Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Kaunein PT.
Grub:
Mä en osaa valita. Itselle naisoletetut ovat kaikki kauniita omalla tavallaan, jos puhutaan pelkästään ulkoisista seikoista. Ei haittaa jos on mistä kiinni ottaa, eikä haittaa jos ei ole. Naisen vartalo on itsessään upea luomus, jota on ilo katsella kaikessa epätäydellisyydessään ja täydellisyydessään. ;D
Sitten on se henkinen puoli jota arvostan ulkonäköä enemmän.
Tässä Savolaista näkökulmaa :drinking:
Blain:
--- Lainaus käyttäjältä: Grub - Syyskuu 02, 2024, 16:11:30 ---Mä en osaa valita. Itselle naisoletetut ovat kaikki kauniita omalla tavallaan, jos puhutaan pelkästään ulkoisista seikoista. Ei haittaa jos on mistä kiinni ottaa, eikä haittaa jos ei ole. Naisen vartalo on itsessään upea luomus, jota on ilo katsella kaikessa epätäydellisyydessään ja täydellisyydessään. ;D
Sitten on se henkinen puoli jota arvostan ulkonäköä enemmän.
Tässä Savolaista näkökulmaa :drinking:
--- Lainaus päättyy ---
Tykkäätkö naisoletetuista vai ihan naisista?
Mun toinen vakkari on kyllä yksi kauneimpia naisia, mitä olen koskaan nähnyt. Hälle mun ääni.
MestariMerlin:
"Eli itsekin voit lisätä sen superkauniin tänne, vaikka olisikin työssään huono"
No senhän jo tein ketjun tokassa viestissä eli Kimberly! Voin heittää numero kakkosenkin eli Bettina.
Kumpikaan ei myöskään mitenkään huonoja, päinvastoin.. mutta suosikit on silti jotain muita..😅
HarryPotter:
Näinhän se menee, että on monenlaista kaunetta - onneksi kaikilla ei ole sama naismaku :drinking:
Kauniita monella tapaa on paljon, mutta eniten mieleen on jäänyt portugalilainen hupakko, joka pyöri muutaman kerran pääkaupunkiseudulla varmaan n. 4-5 v. sitten. Oli kyllä todella nätti minun silmiin. Laittoi myöskin silarit ja tuli käytyä molempia versiota testailemassa :inlove: Nimi ei ainakaan nopeasti tule mieleen, joten en rakastunut :laught: :whipping:
Myöskin Milena, Bibi, Kathrine jne. ovat hemmetin kuumia ja nättejä.
HuliVili:
--- Lainaus käyttäjältä: Maalainen88 - Syyskuu 02, 2024, 13:52:40 ---Jokainen tietenkin tekee ja ajattelee kuinka haluaa, mutta senverran pohdin taas kerran, että onko ketään kohteliasta arvottaa paremmaksi tahi huonommaksi ja etenkään kauneuden perusteella jaella palkintopalli sijoja, mie en näin halua tehdä, Jokainen on omalla tavallaan kaunis ja tämä nytten on vaan miun mielipide.
--- Lainaus päättyy ---
Niin, onhan se näinkin toki. Kauneus on katsojan silmässä ja toisen täydellisyys voi olla toisen kauhistus, vai miten ne meni. Pelkkä ulkonäkö ei kuitenkaan tee kenestäkään parempaa tai huonompaa ihmistä.
Maksuseksi on siitä veikeä laji että siinä ulkonäköön liittyvät asiat korostuvat, ostopäätöksen tekoon asti. Tästähän kertovat myös neitojen ilmoituksissa olevat kuvat, jotka pyritään ottamaan myyntimielessä. Harva asiakas varmaan varaa aikaa näkemättä yhtään kuvaa.
Itse haen maksuseksistä asioita jotka siviilielämässä ovat täysin mahdottomia, kuten esim. nuorten parikymppisten neitojen kanssa puuhastelu :behind: . Koska maksan heidän seurastaan, valkkaan sellaisen seuralaisen jonka ulkonäkö miellyttää minua niin paljon että haluan seurasta maksaa. Muut ominaisuudethan selviävät vasta tavatessa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta