Keikkarapsaa Kotkasta🌧️
Päivä 1Matka kohti idän syntistä satamakaupunkia taittui tihkusateessa ja viihdytin itseäni virkkaamalla ja kuuntelemalla musiikkia matkan aikana.
Päiväni oli käynnistynyt viesteissä huorittelulla ja haukkumisella, ja vaikka olen tavallaan tottunut tähän ja nauraisin päin näköä, jos näillä oman elämänsä sankareilla olisi pokkaa sanoa sellaista kasvotusten, niin kyllä se joka kerta yllättää, että on oikeasti ihmisiä joilla ei ole arkiaamuna klo 8 muuta tekemistä, kuin yrittää kusettaa hupakoita ja sitten suuttua ja huoritella kun se epäonnistuu. Kuinka köyhä on tälläisen ihmisen elämä henkisesti?
Päästyäni Kotkaan ei saapuminen majoitukseen käynyt aivan kommelluksitta. Minusta riippumattomista syistä asioita oli paljon pielessä ja vitutuskäyrä kävi hetkellisesti aika huippulukemissa. Asiat kuitenkin ratkesivat ja vitutuskin laantui kun valmistelin paikkoja asiakastapaamisia varten.
Oli aivan huippuhauska ilta joka sisälsi kunnon panemista ja erilaisia roolileikkejä. Ensin olin hävytön terapeutti ja sitten pervo hoitsu. Molemmat teemat superhauskoja mun mielestä ja erityisesti viimeisen potilaan kanssa hekotettiin lopuksi sille, miten hauskaa oli ollut.
Päätin työpäivän pitkään kuumaa suihkuun ja fiilistelin tuoksuvaa suihkusaippuaa (tällä kertaa Ritualsin violetti Yozakura 😍💜). Sen jälkeen paistoin itselleni lettuja jotka täytin kinkulla ja pinaatilla. Taikinaa jäi yli sen verran, että samoja lettuja syön huomennakin.
Puhuin vielä pitkän ja kivan puhelun ennen kuin sammutin valot ja menin tyytyväisenä nukkumaan.
☀️
Päivä 2Aamu alkoi kukonlaulun aikaan, sillä ensimmäinen asiakas, joka oli varannut aikansa jo erittäin hyvissä ajoin etukäteen, oli tulossa todella aikaisin. Aurinko paistoi jo kun sain silmät auki, mutta asunnossa oli niin viileää, että piti vetää aamutakin päälle vielä villatakkikin, että pystyin juomaan aamukahvia värisemättä kylmästä.
Puolitoista tuntia myöhemmin aurinko oli lämmittänyt asunnon ja tunnelma oli erittäin hikinen sen jälkeen, kun päällekäyvä seksuaaliterapeutti oli hoitanut potilastaan hyvin käytännönläheisillä tavoilla. Tämän jälkeen oli kiva lähteä suihkun kautta kahville ja kauppaan.
Istuskelin kahvilassa juomassa caramel lattea (yleensä juon ihan vaan normikahvia), lueskelin Saittia (veikkaan juhannuskalenterin päivän kuvaksi NahkaSamia btw) ja vastailin viesteihin. Kotkalaisten joukkoon mahtui todellisten herrasmiesten joukkoon yksilöitä, jotka antavat kommunikoinnillaan hieman vähemmän mairitttelevan kuvan sukupuolensa edustajista. Kaiken maailman ajantuhlaajia (hirveä määrä mehustelua mutta ei ajanvarausta) ja owon, jopa paljaalla panemisen kyselijöitä.
Eräs yhteydenottaja kertoi, että mun hierontailmoituksessa olevasta numerosta ei tavoita mua, mutta onneksi hän löysi mun muut ilmoitukset ja osasi ottaa yhteyttä. No ei varmaan tavoittanutkaan kun siinä ilmoituksessa oli mun toinen puhelinnumero joka ei ole Whatsappissa käytössä 😫 (pitkä tarina, en selitä muuta kuin että Meta ja hemmetin kaksinaismoralistiset jenkit). En tajua miten se numero on siihen ilmoitukseen päätynyt, kun olin jo korjannut numerot joka paikkaan. Kävin korjaamassa puhelinnumeron ilmoitukseen ja lähdin jatkamaan töitä.
Pitkää gfe:tä, vähän hierontaa, vähän peruutuksia (pomo soitti ja käski heti töihin 3min sen jälkeen kun oli poka oli vahvistanut tulonsa ja saanut osoitteen, ja eräs toinen selitys joka voi yhtä hyvin olla totta tai sitten vain liian helppo tekosyy. Ei sentään hajonneita autoja, vammautuneita ruumiinosia tai sairastuneita äitejä/ vaimoja /lapsenlapsia tänään).
