Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Veera Sinivuori

<< < (5/17) > >>

Vieras0095:

--- Lainaus käyttäjältä: veeras - Heinäkuu 20, 2020, 12:10:14 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lähetyssaarnaaja - Heinäkuu 14, 2020, 15:29:58 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Azazello - Heinäkuu 14, 2020, 15:10:54 ---Tuo kasvojen miellyttävyys on hankala juttu, yhden mielestä kauniit kasvot voi olla toisen mielestä tavanomaiset ja tylsät

--- Lainaus päättyy ---

Juuri näin. Mielellään Veeran tapaisi, mutta mahtaakohan koskaan liikkua tänne meillepäin?

--- Lainaus päättyy ---

Riippuu minne:D?

--- Lainaus päättyy ---
Tampesteriin.

veeras:

--- Lainaus käyttäjältä: Lähetyssaarnaaja - Heinäkuu 20, 2020, 12:45:55 ---
--- Lainaus käyttäjältä: veeras - Heinäkuu 20, 2020, 12:10:14 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lähetyssaarnaaja - Heinäkuu 14, 2020, 15:29:58 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Azazello - Heinäkuu 14, 2020, 15:10:54 ---Tuo kasvojen miellyttävyys on hankala juttu, yhden mielestä kauniit kasvot voi olla toisen mielestä tavanomaiset ja tylsät

--- Lainaus päättyy ---

Juuri näin. Mielellään Veeran tapaisi, mutta mahtaakohan koskaan liikkua tänne meillepäin?

--- Lainaus päättyy ---

Riippuu minne:D?

--- Lainaus päättyy ---
Tampesteriin.

--- Lainaus päättyy ---

29.7. En oo luultavasti tehnyt vielä ilmoa siitä.

Vieras0140:
Jos katsoo maailmaa negatiivisesti, niin löytää helposti kaikista ihmisistä jotain ikävää. Eipä täällä kukaan täydellinen ole, mutta onneksi valtaosa täällä foorumilla kävijöistä näyttää löytävän elämästä niitä positiivisia juttuja. (Ja nyt en tarkoita positiivisia testituloksia.  ;D)

veeras:

--- Lainaus käyttäjältä: Anniina - Heinäkuu 20, 2020, 13:47:05 ---Jos katsoo maailmaa negatiivisesti, niin löytää helposti kaikista ihmisistä jotain ikävää. Eipä täällä kukaan täydellinen ole, mutta onneksi valtaosa täällä foorumilla kävijöistä näyttää löytävän elämästä niitä positiivisia juttuja. (Ja nyt en tarkoita positiivisia testituloksia.  ;D)

--- Lainaus päättyy ---

💕

Mie:
Vaikka olenkin täällä arvostelut sinua, niin en kyllä ole sen yhden tapaamiskerran jälkeen lähettänyt sinulle yhtään viestiä mitään kautta!  Enkä lähetä. Joten siis tässä asiassa haukut väärää henkilöä.!!

Minua voit haukkua tuosta sinun ulkonäköä kommentoivasta viestistä, mutta mistään muusta mistä minua syytät noissa postauksissa et voi minua syyttää.  En ole tehnyt sinulle ikinä oharia vaan sinä tulit minun kotiin vierailulle aivan kuten sovittiin!!! 

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta