Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Veera Sinivuori
lops:
Osaatko sanoo, että ootko milloin Helsinkiin tulossa?
veeras:
--- Lainaus käyttäjältä: jonssoni - Tammikuu 21, 2021, 17:13:41 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Mie - Heinäkuu 14, 2020, 13:10:27 ---Hän on finninaamainen ihan mitään sanomattoman näköinen nuori nainen jolla on tai oli silloin kun tapasin raudat hampaissa.
--- Lainaus päättyy ---
Tää oli kyllä omalla tapaa hauska kommentti. Kyseessä kuitenkin hyvinkin nuori nainen, joka yllättävän monelle on sitä kuuminta kuumaa. ::) Onhan sitä sitten vanhempiakin naisia, joilla noita finnejä ei niin ole, jos niitä pelkää.
Ainakin kuvien perusteella fanitan Veeraa. Harmi vaan että harvemmin käy missään minua lähellä.
--- Lainaus päättyy ---
Kiitoksia!
Oon saanut aknea hoidettua hyvin, kiitos pitkän lääkekuurin. Onneksi siihen on hoitokeinoja, toisin kuin krooniseen asennevammaan.
Missä päin asut jos saan kysyä?
veeras:
--- Lainaus käyttäjältä: lops - Tammikuu 21, 2021, 18:03:29 ---Osaatko sanoo, että ootko milloin Helsinkiin tulossa?
--- Lainaus päättyy ---
Moi! Tästä ei valitettavasti vielä tietoa.
jonssoni:
--- Lainaus käyttäjältä: veeras - Tammikuu 21, 2021, 21:50:43 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Mie - Heinäkuu 14, 2020, 13:10:27 ---Hän on finninaamainen ihan mitään sanomattoman näköinen nuori nainen jolla on tai oli silloin kun tapasin raudat hampaissa.
--- Lainaus päättyy ---
Tää oli kyllä omalla tapaa hauska kommentti. Kyseessä kuitenkin hyvinkin nuori nainen, joka yllättävän monelle on sitä kuuminta kuumaa. ::) Onhan sitä sitten vanhempiakin naisia, joilla noita finnejä ei niin ole, jos niitä pelkää.
Ainakin kuvien perusteella fanitan Veeraa. Harmi vaan että harvemmin käy missään minua lähellä.
--- Lainaus päättyy ---
Kiitoksia!
Oon saanut aknea hoidettua hyvin, kiitos pitkän lääkekuurin. Onneksi siihen on hoitokeinoja, toisin kuin krooniseen asennevammaan.
--- Lainaus päättyy ---
Keski-Suomessa asun. Naisiin joutuu lähtemään Jyväskylään, tai Tampereelle.
veeras:
--- Lainaus käyttäjältä: jonssoni - Tammikuu 24, 2021, 21:46:05 ---
--- Lainaus käyttäjältä: veeras - Tammikuu 21, 2021, 21:50:43 ---
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus päättyy ---
Kiitoksia!
--- Lainaus päättyy ---
Keski-Suomessa asun. Naisiin joutuu lähtemään Jyväskylään, tai Tampereelle.
--- Lainaus päättyy ---
Näissä valitettavasti hyvin harvoin😬 Oulussa kyllä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta