Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tour de Tampere  (Luettu 27441 kertaa)

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tour de Tampere
« Vastaus #80 : Elokuu 15, 2020, 14:57:27 »
Elli Succubus oli taas niin ihana kuin olla voi. Tässä neidissä on kaikki osa-alueet niin kohdillaan kuin olla voi ja  toivottavasti Elli nähdään taas piakkoin Tampesterissa uudelleen.

Poissa Kimi-81

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tour de Tampere
« Vastaus #81 : Elokuu 16, 2020, 12:38:57 »
Ajattelin vähän kirjoittaa omia kokemuksia Tampereelta. Tarkoitus oli löytää suominainen seuraksi. Useammillekin laitoin viestiä. Toisilla ei ollut paikkaa tapaamiseen ja osa ei ole vastannut mitään. Naapurin sussukisu vaikutti hyvältä, mutta tapaamisen sopiminen ei sitten onnistunutkaan. Ja Jannikin teki oharit. Sitten mentiin riskillä, kun tapaaminen kuvattoman Sofian kanssa järjesty. Ihan kauniskasvoinen tyttö, mutta vähän liian kurvikas makuuni. Ei hyvä ei huono. Mutta ei sitä, mitä lähdin hakemaan.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tour de Tampere
« Vastaus #82 : Elokuu 16, 2020, 21:31:33 »
Aika tutulle vaikuttaa tarinointisi. Ei täältä helppoa ole kotimaista löytää jos tarkoitus on päästä mahd.pikaisesti itse asiaan vaan se vaatii kohtuullisen paljon vaivannäköä ja hyvää tuuriakin.
Onneksi itselle on tämä vuosi on ollut hyvinkin antoisa paikallisten neitokaisten suhteen ja nyt he ovat muuttuneet jo vakkarisuhteiksi ja kaikki on helppoa.

Onneksi täällä käy väliin vierailevia ihanuuksia ja esim.tänä viikonloppuna täällä oli syötävän ihana Elli joka oli ilo tavata taas tapaamisen merkeissä.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tour de Tampere
« Vastaus #83 : Elokuu 16, 2020, 22:14:59 »
Aika tutulle vaikuttaa tarinointisi. Ei täältä helppoa ole kotimaista löytää jos tarkoitus on päästä mahd.pikaisesti itse asiaan vaan se vaatii kohtuullisen paljon vaivannäköä ja hyvää tuuriakin.

Ei varmaankaan koske tuo mahdollisemman pikasesti vaan Tamperetta. Luen sähköpostin kerran tai kaksi/vrk, joskus menee parikin päivää kun vastaan naapurin viesteihin. Silloin ei enää auta, kun viestissä kysytään kävisikö puolen tunnin päästä. Soittamalla saa nopeammin kiinni, jos saa, kun en vastaa asiakkaan aikana tai jos olen touhuamassa jotain muuta.
Jos jostain löytää mieluisan sihteerin, niin aika kannattaaa sopia hyvssä ajoin, jos se vaan itselle on mahdollista. Sitä paitsi ei varmaan ole yhtäkään naista noissa ilmoituksissa, ketkä vaan jalat ristissä odottaa asiakasta saapuvaksi, tai mistäpä minä tiedän. Itse en kuitenkaan ole 24 h töissä, tai olen, jos tiedän sen etukäteen. Minulta ainenkin on vaikea saada pillua pikatoimituksena nykyään, eli asiakas joutuu ennakoimaan tekisikö hänen mieli panna vaikka huomenna tai ensi viikolla.

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 488
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tour de Tampere
« Vastaus #84 : Elokuu 16, 2020, 22:25:08 »
Aika tutulle vaikuttaa tarinointisi. Ei täältä helppoa ole kotimaista löytää jos tarkoitus on päästä mahd.pikaisesti itse asiaan vaan se vaatii kohtuullisen paljon vaivannäköä ja hyvää tuuriakin.

Ei varmaankaan koske tuo mahdollisemman pikasesti vaan Tamperetta. Luen sähköpostin kerran tai kaksi/vrk, joskus menee parikin päivää kun vastaan naapurin viesteihin. Silloin ei enää auta, kun viestissä kysytään kävisikö puolen tunnin päästä. Soittamalla saa nopeammin kiinni, jos saa, kun en vastaa asiakkaan aikana tai jos olen touhuamassa jotain muuta.
Jos jostain löytää mieluisan sihteerin, niin aika kannattaaa sopia hyvssä ajoin, jos se vaan itselle on mahdollista. Sitä paitsi ei varmaan ole yhtäkään naista noissa ilmoituksissa, ketkä vaan jalat ristissä odottaa asiakasta saapuvaksi, tai mistäpä minä tiedän. Itse en kuitenkaan ole 24 h töissä, tai olen, jos tiedän sen etukäteen. Minulta ainenkin on vaikea saada pillua pikatoimituksena nykyään, eli asiakas joutuu ennakoimaan tekisikö hänen mieli panna vaikka huomenna tai ensi viikolla.

Auttaa: voi siihen viestiin silti vastata pyydetyn ajankohdan jälkeenkin. Käyttäjäkokemus syntyy detaljeista.

_
dijon on sinappi



Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tour de Tampere
« Vastaus #85 : Elokuu 17, 2020, 14:29:56 »
Minä kyselin Nimaralta aikaa lyhyellä varoitusajalla ja sain ystävällisen vastauksen vaikka ajankohta ei enää minulle onnistunutkaan.
#maksuseksionihanaa

Poissa Kimi-81

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tour de Tampere
« Vastaus #86 : Elokuu 17, 2020, 16:17:59 »
Ei ollut tarkoitus alunperin ns. nopeasti seuraa etsiä, vaan jo hyvissä ajoin edellisviikolla aloin lähettelemään sposteja. Mutta kun ei se onnistunut, niin sitten se meni siihen nopeasti etsimiseen ja lopputulos ei ollut niin hyvä.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tour de Tampere
« Vastaus #87 : Elokuu 18, 2020, 21:29:29 »
Täällä kun on ilmeisesti muutama muukin tampesterlainen niin tehdään se klassinen kysymys. Itä vai länsi?

Toispaikkakuntalaisille tiedoksi, että tamperelainen yleensä pysyy Tammerkosken jommalla kummalla puolella eikä surfaile ympäriinsä.
 
Itä vaikka pidänkin lännestä enemmän ;D

Poissa Vieras0164

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tour de Tampere
« Vastaus #88 : Elokuu 18, 2020, 21:46:05 »
Täällä kun on ilmeisesti muutama muukin tampesterlainen niin tehdään se klassinen kysymys. Itä vai länsi?
Itä. Koko ikäni olen asunut itäpuolella. Parhaani mukaan yritän pitää tämän harrastuksenikin maantieteellisesti itäpuolella, jos ihan ydinkeskustaa ei lasketa.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tour de Tampere
« Vastaus #89 : Elokuu 18, 2020, 22:59:26 »
Suurimman osan elämästäni olen itsekin asunut idässä, mutta diggaan lännestä enemmän. Go west, young man.Tänään viimeksi. ;D

Tänään bussilla läpi Pispalan ihaillen tyynenä kimaltelevaa Näsijärveä. Sitten jo kohta Haulitornilla(tai korjauksessahan se nyt on) näkeekin jo etelässä Pyhäjärven. Ei idästä löydy mitään vastaavaa.

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1185
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tour de Tampere
« Vastaus #90 : Elokuu 18, 2020, 23:39:16 »
En asu Tampereella, mutta turskapersoonani taitaa olla tamperelainen, koska suurin osa treffeistäni sijoituu tuohon hienoon kaupunkiin.

Keskusta ja lähiseutu on tullut tutuksi ja ilman tätä harrastusta olisi Tampereen maantiede huomattavasti heikommin hallussa.

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5043
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Tour de Tampere
« Vastaus #91 : Elokuu 19, 2020, 09:44:17 »
Tämmöisenä diasporamanselaisena visainen kysymys. Aikanaan asuttu itäpuolella, ja se kyllä vetäisi puoleensa mikäli esim (puhtaasti teoriassa) muuttaisin sinne tyyliin eläkepäivinä (edellyttäen että sinne saakka punnerretaan.) Eli vastaan itä, mutta en missään tapauksessa haluaisi jäädä jumittamaan pelkästään tietylle alueelle (vaikka niin siinä itseni tuntien saattaisikin käydä.) - Ketjussa jo yllämainittunakin paljon kiinnostavaa, länsipuolella meinaan. Jos länteen, niin se olisi mentävä aika kauaksi, ehkä jopa kaupungin rajojen ulkopuolelle mutta se nyt ei liity vissisti tähän.

Mää lukitten sen itä.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tour de Tampere
« Vastaus #92 : Elokuu 19, 2020, 09:54:22 »
Tampereella olen asunut aikoinani molemmilla puolilla, mutten olekaan syntyperäinen. Länsipuolella huomattavasti pidempään ja neljässä eri osoitteessa, itäpuoellla kahdessa. Eli vastaus Lähestyssaarnaajan kysymykseen: länsi.

Poissa herra_xyz

  • Full Member
  • Viestejä: 247
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tour de Tampere
« Vastaus #93 : Elokuu 19, 2020, 10:09:49 »
Vaikka en tamperelainen olekaan niin vastaan kuitenkin. Yleensä tulen Tampereelle itäpuolelle kaupunkia ja se on jotenkin tutumpaa seutua. Itäpuoli johtaa länttä myös hupakointikokemuksissa 3-1. Joten lukitsen vastauksen itä.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tour de Tampere
« Vastaus #94 : Elokuu 19, 2020, 10:39:36 »

Eniten tapaamisia on ollut itä-puolella. Ehkäpä sitten sydämeni(kin) sykkii enemmän itäpuolelle... ;)
Amator

Poissa Idiootti

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tour de Tampere
« Vastaus #95 : Elokuu 19, 2020, 11:43:25 »
Enää en Tampereella asu, mutta lännessä asuin ja sieltä löytyi työpaikkakin. Tosin kaikki silloiset ja nykyiset hupakoinnit ovat tapahtuneet idässä... ::)

Poissa Juzzi

  • Newbie
  • Viestejä: 48
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tour de Tampere
« Vastaus #96 : Elokuu 19, 2020, 11:56:10 »
Itäpuolella ollaan. Kosken toiselle puolelle ei pysty muuttamaan.

Poissa Make

  • Full Member
  • Viestejä: 114
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tour de Tampere
« Vastaus #97 : Elokuu 19, 2020, 12:20:04 »
Itäpuolella tullut vain käytyä ja länsipuolella asuttua. Eli länsi.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tour de Tampere
« Vastaus #98 : Elokuu 20, 2020, 14:33:21 »
Tänään kävin aistimassa tuulahduksen Prahaa Tampereella. Gabriella on täällä lähes puolen vuoden tauon jälkeen ja kiva oli taas nähdä.

Tavaramerkit iloisuus, ystävällisyys ja puheliaisuus eivät ole kadonneet mihinkään tämän reilun viiden vuoden aikana mitä olemme treffailleet näissä merkeissä.

Neitokainen on täällä aina sunnuntaihin asti ja maanantaina palaa tarunhohtoiseen Praha-nimiseen kaupunkiin jonne itsellänikin olisi suuri halu päästä, mutta minkäs teet.

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1185
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tour de Tampere
« Vastaus #99 : Elokuu 20, 2020, 23:04:37 »
Tässä kun olen lomalla, niin suunnittelen parhaillaan turistireissua Tampereelle, jollekin kohtaa ensi viikkoa. Siihen kuuluisi hotelliyö, hyvää ruokaa, shoppailua eri kaupoissa, kevyttä juopottelua ja ehkä treffit jonkun kivan naisen kanssa. Olen jo aloittanut alkufiilistelyt netin tarjontaa tarkastelemalla. Sanottakoon myös, että en ole käynyt kotikuntani ulkopuolella sitten helmikuun, joten odotukseni ovat korkealla.