainaus käyttäjältä: bailleur - Toukokuu 05, 2025, 18:38:25 ---
--- Lainaus käyttäjältä: jäb - Toukokuu 05, 2025, 12:39:46 ---Avaisko joku vielä noita paketteja?
--- Lainaus päättyy ---
Paketti 1 = et saa kosketella hierojaa, paketti 2 = saat kosketella, se on se ero.
30 min on lyhin aika. Double lingam sisältyy hintaan jos 90 min aika tai pidempi. Tämä kaikki löytyy FF:n webbisivulta. Jostain kumman syystä RE-ilmoituksessa ei mainita lyhyempiä aikoja (30 ja 45 min), mutta miksi edes katsoa RE:tä kun heidän omalla saitilla on kaikki infot paljon kattavammin, mukaanlukien hierojakalenteri tuleville viikoille.
--- Lainaus päättyy ---
Nämä asiat oli selkeitä, joo. Katsoin siis ainoastaan heidän omia sivujaan, ja siellä tytöillä ajat alkaa 60 minuutista. Onhan noissa paketeissa sivujen perusteella muutakin eroa, mutta hain käyneiltä käytännön kokemuksia. Sivuilla kun sanotaan, että paketti ei automaattisesti sisällä kaikkea niin tuo voi sitten tarkoittaa mitä tahansa. Ja just tuo double lingam kiinnostaa, kun täällä on kerrottu että otetaan eka kierros jo suihkussa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta