Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Kaunein PT.
Coolioinglesias:
Isalla on kyllä poikkeuksellisen kauniit kasvot.
Blain:
--- Lainaus käyttäjältä: Coolioinglesias - Joulukuu 07, 2024, 01:17:18 ---Isalla on kyllä poikkeuksellisen kauniit kasvot.
--- Lainaus päättyy ---
On.
Ja body mun mieleen
Milena:
--- Lainaus käyttäjältä: JanneTumppi - Syyskuu 14, 2024, 15:41:33 ---Itselleni kauneimpia PT:tä, joihin olen vuosien varrella törmännyt, ja joiden kanssa on vietetty ikimuistoisia hetkiä ovat (ei tosin missään paremmuusjärjestyksessä): Milena, Fin Felicia, Nata, NinniNeiti, Selena (ai että mä kaipaan häntä), Kim Khalifa, Gbamarqs, Jenny Doll, Katya Kelly (taisi käydä vain kerran Suomessa, mutta oli kyllä huikea kokemus ja jäätävän kaunis), Nicki Babes Latina ja Mandy Mercedes.
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos paljon ❤️ ilo nähdä itseni mainittavan ketjussa :inlove:
antero pee:
Laitetaanpa 2025 kaunein hupakko -listan uudeksi aloitukseksi: Nata.
Hän jää usein vähän pimentoon, kun ei ole täällä itseään mainostamassa
ja muutenkin vetää omaa linjaa. Mutta kohtaamistani nostaisin Natan ykköseksi.
Perustelut: kauneus ei (itselleni) ole pelkästään klassista
kasvojen sopusuhtaisuutta, hiuksia, meikkejä ja kynsiä, mutta
näillä pääsee todella pitkälle ja Natalta löytyy kaikki täydellisesti.
Lisäksi tuhma tyttö joka tykkää ottaa melaa mekkoon, plus-merkki vielä siitä.
joey_t:
Lienen vastannut jo joskus tähän ketjuun mutta asiat muutttuvat ja päivittyvät ajan myötä kun tapaa uusia ihmisiä.
Nyt sanon että AnniAuringonkukka. Hänen kasvonsa ovat erittäin kauniit ja varsinkin kun Anni hymyilee. Kauneusasiaan liittyy myös vartalo joka Annilla on ihanan naisellisen kurvikas suurine rintoineen.
Jos tätä turskailua jatkaisi pyrkien löytämään entistä paremman näköisiä naisia niin Anni on nostanut riman niin ylös että löytämistehtävä on toivoton.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta