Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Femme Fatale Helsinki
Keinänen:
Selviäisi varmaan googletuksella mutta jotenkin mietityttää voiko lingam hierontaa oleva instituutio olla ihan laillinen kun toimii ikäänkun katto-organisaationa ja tarjoaa eri tyttöjä?
Pioneeri:
--- Lainaus käyttäjältä: Keinänen - Helmikuu 17, 2025, 14:00:12 ---Selviäisi varmaan googletuksella mutta jotenkin mietityttää voiko lingam hierontaa oleva instituutio olla ihan laillinen kun toimii ikäänkun katto-organisaationa ja tarjoaa eri tyttöjä?
--- Lainaus päättyy ---
Mikäli tuollainen toiminta olisi laitonta, ei Suomessa olisi yhtään thaihieromoa.
Laissa puhutaan prostituutiosta täysikäisten kohdalla. Nämä naiset eivät harjoita prostituutiota. Eivätkä ole väkisin tänne roudattuja.
Jokamies:
Aamukasilta wa:ta toiveikkaana josko Jasminilla olisi aikaa samalle päivälle. Koska aika löytyi heti niin siinä vaiheessa olin varma että ovelle ei tulisi kuvien tyttö. Paskat, ihan oli sama mimmi ja jotenkin vielä tyttömäisempi ja hymyilevämpi kuin kuvissa jotka voi olla vaikka eilen otettuja. Huoneistossa nopea briffi mitä offer 2 sisältää ja itse suihkuun. Jasmin kohta perässä ja wau...huikee tyttömäinen sexy paketti tuli samaan suihkuun kosketeltavaksi. Uskomattomat rinnat ja mielettömän kiinteä perse. Suihkun jälkeen masulleen ja ihan osaavaa hierontaa ja sitten B2B. Hetken päästä painotus siirtyi alapäähän ja en voi käsittää niitä käsien muuveja jotka sai mut huokailemaan Kiimasta. Sitten selälleen ja mm 69:ssä hierontaa ja B2B ja lopun ehkä 10 min hidasta ja kiusoittelevaa lingamia ja Jasmin sai mut ruinaamaan koko ajan. Lopuksi aivan järisyttävä purkaus ja veitikka vaan jatkoi sykkimistä ja samalla Jasmin vielä pyynnöstäni Helli veitikkaa. Parin minuutin lepo ja ihme kyllä niin seisokki vaan jatkui ja lisääkin teki mieli. En ymmärrä miten mahdollista. Kertokaa joku. Suihkussakin vielä oli pakko vähän itse helliä ja suihkusta palatessa vähän yhdessä naurettiin että vieläkin aika jäykkänä. Siitä heippahalien ja söpönseksikkään hymyvirneen saattelemana kotimatkalle. Sää...ei paskankaan väliä tämmöisen jälkeen😁 kun olin just saanut elämäni orkun enkä uskonut aiemmin että noin sexyjä "naapurin tyttöjä" on olemassakaan.
Sailor:
Tuli käytyä 45min hieronnassa Vikyn luona. Oli kyllä ihan mieletön kokemus Vikyn Tissit oli kyllä uskomattoman hyvän tuntuiset.
Ja homma sujou kuten tässä ketjussa moni kirjoittanut. Eli ihan huippua, uudestaan pitää käydä. Viky vastasi hyvin kuvissa olevaan pitkä ja kaunis. Eli vahva suositus Vikylle.
Mattivaat22:
Onkohan tää Semmonen paikka mihin vois vaan kokeilla mennä paikanpäälle ja toivoa että aikaa on 🤔 Ei ole nyt toista puhelinta, että voisi varata aikaa
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta