Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Veera Sinivuori

<< < (2/17) > >>

Vieras0140:

--- Lainaus käyttäjältä: Waverunner - Helmikuu 03, 2020, 21:17:46 ---Tässäkin olisin vähän varovainen, voiko tuo Veera S....... olla hänen ihan oikea nimi?

Tästä ei varmuutta mutta jos näin on niin aika hurjaa ja kurjaa myydä tuheroa omalla nimellä.

--- Lainaus päättyy ---

Tuskin on kuitenkaan oma nimi. Miten niin on hurjaa ja kurjaa tehdä seksityötä omalla nimellään? Onhan se todella rohkeaa kyllä ja olisi hienoa, jos niin voisi useampi tehdä. Täällä nyt vähiten pitäisi ihmisten pitää seksityötä kurjana työnä.

Waverunner:

--- Lainaus käyttäjältä: Anniina - Helmikuu 04, 2020, 05:42:55 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Waverunner - Helmikuu 03, 2020, 21:17:46 ---Tässäkin olisin vähän varovainen, voiko tuo Veera S....... olla hänen ihan oikea nimi?

Tästä ei varmuutta mutta jos näin on niin aika hurjaa ja kurjaa myydä tuheroa omalla nimellä.

--- Lainaus päättyy ---

Tuskin on kuitenkaan oma nimi. Miten niin on hurjaa ja kurjaa tehdä seksityötä omalla nimellään? Onhan se todella rohkeaa kyllä ja olisi hienoa, jos niin voisi useampi tehdä. Täällä nyt vähiten pitäisi ihmisten pitää seksityötä kurjana työnä.

--- Lainaus päättyy ---

No ei näytä sullakaan olevan sukunimeä tossa etunimesi  perässä. Mutta laita ihmeessä jos siltä tuntuu.

STT:
Onhan niitä oikeilla nimilläänki työtä tekeviä maksullisia. Harvassa on, mutta on kuitenkin, ensimäiseksi muistin virkistämiseksi eräs ihana pari Espoosta. Ja muitakin on.

Vieras0140:

--- Lainaus käyttäjältä: Waverunner - Helmikuu 04, 2020, 10:05:00 ---No ei näytä sullakaan olevan sukunimeä tossa etunimesi  perässä. Mutta laita ihmeessä jos siltä tuntuu.
--- Lainaus päättyy ---

No katsos kun mun oikea sukunimi on Launeenaho-Rudolfsson, niin se olisi ollut liian pitkä nimimerkiksi, näin mulle moderaattorit kertoivat. Ja onhan se nyt parempi pitää koko nimi salassa, ettei ihailijat tule kotiovelle kyttäämään.

markettimies:
Kyllähän mä ainakin olen hänet tavannut. Oikein mukava ja kaunis nuori nainen. Omat kuvat ehdottomasti. Ikä pitää varmaan myös paikkansa. Ei mitään moitittavaa. Yhteydenpito meilillä ja vastaukset tuli aina nopeasti.
Pidettiin tunnin gfe tapaaminen Tampereella ja olin tyytyväinen kahteen kertaa, edestä ja takaa.
Ehdottomasti suosittelu, kotimainen nuori ihana tyttö joka tekee outcall keikkaa. Kannattaa kysellä häneltä lisää
 :D :D :D :D 8)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta