Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Veera Sinivuori  (Luettu 61934 kertaa)

Poissa Naatiskelija80

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Veera Sinivuori
« : Helmikuu 03, 2020, 12:14:22 »
Onko täällä kenelläkään kokemuksia kyseisestä henkilöstä? Aktiivisesti matkustelee eri paikkakunnilla ja liikkuu melko paljon täällä pääkaupunki seudulla. Kuvien perusteella täysi napakymppi. Olisi kiva kuulla kokemuksia jos joku täältä jo päässyt tapaamaan kyseistä henkilöä  :)

Poissa Waverunner

  • Full Member
  • Viestejä: 302
  • * Kelpo kaveri
Vs: Veera Sinivuori
« Vastaus #1 : Helmikuu 03, 2020, 21:17:46 »
Tässäkin olisin vähän varovainen, voiko tuo Veera S....... olla hänen ihan oikea nimi?

Tästä ei varmuutta mutta jos näin on niin aika hurjaa ja kurjaa myydä tuheroa omalla nimellä.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Veera Sinivuori
« Vastaus #2 : Helmikuu 03, 2020, 21:31:22 »
On ollut aiemminkin puhetta ja tyty vaikuttaa näemmä itsekin täällä
https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,1238.msg38513.html#msg38513
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Veera Sinivuori
« Vastaus #3 : Helmikuu 03, 2020, 21:36:02 »
Muistelen että neidolla oli ennen eri taiteilijanimi... siis viime talvena. En ole kuitenkaan tavannut, muutaman viestin vaihdoin aikoinaan.
Amator

Poissa Naatiskelija80

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Veera Sinivuori
« Vastaus #4 : Helmikuu 03, 2020, 22:26:57 »
Kiitokset vastauksista. Harmi ettei kenelläkään ole kokemuksia hänestä. Olisiko liian hyvä ollakseen totta..? Niin paljon kuitenkin reissailee ympäri eri kaupungeissa että luulisi jonkun tavanneen hänet jos olisi ihan real deal..

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Veera Sinivuori
« Vastaus #5 : Helmikuu 04, 2020, 05:42:55 »
Tässäkin olisin vähän varovainen, voiko tuo Veera S....... olla hänen ihan oikea nimi?

Tästä ei varmuutta mutta jos näin on niin aika hurjaa ja kurjaa myydä tuheroa omalla nimellä.

Tuskin on kuitenkaan oma nimi. Miten niin on hurjaa ja kurjaa tehdä seksityötä omalla nimellään? Onhan se todella rohkeaa kyllä ja olisi hienoa, jos niin voisi useampi tehdä. Täällä nyt vähiten pitäisi ihmisten pitää seksityötä kurjana työnä.

Poissa Waverunner

  • Full Member
  • Viestejä: 302
  • * Kelpo kaveri
Vs: Veera Sinivuori
« Vastaus #6 : Helmikuu 04, 2020, 10:05:00 »
Tässäkin olisin vähän varovainen, voiko tuo Veera S....... olla hänen ihan oikea nimi?

Tästä ei varmuutta mutta jos näin on niin aika hurjaa ja kurjaa myydä tuheroa omalla nimellä.

Tuskin on kuitenkaan oma nimi. Miten niin on hurjaa ja kurjaa tehdä seksityötä omalla nimellään? Onhan se todella rohkeaa kyllä ja olisi hienoa, jos niin voisi useampi tehdä. Täällä nyt vähiten pitäisi ihmisten pitää seksityötä kurjana työnä.

No ei näytä sullakaan olevan sukunimeä tossa etunimesi  perässä. Mutta laita ihmeessä jos siltä tuntuu.

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 403
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Veera Sinivuori
« Vastaus #7 : Helmikuu 04, 2020, 16:47:37 »
Onhan niitä oikeilla nimilläänki työtä tekeviä maksullisia. Harvassa on, mutta on kuitenkin, ensimäiseksi muistin virkistämiseksi eräs ihana pari Espoosta. Ja muitakin on.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Veera Sinivuori
« Vastaus #8 : Helmikuu 04, 2020, 17:42:42 »
No ei näytä sullakaan olevan sukunimeä tossa etunimesi  perässä. Mutta laita ihmeessä jos siltä tuntuu.

No katsos kun mun oikea sukunimi on Launeenaho-Rudolfsson, niin se olisi ollut liian pitkä nimimerkiksi, näin mulle moderaattorit kertoivat. Ja onhan se nyt parempi pitää koko nimi salassa, ettei ihailijat tule kotiovelle kyttäämään.

Poissa markettimies

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Veera Sinivuori
« Vastaus #9 : Helmikuu 04, 2020, 17:54:52 »
Kyllähän mä ainakin olen hänet tavannut. Oikein mukava ja kaunis nuori nainen. Omat kuvat ehdottomasti. Ikä pitää varmaan myös paikkansa. Ei mitään moitittavaa. Yhteydenpito meilillä ja vastaukset tuli aina nopeasti.
Pidettiin tunnin gfe tapaaminen Tampereella ja olin tyytyväinen kahteen kertaa, edestä ja takaa.
Ehdottomasti suosittelu, kotimainen nuori ihana tyttö joka tekee outcall keikkaa. Kannattaa kysellä häneltä lisää
 :D :D :D :D 8)

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Veera Sinivuori
« Vastaus #10 : Maaliskuu 08, 2020, 12:10:57 »
Kiitos kehusta markettimies🙈 Samoin ap!
Pidän omilla kuvilla ilmoituksia.

Tosiaan joudun omien menojen takia matkustamaan ympäri Suomea.

Omalla nimellä en ole eikä tiedossa ole olemassa olevaa tämän nimistä.

Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Teponteppo

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Veera Sinivuori
« Vastaus #11 : Kesäkuu 06, 2020, 15:48:18 »
Ko. sukunimi on kuitenkin käytössä 121 naisella suomessa, joten ihan fifti-sixti sattuuko siellä olemaan Veeraa joukossa.

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Veera Sinivuori
« Vastaus #12 : Heinäkuu 14, 2020, 12:24:02 »
Ko. sukunimi on kuitenkin käytössä 121 naisella suomessa, joten ihan fifti-sixti sattuuko siellä olemaan Veeraa joukossa.

Toivottavasti ei. Ainakaan en ole saanut vihaisia viestejä, joten jos on, toivottavasti kyseessä on sen ikäinen yksilö, johon ei voi sekoittaa.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Mie

  • Full Member
  • Viestejä: 351
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Veera Sinivuori
« Vastaus #13 : Heinäkuu 14, 2020, 13:10:27 »
Kerran tavannut kyseisen naisen ja mun mielestä hän ei ole kyllä yhtään kaunis, kuten ilmoituksessaan mainostaa. No kauneushan on tietenkin aina katsojan silmissä. Hän on finninaamainen ihan mitään sanomattoman näköinen nuori nainen jolla on tai oli silloin kun tapasin raudat hampaissa. Luonteeltaan hän oli mun mielestä jotenkin kiukkuisen oloinen. Lieneeköhän ollut vaan huono päivä??? Ei kuitenkaan jatkoon.

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Veera Sinivuori
« Vastaus #14 : Heinäkuu 14, 2020, 13:42:54 »
^ Tuo riski on aina olemassa, että kasvot eivät miellytä kun valitsee hupakon, jonka ilmoituksessa ei ole kasvokuvia. En silti lähtisi kasvojen kauneutta analysoimaan täällä.

Nuo luonne- ja asenneasiat sitten erikseen, kun ne liittyvät suoraan palveluun.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Veera Sinivuori
« Vastaus #15 : Heinäkuu 14, 2020, 15:10:54 »
Tuo kasvojen miellyttävyys on hankala juttu, yhden mielestä kauniit kasvot voi olla toisen mielestä tavanomaiset ja tylsät, mutta niiden kuvaileminen ikävällä tavalla on kurja juttu. Ainakin kohteelle. Voisin hyvin käydä tapaamassa tätä Veeraa ihan vain tuon ikävän kuvauksen takia..
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Veera Sinivuori
« Vastaus #16 : Heinäkuu 14, 2020, 15:29:58 »
Tuo kasvojen miellyttävyys on hankala juttu, yhden mielestä kauniit kasvot voi olla toisen mielestä tavanomaiset ja tylsät

Juuri näin. Mielellään Veeran tapaisi, mutta mahtaakohan koskaan liikkua tänne meillepäin?

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Veera Sinivuori
« Vastaus #17 : Heinäkuu 20, 2020, 12:09:39 »
Kerran tavannut kyseisen naisen ja mun mielestä hän ei ole kyllä yhtään kaunis, kuten ilmoituksessaan mainostaa. No kauneushan on tietenkin aina katsojan silmissä. Hän on finninaamainen ihan mitään sanomattoman näköinen nuori nainen jolla on tai oli silloin kun tapasin raudat hampaissa. Luonteeltaan hän oli mun mielestä jotenkin kiukkuisen oloinen. Lieneeköhän ollut vaan huono päivä??? Ei kuitenkaan jatkoon.

Kiitos vain palautteestasi 🙂 En ole kyllä ilmoituksessani sanonut olevani kaunis. Lue vaikka se uudestaan.

Ulkonäöllehän ei muuta voi, kuin käyttää plastiikkakirurgin palveluita, noudattaa terveellisiä elämäntapoja/hygieeniaa ja meikata.

 Ja tosiaan teini-ikäisillä on hyvin usein aknea.
Akne ei liity kyllä tietääkseni palvelun laatuun mitenkään eikä hammasraudat. En mä kosmetologin rumista hiuksista tai kampaajan vinosta vasemmasta sieraimesta anna negatiivista palautetta.

Jos sun mielestä vinot hampaat on paremman näköiset kuin hammasraudat, saat olla vapaasti sitä mieltä.

Usein vastaan ”tylysti” ylimääräisten, ilmaisten kuvien pyytäjille ja tinkijöille. Kyllä, jokaisella on huonoja päiviä, mutta pyrin olemaan ystävällinen siitä huolimatta asiallisille asiakkaille. Ja niin, tinkijät ja runkkarit usein luulevat olevansa asiallisia.

Saattaa olla kyseessä huonokin päivä. Ehkä edellinen asiakas on ollut kusipää ja aistit kiukkuisuuden peittelystä huolimatta. En muista jokaista keikkaa ja sen sisältöä.

Jos olen ollut sinulle tyly ilman syytä, pyydän anteeksi.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Veera Sinivuori
« Vastaus #18 : Heinäkuu 20, 2020, 12:10:14 »
Tuo kasvojen miellyttävyys on hankala juttu, yhden mielestä kauniit kasvot voi olla toisen mielestä tavanomaiset ja tylsät

Juuri näin. Mielellään Veeran tapaisi, mutta mahtaakohan koskaan liikkua tänne meillepäin?

Riippuu minne:D?
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Veera Sinivuori
« Vastaus #19 : Heinäkuu 20, 2020, 12:35:39 »
Kerran tavannut kyseisen naisen ja mun mielestä hän ei ole kyllä yhtään kaunis, kuten ilmoituksessaan mainostaa. No kauneushan on tietenkin aina katsojan silmissä. Hän on finninaamainen ihan mitään sanomattoman näköinen nuori nainen jolla on tai oli silloin kun tapasin raudat hampaissa. Luonteeltaan hän oli mun mielestä jotenkin kiukkuisen oloinen. Lieneeköhän ollut vaan huono päivä??? Ei kuitenkaan jatkoon.

No, nyt selvisi, kuka asiakkaista olet. Sain äsken haukkumisviestin, jonka sisällöstä voi päätellä sen olevan luultavasti sinä.

Teit oharit alunperin. Annoin sulle uuden mahdollisuuden, olettaen tietysti että vaan yrität kusettaa mua. Siitä saattoi johtua mahdollinen tyly tuntuma viesteissä. Paikan päällä muistaisin kuitenkin olleeni tavallisen ystävällinen.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 20, 2020, 12:44:23 kirjoittanut veeras »
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?