Lähdin sitten myöhään iltapäivällä kävelylle läheiseen puistoon, joka oli niin käsittämättömän hehkeän vihreä, että melkein henki salpaantui sitä ihastellessa. Istuskelin auringossa, söin vadelmia (syy sille löytyy tissiketjusta 😄) ja kuuntelin lintujen hillitöntä sirkutusta kaikessa rauhassa. Mietin mitä mahtaisin kuulla, jos puhuisin lintua? Uskon, että siellä kailotettiin, että panettaa, tulkaa panemaan. Vai menikö se aika jo, onko nyt jo munittu? En tiedä, bilsan tunneista liian pitkä aika.
Oli miten oli, koko Kotka hiljeni kuin seinään vähän ennen viittä. Työpäivän aikana hirveän monia miehiä panetti viesteistä päätellen, mutta sen päätyttyä olikin vissiin aika mennä kotiin, eikä panemaan. Onneksi mulla oli kuitenkin ollut sen verran monta asiakasta jo eilen ja tänään, että ei se nyt mitenkään mahdottoman paljoa harmittanut, vaikka olisin mielelläni kyllä tehnyt vähän enemmänkin töitä kun oli kiva fiilis. Harmitti, että illaksi sovittu kiva tapaaminen peruuntui, mutta sellaista se välillä on.
Kokkailin sitten hyvää ruokaa, pesin pyykkiä ja loikoilin sohvalla. Laitoin suihkun jälkeen kasvonaamion ja nuuhkin ihanan tuoksuista kosteusvoidetta jolla rasvailin sääriäni, sillä niillä on taipumusta keikkareissulla kuivua kun tulee niin paljon suihkussa käymistä päivän mittaan. Aurinko paistoi ikkunasta sisään ja majapaikassa oli ihanan leppoisa tunnelma kirjoitellessni riettaita tarinoita aikani kuluksi.
Tämähän alkoi siitä, kun viime keikkareissulla Porista kotiin lähtiessäni intouduin kirjoittamaan tarinan naisesta joka piinaa pappia rippikopissa kertomalla yksityiskohtaisesti lihallisista seikkailuistaan. Julkaisin sen tänne saitille samana iltana, ja Jämeräpartaisen insinöörin kommentin inspiroimana kynäilin siihen heti perään jatko-osan. Siitä tuli kuitenkin enemmän vain kiusoittelua, kuin edes kovin rietas tarina, ja sain jo heti käsityksen siitä, miten tämä tarina päättyy trilogian kuumassa ja kosteassa viimeisessä osassa.
Olen sitä tässä nyt muutamana iltana kirjoitellut ja siitä tulee vähän pidempi kuin kahdesta aikaisemmasta ja siinä on useampi kohtaus. Sen nimeksi tulee Syntiinlankeemus ja nimi kuvaa erittäin hyvin mitä siinä tapahtuu. Ensimmäisessä osassa isä kuunteli korvat punaisena kun nainen tunnustaa hänelle syntejään, ja toisessa osassa isä antoi Sofialle katumusharjoituksia. Kolmas osa alkaa siitä kun Sofia epäonnistuu saamassaan katumusharjoituksen jatko-osassa ja menee kertomaan siitä isä Johannekselle.
Jos et vielä ole käynyt lukemassa näitä editoimattomana julkaistuja, käsittämättömän upeita kirjallisen ilmaisun mestariteoksia, niin tästä pääset niitä lukemaan:
Synnintunnustushttps://www.seksisaitti.net/index.php/topic,15971.0.htmlKatumusharjoituksiahttps://www.seksisaitti.net/index.php/topic,15975.0.htmlEn ole ihan varma meneekö noi linkit ketjun ensimmäisen vai viimeiseen viestiin. Tarinat on julkaistu pätkissä merkkimäärän rajoituksen takia joten tarkista että aloitat alusta ennen kuin alat lukemaan.
Näissä on muuten satoja lukukertoja, ettekä te rontit ole kommentoineet juuri mitään! Kommentit ovat ainoa palkka mitä saavat ne, jotka kirjoittelevat vaikka fanficciä tai seksinovelleja lukuisille netin sivustoille omaksi ilokseen. Ihanat fanboyt (puspus vaan sinne 😘) ovat laittaneet yksäriä, mutta olis kiva kuulla muiltakin, että kaivataanko tälläistä sisältöä Saitilla ja mitä siitä ollaan mieltä. Olen minä sellaistakin miettinyt, että äänittäisin ne iltasaduksi, olisko sellaiselle kuuntelijoita?
Lukukerroista puheen ollen, taitaa tulla tämän postauksen myötä melko nopeasti täyteen 30k lukukertaa pillukioskin kuulumisille, mikä tuntuu täysin käsittämättömältä ottaen huomioon, että se oli vasta muutama kuukausi sitten kun 20k napsahti mittariin. Hämmentäviä lukemia! Keitä te kaikki lukijat olette? Ilmiantakaa nyt hyvät ihmiset itsenne mulle, kuolen uteliaisuuteen täällä!