Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Domi Angel/Dominika (pitkå sihteeri)

(1/3) > >>

Footsteri:
Hei turskat oletteko käyneet kokemassa tätä huikean pitkää ja ilmeisesti omilla kuvilla varustettua upean näköistä vaaleaverikköä?

Kertokaas kokemuksia, jos on. :)

goodtimes:
"Haha ei voi kun nauraa edellistä arvostelua! Ensinnäkin aika huono suomi😂😂 onko google ollut asialla.ja tämä tyttö on ohari mainostaa kahdella profiililla ja olen aikaisemmin kirjoittanu arvostellut ja hän on poistanut arvostellut käytöstä ja vaihtanut moneen kertaan profiilin sen takia. Eli sovit tapaamisen ja ei vastaa puheluun ja oven edessä seisoo joku parittajia mikä lie! Älkää hyvät ihmiset vaivautuko tähän. Ja nyt tapahtuu tämän jälkeen taas kommentointi pois käytöstä taas tämän rapsan jälkeen." Kattelinkin että tekee kovalla tahdilla uutta profiilia.

Vieras0265:
Hyvä että varoitit. Meinasin ottaa kyseiseen neitoon yhteyttä ja käydä tsekkaamassa.

Azazello:
Ketjusta on ilmeisesti poistettu viestejä. Itse epäilen niin kehuvia kuin kriittisiäkin viestejä, kun tekstistä näkyy ettei Suomi ole oma kieli.

Muistan kun erästä tsekkipimua yritettiin dissata enkuksi ja sitten käännöskoneella tehdyillä suomenkielisillä kököillä teksteillä.

antero pee:
Kyllä mulla herää epäilykset kun nimemerkki "Kari 4707" (kansallisuus suomalainen) kirjoittaa arvostelun enkuksi, mistä sitten näkyvillä huono käännös suomeksi. Syitähän VOI OLLA, mutta kun enempää rapsoja ei näy, niin itse jättäisin menemättä.

antero pee

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta