Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Kymmeniä seksityöntekijöitä kuljetettiin Unkarista Suomeen vuosien ajan

<< < (2/6) > >>

X1R:

--- Lainaus käyttäjältä: meiosis - Syyskuu 16, 2024, 23:31:23 ---Työvoiman ja tavaran vapaa liikkuvuus EU:n yhteismarkkina-alueella ei sitten koskekaan seksityövoimaa eikä jalkojen välissä olevaa tavaraa.

--- Lainaus päättyy ---
Aika vahvasti laitetaan kapuloita rattaisiin myös alkoholin ja autojen osalta joten ei sinänsä mitään uutta.

viileys:
Suomessa on todella paljon naisia, jotka tekevät kruiseja sutinaamisten kanssa. Se on fakta. Sutinaajat istuvat autoissa talojen edustalla. Ettekö ole huomannut?

Penaattori:
^Mikä on sutinaaminen/sutinaaja?

Kaverin puolesta kyselen.

FortySexN2:

--- Lainaus käyttäjältä: viileys - Syyskuu 17, 2024, 18:12:37 ---Suomessa on todella paljon naisia, jotka tekevät kruiseja sutinaamisten kanssa. Se on fakta. Sutinaajat istuvat autoissa talojen edustalla. Ettekö ole huomannut?

--- Lainaus päättyy ---

Faktaksi ilmoitettuun väitteeseen laitetaan yleensä joku perustelu. Mä en ole nähnyt tällaisia sutinaajia, tai sutenöörejä enkä edes igoreita.

viileys:

--- Lainaus käyttäjältä: FortySexN2 - Syyskuu 17, 2024, 19:21:25 ---
--- Lainaus käyttäjältä: viileys - Syyskuu 17, 2024, 18:12:37 ---Suomessa on todella paljon naisia, jotka tekevät kruiseja sutinaamisten kanssa. Se on fakta. Sutinaajat istuvat autoissa talojen edustalla. Ettekö ole huomannut?

--- Lainaus päättyy ---

Faktaksi ilmoitettuun väitteeseen laitetaan yleensä joku perustelu. Mä en ole nähnyt tällaisia sutinaajia, tai sutenöörejä enkä edes igoreita.

--- Lainaus päättyy ---

Huomasin yhdellä osoitteella Espoossa, että auto seisoi ja katseli minua. Kun odotin taksia session jälkeen, he tulivat autosta ulos ja menivät samaan ovesta. Seuraavassa tapauksessa sekoitin wc:n oven toiseen huoneeseen, jossa oli kaksi miestä, toinen katseli jotain puhelimellaan ja toinen makasi sohvalla. Omituinen tilanne. Tytöt eivät olleet romaneja ei ensimmäisessä eivätkä toisessa tapauksessa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta