Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Löytääkö netistä emäntää?  (Luettu 8358 kertaa)

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 525
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Löytääkö netistä emäntää?
« Vastaus #20 : Maaliskuu 14, 2020, 18:10:28 »
Miestä deittisaiteulta harvoin löytää💋

Paras treffipalsta on Linkedin, koska siellä ollaan omana itsenään ja yhteiset kiinnostuksen kohteet yhdistävät. Harmi vaan, ett sielläkin kaikki tuppaa jo olemaan naimisissa.
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa

Poissa Roseberry

  • Newbie
  • Viestejä: 22
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Löytääkö netistä emäntää?
« Vastaus #21 : Huhtikuu 23, 2020, 07:56:06 »
Ensimmäisen miesystäväni kohtasin baarissa 90-luvulla, sit muutama vuosi myöhemmin löysin pitkäaikaisen avomiehen chatin kautta. Se oli silloin uusi ja aktiivisesti käytetty juttu.
Nyt sit onkin mennyt vuosia sinkkuna ja kaikki nettideittipalstat käyty läpi. Ei tunnu toimivan mulla. Tinderissä roikun ja pari asiakasta tullutkin vastaan.
Tuntuu nyt että jokainen sinkkuvuosi lisää laskee itseluottamusta tavallaan mut onneksi on muutakin elämää. Silti jossain haaveissa olis toive päästä jonkun aviovaimoksi. <3
Toistaiseksi eläkkeellä...

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Löytääkö netistä emäntää?
« Vastaus #22 : Huhtikuu 24, 2020, 23:10:34 »
Miestä deittisaiteulta harvoin löytää💋

Paras treffipalsta on Linkedin, koska siellä ollaan omana itsenään ja yhteiset kiinnostuksen kohteet yhdistävät. Harmi vaan, ett sielläkin kaikki tuppaa jo olemaan naimisissa.

Joo, mä oon ihmetellyt Linkediniä, et miten täälläkin tulee booty calleja  :o

Poissa jonssoni

  • Jr. Member
  • Viestejä: 58
  • * Kelpo kaveri
Vs: Löytääkö netistä emäntää?
« Vastaus #23 : Marraskuu 18, 2020, 17:45:44 »
Nyt pari vuotta ollut enemmän, tai vähemmän sinkkuna. En ole välttämättä mikään paras näissä, mutta jonkin verran tullut kokeiltua.
Voisin sanoa, että jos vähän rehevämmät naiset, joilla on lapsia kiinnostaa, tai tällain yli kolme kymppisenä haluat ryhtyä pika pikaa isäksi, niin kyllä löytyy emäntä. Nyt, kuitenkin tullut siihen lopputulemaan, että jos vielä joskus seurustelen, niin pitäisi olla aitoa ihastumista ja naisessa silmälle iloa.

Mielestäni paras tarjonta on tinderissä. En vaan ole oikein onnistunut löytämään laatua. Voi toki johtua siitä, että joudun töiden takia ja metsäläisyyttäni asumaan peräkylässä. Pari poikkeustakin toki löytyy. Vähän harmittaa, etten laiskuuttani panostanut suhteeseen yhden pari vuotta vanhemman naisen kanssa. Sänky elämä oli 10/10, ensimmäinen ja todennäköisesti viimeinen nainen joka nieli mielellään.  ;D Harmi että välimatkaa oli lähemmäs 100 km.

Mitä olen vilkuillut s24 ja vastaavia, niin naiset siellä 90% tavalla tai toisella hieman omituisia. Samat profiilit olleet vuodesta toiseen (joo, joo, olenhan itsekin yhä sinkku). Kertooko tämä jotain naisista itsestään? Parin mielenkiintoisen takia en ole jaksanut profiileihin panostaa.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Löytääkö netistä emäntää?
« Vastaus #24 : Marraskuu 18, 2020, 18:17:46 »
Nyt pari vuotta ollut enemmän, tai vähemmän sinkkuna. En ole välttämättä mikään paras näissä, mutta jonkin verran tullut kokeiltua.
Voisin sanoa, että jos vähän rehevämmät naiset, joilla on lapsia kiinnostaa, tai tällain yli kolme kymppisenä haluat ryhtyä pika pikaa isäksi, niin kyllä löytyy emäntä. Nyt, kuitenkin tullut siihen lopputulemaan, että jos vielä joskus seurustelen, niin pitäisi olla aitoa ihastumista ja naisessa silmälle iloa.

Hmm... meillä täällä Hämylinnassa on katukuvan perusteella maahanmuuttaja miehet vieneet heidätkin.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Löytääkö netistä emäntää?
« Vastaus #25 : Marraskuu 18, 2020, 18:26:37 »
Nyt pari vuotta ollut enemmän, tai vähemmän sinkkuna. En ole välttämättä mikään paras näissä, mutta jonkin verran tullut kokeiltua.
Voisin sanoa, että jos vähän rehevämmät naiset, joilla on lapsia kiinnostaa, tai tällain yli kolme kymppisenä haluat ryhtyä pika pikaa isäksi, niin kyllä löytyy emäntä. Nyt, kuitenkin tullut siihen lopputulemaan, että jos vielä joskus seurustelen, niin pitäisi olla aitoa ihastumista ja naisessa silmälle iloa.

Hmm... meillä täällä Hämylinnassa on katukuvan perusteella maahanmuuttaja miehet vieneet heidätkin.

Jahas. Minun tulee viedä Nina ja koirat Häpylinnasta turvaan.  ::)

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Löytääkö netistä emäntää?
« Vastaus #26 : Marraskuu 18, 2020, 18:37:24 »
Ei tarvi. En ole rehevä, en ole mamumyönteinen ja isonenä suojelee minua. Yön yli tapaamisissa se pitää viedä hoitoon, jos asiakas ei halua sen nukkuvan minun vieressä. I`m so sexy a Rottweiler beside me ;D

Poissa Jalmari

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 542
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Löytääkö netistä emäntää?
« Vastaus #27 : Marraskuu 22, 2020, 20:54:27 »
Ei tarvi. En ole rehevä, en ole mamumyönteinen ja isonenä suojelee minua. Yön yli tapaamisissa se pitää viedä hoitoon, jos asiakas ei halua sen nukkuvan minun vieressä. I`m so sexy a Rottweiler beside me ;D
Nukkuisiko isonenä, sinun ja asiakkaan välissä? vai sinä asiakkaan ja isonenän välissä?

Kaverin puolesta vain kyselen :)
Satunnainen matkailija mutkaisilla poluilla, kokemuksia etsimässä

Poissa Hulk

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Löytääkö netistä emäntää?
« Vastaus #28 : Marraskuu 30, 2020, 21:53:00 »
Tinderistä on löytynyt paljonkin hyvää seuraa. Sekä pidemmäksi että lyhyemmäksi ajaksi.

Poissa Vieras0173

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Löytääkö netistä emäntää?
« Vastaus #29 : Toukokuu 06, 2021, 11:50:58 »
Kapakasta olen löytänyt yleensä naiset.

Netissä voi mennä aikaa tosi paljon jutteluun, mutta livenä voikin olla sitten mitä tahansa vastassa.

Netissä joutuu myös laittamaan vähän lapinlisää jos haluaa treffeille, mistä en pidä. Livenä ei joudu liioittelemaan mistään.

Molemmista olen toki hakenut seuraa, mutta netti sopii minulle huonommin.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8965
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Löytääkö netistä emäntää?
« Vastaus #30 : Toukokuu 06, 2021, 19:38:06 »
Sen jälkeen kun netti tuli taloon, vaari on löytänyt 90% emännän roolista haaveilevia neitosia netistä. Muutama onkin saanut emännän paikan kouria vaarin kainalosta.

Ennen oli niin hirveän työläistä. Lavatansseja ja kaikenmaailman hevonvitunhumppaa.
Nuorena vaari oli kyllä kovassa huudossa. Kanadassa vuonna 1910 vaari oli tukkipoika. Jumalauta sitä pillun määrää!
Se oli ihan sairasta. Sairasta!
Why so fragile?