Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Gran Canaria  (Luettu 5408 kertaa)

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15015
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Gran Canaria
« : Helmikuu 01, 2020, 17:03:53 »
Gran Canaria on monella tapaa mukava lomasaari. Ei ole liian kuuma, eikä liian kylmäkään. Baareissa ja ravintoloissa riittää valinnanvaraa, eikä hintataso ole päätä huimaava. Suomalaisia ja Suomibaarejakin on paljon.

Hupakkotarjotaakin on, vaikka suurin valikoima lienee Las Palmasissa. Itse olen siis Playa del Inlesissä. Pasion.com on sivusto jolta itse olen löytänyt muutaman hemaisevan tytön. Hintataso ei päätä huimaa 50-70€/puoli tuntia ja 80 - 120€/h. Owo on lähes aina tarjolla, mutta mun kikkeliä täällä lutkutetaan kumin kanssa poikkeuksetta.
Edellis vuonna tapasin erään nuoren Brassi tytön ja olen häntä tavannut joka kerta täällä ollessani ja niin nytkin. Koko yö maksoi vaivaiset 300€ ja meno oli hurjaa. Tulenntapaamaan häntä vastakin, mikäli saarella viihtyy.
Ensimmäisen kerran koskaan halusin tavata tummaihoisen tai oikeastaan mustan tytön. Täällä sen haaveeni toteutin, en pettynyt todellakaan.
https://www.pasion.com/contactos-mujeres/grabame-follando-a-pelo-playa-del-ingles-538607207.htm
Tyttö on sama, minkä tapasin. Huone oli hotelli Ritualissa, suosittelen.
Vielä huominen sunnunntai on kokonaan jäljellä ja sitten takaisin synkkään Suomeen.
Anteeksi kirjoitusvirheet.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Paikalla Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1379
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Gran Canaria
« Vastaus #1 : Helmikuu 01, 2020, 17:13:50 »
Mukava kuulla, Ville, terveisiä lämpimästä :) Tervetulloo Suomeen takaisin!

Ja vielä mukavampaa on kuulla, että hupakointireissu on ollut onnistunut ja antoisa!
Tää oli ehdottomasti meille hyvän mielen postaus Gran Canarialta :)
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Helsingissä ke - ke pääsiäisen yli.

Poissa Jansku72

  • Hero Member
  • Viestejä: 548
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Gran Canaria
« Vastaus #2 : Helmikuu 01, 2020, 17:30:57 »
Hyvä jos tasokasta seuraa on löytynyt.
Itse vietin toissa joulun Inglesin pohjoisosan "Suomi-alueella" ja seksiä ja huumeita kaupattiin aika suoraan kadulla Suomi-baarien läheisyydessä. Ei oikein innostanut..

Mulla ei kyllä ollut mitään tietoa mistään paikallisista "sihteerisivustoista"..

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3231
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Gran Canaria
« Vastaus #3 : Helmikuu 01, 2020, 17:41:33 »
Nyt täytyy mielenkiinnosta kysyä että puhuuko kukaan Englantia? Tuo pasion.com sivu oli Espanjaksi eikä meikä tuota paikallista murretta oikeen hallitse, että jos tuonne lähtee joku päivä ja varmaan lähdenkin, niin ois mukava tietää etä puhuuko Englantia kukaan paikallisista hupakoista.
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15015
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Gran Canaria
« Vastaus #4 : Helmikuu 01, 2020, 17:55:44 »
Hyvä jos tasokasta seuraa on löytynyt.
Itse vietin toissa joulun Inglesin pohjoisosan "Suomi-alueella" ja seksiä ja huumeita kaupattiin aika suoraan kadulla Suomi-baarien läheisyydessä. Ei oikein innostanut..

Mulla ei kyllä ollut mitään tietoa mistään paikallisista "sihteerisivustoista"..
Joo, tuossa aguila rojan lähimaastossa on kaikenlaista. Ässä baarn ja karhubaarin vieressä. Tiedossa on. Puolen yön aikaan siinä saalistaa muutamakin musta katutyttö, mihin en kyllä koskisi.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15015
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Gran Canaria
« Vastaus #5 : Helmikuu 01, 2020, 17:57:15 »
Nyt täytyy mielenkiinnosta kysyä että puhuuko kukaan Englantia? Tuo pasion.com sivu oli Espanjaksi eikä meikä tuota paikallista murretta oikeen hallitse, että jos tuonne lähtee joku päivä ja varmaan lähdenkin, niin ois mukava tietää etä puhuuko Englantia kukaan paikallisista hupakoista.
Ne, jotka ei osaa ei vastaa whatsapp viesteihin.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Gran Canaria
« Vastaus #6 : Helmikuu 01, 2020, 18:00:59 »
Oletteko kuulleet google translatorista. Jos käyttää whatsappia, se riittää.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3231
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Gran Canaria
« Vastaus #7 : Helmikuu 01, 2020, 18:17:05 »
^No joo onhan se translator tietenki mitä voi käyttää.
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15015
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Gran Canaria
« Vastaus #8 : Helmikuu 01, 2020, 20:11:06 »
Oletteko kuulleet google translatorista. Jos käyttää whatsappia, se riittää.
Olen kuullut ja joskus jopa käyttnyt. Kuitenkin tuo videopuhelu on kova sana ;)
Vaihtelevaa kyllä se kielitaito on. En myöskään ole sinne menossa jaarittelemaan päivän politiikkaa.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant