Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Kaunein PT.

<< < (9/25) > >>

MestariMerlin:
Hassua että nämä kotimaiset tytsyt on mulle enimmäkseen täysin tuntemattomia.. Onkohan jostain siis jääty paitsi..?

Nyt on tarjontaa niin reilusti heikon heinä-elokuun jälkeen etten yllättyisi vaikka menisi vuoden TOP-lista vielä uusiksi.. Tuo Bettina tuskin palaa mutta Kimberlystä on toiveita..

Ehdottomasti suositeltava tyyppi joka heittää kaverinsa ( jonka myös tapasin..) kanssa myös duokeikkaa..

Jepsjep:
Vaikea on valita yhtä, kun kaikki tapaamani hupakot ovat olleet upeita. Mutta pitkän miettimisen jälkeen sanotaan vaikka Eveliina.

Stands:
Puhutaanko tässä kasvojen kauneudesta vai koko paketista.
Olen itse ehkä poikkeava turska, mutta hupakoiden naama ei ole oikein koskaan kiinnostanut. Huomio on enemmänkin siinä, että onko tiimalasi vartalo ja millainen perse on.

Mutta tällä hetkellä Vantaalla ilmoittelua Lisa Real on kyllä kasvojen puolesta sellainen mikä jäi mieleen ns. kauniina naisena.
Tietysti tästä varmaan pauttiarallaa kymmenen vuotta kun kävin, mutta kuitenkin.

PervoJorma:
Paljon on kauniita naisia tällä alalla, mutta itselläni nostaisin Jessycan korkeimmalle pallille. Kokonaisuus ratkaisee ja hänellä on sekä kroppa ja kasvot sitä parasta a-luokkaa. Siihen vielä se kujeileva hymy, niin ainakin minä olen myytyä miestä. Ja tuntuu että ulkonäkö vaan paranee vaikka ikää on tullut lisää.

Harmillisesti hän on alkanut siirtymään Helsingin suunnalta maakuntiin, en sitten tiedä onko siellä parempi asiakaskunta. Itse olen pyrkinyt käymään häntä moikkaamassa kun täällä on.

misterx83:
Kaunein pt menee ajassa taaksepäin (Sihteeriopiston aikoja ) Helsingin suunnalla vaikuttanut nainen. Nimimerkki muistaakseni Kristinax yms.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta