”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
Haha en tiedä että horjuuko mun usko joulupukkiin kun musta tuntuu että en oo nähnyt yhtäkään tonttua tai pukkia vielä!
Seuraavalta voisinkin kysyä, kun tästä tuli mieleen, että mitä luulet mistä tulee sanonta "päästä pukille", ja miksi siis juuri pukille? (Ei saa käyttää googlea, pitää keksiä )
Seuraavalta voisinkin kysyä, kun tästä tuli mieleen, että mitä luulet mistä tulee sanonta "päästä pukille", ja miksi siis juuri pukille? (Ei saa käyttää googlea, pitää keksiä )
Olin nuorempana syvän päädyn heppatyttö ja tuli "pukille pääsyjä" nähtyä sen verran että sanonta puistattaa mua. Ne konit raateli sen loimimallinukke-hevostorsosta modatun pukkiparan välillä ihan palasiksi, apua!
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
Hyvä kysymys. Paljon olisi muutettavaa mutta sanotaan vaikkapa että eutanasia tulisi laillistaa pikimmiten, se olisi kaikkien etu.
Lisäksi esim. eläinten kaltoinkohtelusta annettavia rangaistuksia tulisi koventaa huomattavasti. Törkeiden tapausten linjauksena tulisi olla aina vankeustuomio, tuntuvat sakot ja tietysti elinikäinen eläintenpitokielto.