Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä unta näit?  (Luettu 19894 kertaa)

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3232
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #20 : Toukokuu 17, 2020, 10:22:42 »
Nyt se viimein tapahtu ja näin seksiunta missä minä ja Pimu harrastettiin mahtavaa seksiä :D
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2341
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #21 : Toukokuu 17, 2020, 10:52:44 »
Nyt se viimein tapahtu ja näin seksiunta missä minä ja Pimu harrastettiin mahtavaa seksiä :D

Oij, minäkin olisin halunnut nähdä tuollaista unta 😍
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #22 : Heinäkuu 06, 2020, 10:24:19 »

Näin unta jossa olin Pohjois-Koreassa ja porukka siellä luuli että olen joku agentti. Mut napattiin kiinni ja sitte joku naiskuulustelija yritti saada mut tunnustamaan käyttäen naisellisia avujaan julmasti hyväksi. Heräsin hämmennykseen kun en tienny mitä pitäisi tehdä että pääsen pois. 😊 Miten sitä unessaankin vaan miettii 'oikeaa' vaihtoehtoa 😁...
 
Amator

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #23 : Heinäkuu 06, 2020, 16:23:32 »
Teillä on selvästi paremmat unet kuin mulla. Näin unta, että mulle oli kasvanut hauis! ::)
#maksuseksionihanaa

Poissa Stan

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5328
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #24 : Heinäkuu 26, 2020, 16:13:44 »
Duot vilahtelee mun päiväunissa :D

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #25 : Heinäkuu 26, 2020, 16:32:03 »
Näin unta että ostin koiran vaikka todellisuudessa olen enemmän kissa-ihminen.

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #26 : Heinäkuu 27, 2020, 19:13:01 »
Mä näin unta, että puhalsin ilmapalloa mikä ei koskaan täyttynyt. Vähänkö huohotutti kun heräsin. Ja mä en edes pidä ilmapalloista🎈😡

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #27 : Syyskuu 07, 2020, 19:14:50 »
Mulla oli viime yönä todella outo uni...

Menin jollekkin plastiikka kirurgille hankkimaan mulkkuuni sellaisia silikoni palluroita. Operaatio suoritettiin erään ostoskeskuksen liiketilassa siten, että ohikulkijat saattoivat pysähtyä ihmettelemään. Lopulta vehkeeseen oltiin asennettu nätteihin riveihin näitä palluroita ;D Hauskinta oli, että sain ne liikkumaan nahan alla eri tavoin niin kuin joissakin dilsoissa🤣
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #28 : Syyskuu 07, 2020, 19:55:41 »
Näin unta zombeista.

Poissa Jylppy77

  • Jr. Member
  • Viestejä: 53
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #29 : Syyskuu 07, 2020, 21:13:04 »
Näin unta, että satuttiin exän kanssa samaan kauppaan ja kun se käveli edellä niin se alkoi keikuttaa peppuaan vietteliäästi, minä tietenkin salaa silmäilin ja jatkoin ostoksia.
Siitä sitten kassalle ja ulos päästyäni näin hänet taas, hän oli selin, mutta käänsi päätään minuun päin ja sanoi ilmein ja elein, että seuraa minua, seurasin nurkan taakse ja HERÄSIN, tiedä sitten kuinka tuo olis jatkunu...
Tietoa etsimässä, mistä saa piinattua rellua

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #30 : Syyskuu 12, 2020, 09:02:04 »

Näin unta että heräsin ja vierellä oli hän nukkumassa. Siirsin pääni ihan lähelle hänen päätään, hän hivenen raotti silmiään ja sanoi että nukutaan vielä. Kilttinä poikana palasin omalle tyynylle ja nukahdin unessani uudestaan. Hämmästykseni oli sitten suuri kun heräsin oikeasti eikä vieressäni ollutkaan ketään. Ois pitäny olla vähä tuhmempi unessa... 😁
Amator

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15024
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #31 : Syyskuu 12, 2020, 09:10:02 »
Että tänään tapaan mahtavan naisen. 8)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #32 : Syyskuu 12, 2020, 10:02:10 »
Että tapasin mahtavan naisen, joka olikin leidiboy, ja sitten siinä oli miettimistä, mitä vittua minä Thaimaassa teen. Ja sit mä heräsin. Onneksi.

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #33 : Syyskuu 27, 2020, 09:22:19 »
Huh mikä seksiuni tuli nähtyä viime yönä.
Oli niin toden tuntuinen kuin olla vaan voi. Ritsikoiden aukaisukin kävi näppärästi yhdellä kädellä, normaalistihan niihin hakasiin tarvitaan käsien ja hampaiden lisäksi peltisakset.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #34 : Syyskuu 27, 2020, 10:02:38 »
^Höpö höpö! Tosimies avaa yhdellä kädellä ja se on tekniikka laji! Oma ennätys on 8 hakasta ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #35 : Syyskuu 27, 2020, 10:06:05 »
Jotain niin mitäänsanomatonta ettei se jäänyt edes mieleen.

Poissa Stan

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5328
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #36 : Lokakuu 14, 2020, 19:51:18 »
Viime yönä näin niin eläväisen unen,jotta hetken mietin oliko se sittenkin totta :D Nusuteltiin hupsun kanssa 'salaa' siten, että paras kaveri oli naapurihuoneessa katsomassa urheilua telkkarista ja yritettiin vältellä ettei se huomais mitään. Eihän siitä mitään tullu ;D  Siis nusuttelusta kyllä, mutta huomasihan se mun kaveri vaikkei ollut tietävinään. Ja nusuttelu + pusuttelu oli kyllä aivan upeaa :)

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #37 : Lokakuu 20, 2020, 14:10:51 »
Viime yönä näin painajaista... Tai painajaiseksi se muuttui loppua kohti.

Olin varannut ajan hupakolle ihan normaalisti, mutta hupakko otti vastaan tilassa joka tosielämässä toimii WC:nä Tila ei ollut vessa ensinkään, vaan kirkkaasti valaistu huone jossa oli vain sänky. Muistan riisuneeni ja menneeni sänkyyn odottamaan. Hupakko tuli toisesta ovesta ja oli juuri sellainen kuin olin toivonut, jättimäiset rinnat ja kookas perä. Hän oli vaan pukenut päälleen puhelin pylvään paksuisen strap-on dildon josta ei oltu sovittu. Yritin sönköttää, ettei vain tuo majesteetillinen kuminuija ollut minua varten. Nainen vain hymyili ja tuli luokseni rasvaten asettaan jo valmiiksi. Pakenin kauhun vallassa (vaatteet oli ilmestyneet päälleni) ovesta josta olin tullut ja olin taas kotona.
Loppun aikaa unessa törmäsin tähän naiseen joka paikassa ja aina jouduin pakenemaan häntä.

Perkeleen pelottava uni😬
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2341
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #38 : Lokakuu 20, 2020, 14:30:42 »
Viime yönä oli kyllä mielenkiintoiset unet... Minun unessa "Hitler" tai joku vastaava oli elossa ja oli päättänyt et kaikki naiset täytyy teloittaa... Siinä sit syötiin viimeistä ateriaa ennen kun... Heräsin 😂
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #39 : Lokakuu 20, 2020, 16:36:07 »
Viime yönä näin painajaista... Tai painajaiseksi se muuttui loppua kohti.

Olin varannut ajan hupakolle ihan normaalisti, mutta hupakko otti vastaan tilassa joka tosielämässä toimii WC:nä Tila ei ollut vessa ensinkään, vaan kirkkaasti valaistu huone jossa oli vain sänky. Muistan riisuneeni ja menneeni sänkyyn odottamaan. Hupakko tuli toisesta ovesta ja oli juuri sellainen kuin olin toivonut, jättimäiset rinnat ja kookas perä. Hän oli vaan pukenut päälleen puhelin pylvään paksuisen strap-on dildon josta ei oltu sovittu. Yritin sönköttää, ettei vain tuo majesteetillinen kuminuija ollut minua varten. Nainen vain hymyili ja tuli luokseni rasvaten asettaan jo valmiiksi. Pakenin kauhun vallassa (vaatteet oli ilmestyneet päälleni) ovesta josta olin tullut ja olin taas kotona.
Loppun aikaa unessa törmäsin tähän naiseen joka paikassa ja aina jouduin pakenemaan häntä.

Perkeleen pelottava uni😬

Mä haluisin ehkä vähän kiusata sua. Tehdä helikopteria jäätävällä strap on dildolla ja hullun kiilto silmissä huutaa "Kultaaaaa tule tänneeeee..." 😁
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.