Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Veera Sinivuori

<< < (10/17) > >>

lops:
Osaatko sanoo, että ootko milloin Helsinkiin tulossa?

veeras:

--- Lainaus käyttäjältä: jonssoni - Tammikuu 21, 2021, 17:13:41 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Mie - Heinäkuu 14, 2020, 13:10:27 ---Hän on finninaamainen ihan mitään sanomattoman näköinen nuori nainen jolla on tai oli silloin kun tapasin raudat hampaissa.

--- Lainaus päättyy ---

Tää oli kyllä omalla tapaa hauska kommentti. Kyseessä kuitenkin hyvinkin nuori nainen, joka yllättävän monelle on sitä kuuminta kuumaa.  ::) Onhan sitä sitten vanhempiakin naisia, joilla noita finnejä ei niin ole, jos niitä pelkää.

Ainakin kuvien perusteella fanitan Veeraa. Harmi vaan että harvemmin käy missään minua lähellä.

--- Lainaus päättyy ---

Kiitoksia!

Oon saanut aknea hoidettua hyvin, kiitos pitkän lääkekuurin. Onneksi siihen on hoitokeinoja, toisin kuin krooniseen asennevammaan.

Missä päin asut jos saan kysyä?

veeras:

--- Lainaus käyttäjältä: lops - Tammikuu 21, 2021, 18:03:29 ---Osaatko sanoo, että ootko milloin Helsinkiin tulossa?

--- Lainaus päättyy ---

Moi! Tästä ei valitettavasti vielä tietoa.

jonssoni:

--- Lainaus käyttäjältä: veeras - Tammikuu 21, 2021, 21:50:43 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Mie - Heinäkuu 14, 2020, 13:10:27 ---Hän on finninaamainen ihan mitään sanomattoman näköinen nuori nainen jolla on tai oli silloin kun tapasin raudat hampaissa.

--- Lainaus päättyy ---

Tää oli kyllä omalla tapaa hauska kommentti. Kyseessä kuitenkin hyvinkin nuori nainen, joka yllättävän monelle on sitä kuuminta kuumaa.  ::) Onhan sitä sitten vanhempiakin naisia, joilla noita finnejä ei niin ole, jos niitä pelkää.

Ainakin kuvien perusteella fanitan Veeraa. Harmi vaan että harvemmin käy missään minua lähellä.

--- Lainaus päättyy ---

Kiitoksia!

Oon saanut aknea hoidettua hyvin, kiitos pitkän lääkekuurin. Onneksi siihen on hoitokeinoja, toisin kuin krooniseen asennevammaan.

--- Lainaus päättyy ---

Keski-Suomessa asun. Naisiin joutuu lähtemään Jyväskylään, tai Tampereelle.

veeras:

--- Lainaus käyttäjältä: jonssoni - Tammikuu 24, 2021, 21:46:05 ---
--- Lainaus käyttäjältä: veeras - Tammikuu 21, 2021, 21:50:43 ---

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---

Kiitoksia!

--- Lainaus päättyy ---

Keski-Suomessa asun. Naisiin joutuu lähtemään Jyväskylään, tai Tampereelle.

--- Lainaus päättyy ---

Näissä valitettavasti hyvin harvoin😬 Oulussa kyllä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta