Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä unta näit?  (Luettu 20233 kertaa)

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15207
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #180 : Joulukuu 05, 2021, 16:19:15 »
Otin päikkärin ja siinä Maria Enkeli istui hajareisin mun naamalla.  :inlove:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #181 : Joulukuu 05, 2021, 16:51:02 »
Otin päikkärin ja siinä Maria Enkeli istui hajareisin mun naamalla.  :inlove:

Kohtalo, koska olen haaveillut kielestä koko päivän  :kiss:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #182 : Joulukuu 22, 2021, 17:54:51 »
Mä näin taas semmoista seksi unta viime yönä, että voi vittu sentään.
Kalsarit piti kopeloida herätessä, koska olin varma että olin laskenut silakka parven pöksyjen perukoille.

Miten todentuntuisia noi unet aina on. Mä olin ihan varma, että pimpsukka maistui vielä kielenpäällä herätessä, mitä sitten olinkaan yöllä unissani nuollut.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 22, 2021, 17:57:25 kirjoittanut Hetvield »
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #183 : Joulukuu 22, 2021, 19:51:16 »
Näin unta että myöhästyin junasta. Toivottavasti ei ole enneuni😬
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2516
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #184 : Joulukuu 23, 2021, 11:39:58 »
Ehkä Anniina ja Ilonan kalenteri kuva jäi liikaa mieleen. Unessa pääsin vihdoin saunomaan heidän kanssaan  :inlove: . Tosin tytöt laittoivat mut lasten kylpyammeeseen istumaan, pesivät selän jonka jälkeen sain punaisen kumiankan :sheep: . Tytöt itse siirtyivät sitten saunan puolelle jatkamaan saunomista...
💊

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #185 : Joulukuu 24, 2021, 22:15:51 »
Tullut nähtyä vaan painajaisia :-[
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2195
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #186 : Joulukuu 25, 2021, 20:29:57 »
Ehkä Anniina ja Ilonan kalenteri kuva jäi liikaa mieleen. Unessa pääsin vihdoin saunomaan heidän kanssaan  :inlove: . Tosin tytöt laittoivat mut lasten kylpyammeeseen istumaan, pesivät selän jonka jälkeen sain punaisen kumiankan :sheep: . Tytöt itse siirtyivät sitten saunan puolelle jatkamaan saunomista...

Ai hitto nauroin tälle 😂 Kuulostaa kyllä hyvältä joulusaunalta 😂😂 Toivottavasti pestiin edes se selkä huolella ja kylpyvesi oli sopivaa 😘
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6338
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #187 : Tammikuu 15, 2022, 17:20:32 »
^ kumma juttu, en muista näinkö edes unta yöllä, mutta aamulla kun silmät vihdoin aukesi, päässä pyöri "baby, moon råkkenråll"... Eikä panettanut eikä ollut boneria... Siis wtf?
Shikita ga nai

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6693
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #188 : Tammikuu 23, 2022, 13:55:50 »
Näin unta jossa laskettelin jyrkkenevää rinnettä. Vauhti vain kiihtyi, kunnes erään kumpareen takana olikin jyrkänteen reuna ja tipuin alas tyhjyyteen. Putoamisen tunne oli niin voimakas että heräsin säpsähtäen.

Ei ehkä lupaa hyvää tulevalle lomareissulle. 😬
Pörrö on aina plussaa

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #189 : Tammikuu 25, 2022, 10:29:10 »
Näin unta että Filthy Frank https://www.youtube.com/watch?v=H6iefP8lf3o tekee comebackin. Heräsin kyrpä kovana.
Why so fragile?

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #190 : Tammikuu 25, 2022, 10:35:30 »
Näin unta jossa laskettelin jyrkkenevää rinnettä. Vauhti vain kiihtyi, kunnes erään kumpareen takana olikin jyrkänteen reuna ja tipuin alas tyhjyyteen. Putoamisen tunne oli niin voimakas että heräsin säpsähtäen.

Ei ehkä lupaa hyvää tulevalle lomareissulle. 😬

Äääk, nää putoamisunet on kamalia. Oikeesti monesti noista herää paniikissa ja varmistelee että heräsinhän varmasti omasta sängystä enkä vain kuvittele.

Jotain unta näin, mutta en muista enää mitä. Pitäis varmaan kirjata ylös. :D
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #191 : Tammikuu 31, 2022, 05:50:40 »

Näin unta että olin vakkarin kanssa silleen. Olikohan se enne uni?🤔😊
Amator

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #192 : Huhtikuu 01, 2022, 01:17:53 »
Monta kertaa halunnu kirjoittaa tähän ketjuun, mutta tuntuu, että...noh, mun unet ei ehkä ole niin ihquja.  ;D

Otetaas nyt vaikka aika tyypillistä pätkää...

Olin vesipuistossa joka sekoitus Linnanmäkeä ja vesipuistoa toisessa kaupungissa jossa olen asunut.
Katselin laitetta jossa porukka pyöri vaunuissa ylösalaisin, ja ihmettelin kuinka ihmiset siinä näyttivät jotenkin oudoilta.
Olin kiivennyt jo ylös vesiliukumäkeen, kun tajusin että mullahan on reppu selässä, että se olisi pitänyt jättää alas.
Pujottelin ylös menevän jonon ohi takaisin alas, ja pyörin alhaalla hetken katsellen näkyykö mitään minne repun voisi laittaa.
Joku osoitti mulle toista sisäänkäyntiä vesiliukumäkeen.

Jonon päässä seisoi kaksi arabimiestä jotka tukkivat väylän. He olivat tosi ystävällisiä ja antoivat mulle esitteen joka oli jonkun neljän hengen shown mainos.
Siinä he olivat laittautuneet kauniiksi naisen näköisiksi esiintyjiksi. Puhuimme englanniksi, ja he pyysivät että tykkäisen heidän showstaan somessa, ja näyttivät linkit mainoksessa.
Kehuin heitä kauniiksi, ja he sanoivat että voisin mennä ennen heitä ja väistyivät päästäen mut kiipeämään ylös.

Ylhäällä katsoin uudestaan samaa laitetta jota olin aikaisemmin katsonut ja huomasin että ihmisten päät roikkuivat jotenkin oudosti.
Huomasin etten ollut tullut saman vesiliukumäen yläpäähän kuin aikaisemmin, vaan edessäni oli kapea käytävä allas jossa pari työntekijää kahlasi vesi rintakehään asti, ja ohjasivat ihmisiä kahteen eri vesiliukuputkeen.
Koitin huutaa työntekijöille että mihin voin jättää repun, mutta joku vastasi takanani että puhu kameralle.
Huomasin ylhäällä kameran johon puheen suunnaten kysyin mihin voisin jättää repun.
Ääni kamerasta sanoi että menet vaan sen kanssa. Vastasin etten voi kastella sitä. Ääni toisti että mene vain altaaseen.
Huomasin altaassa olevan työntekijän lähestyvän ja meinasin jo mennä altaaseen kuin näin että vedessä kellui ihmisten tavaroita.
Koitin kääntyä lähteäkseni ja kaikki pimeni.

Heräsin kaksikerroksisen bussin alakerrassa. Bussin ikkunat oli peitetty, ja kaikkialla istui pikkulapsia.
Olo tuntui huumatulta ja lähdin vaivalloisesti kiipeämään portaita bussin yläkertaan.
Yläkerrassa näin lisää alle kouluikäisiä lapsia ja lisäksi kolme muutakin heräilevää naista, sekä seinän vieressä istuvat kaksi naista ja yhden miehen.
Huusin heräileville naisille jotka näyttivät säikähtäneiltä, että meidän täytyy hyökätä nyt, että lapset ja meidät on kaapattu.
Kaksi naista ja mies hyökkäsivät silloin kimmppuuni koittaen saada minut bussin lattialle.
Onnistuin potkaisemaan miestä päähän niin että hän menetti tajunsta, jolloin toinen naisista käytti minuun sähkölaumautinta. Tunsin kivun.
Olimme juuri tulleet perille jonnekin, ja bussi pysähtyi ja he kantoivat minut ulos.
Kun olin selvinnyt kivusta minua kannettiin neljän raajan otteella ulos bussista, ja huusin ja rimpuilin minkä pystyin ja koitin huutaa toisille kaapatuille naisille että tappelisivat vastaan.
Jos ei pystytä pakenemaan nyt niin myöhemmin se on mahdotonta, taistelkaa nyt!
Mutta kaikesta tappelusta huolimatta kaappaajat saivat minut teipattua metallipöytään kiinni. En enää nähnyt muita.

Tainnuttamani mies alkoi heräilemään, toinen naisista sanoi ivallisesti, että nyt sä tainnutit väärän kaverin.
Tajusin jo mitä se tarkoitti.
Mies toikeni iskusta ja naiset lähtivät.
Koitin kysyä mihin lapsia viedään, mutta tajusin miehen keskittyneen jo pöydällä oleviin juttuihin, ja tiesin silloin että ainakin hän oli kaappareiden yksi "tiedonhankkijoista".
Kun hän laittoi pääni päälle kankaan tiesin mitä oli tulossa. Tunsin tukehtuvani veden kaatuessa päälle.
Tiesin tässä vaiheessa jo kuolevani kovien tuskien kautta kidutuksen seurauksena, en nähnyt enää keinoa muuttaa tilannettani.
Olin tukehtumassa.
Sähkökidutus alkoi korvista, huusin tuskasta. Se jatkui kieleen, sormiin ja emättimeen. Huusin kivusta koko ajan. Tunsin kivun jokaisessa solussani.
Seuraavaksi oli poran aika. Kiduttajani alkoi poraamaan polveani. Kipu oli käsittämätön, huusin, ja koitin kysyä miksi, mutta en kivulta pystynyt.

Tässä vaiheessa herätyskello soi. Heräsin puoliksi kipristyneenä istuvassa asennossa voihkien edelleen hiljaa.
Olin litimärkä hiestä ja kaikkia kohtia joita oli unessa käsitelty sattui. Pahin oli polvi. Nilkutin koko aamupäivän kivusta.
Muistin kaikki yksityiskohdat, kaikkien kasvot ja paikat. Jokaisen välineen. Ja kivun (miten se on mahdollista?).

Meni tunteja toipua tuosta unesta. Tajusin hereillä, että laitteissa olevat ihmiset olivat kuolleita, ja laitteen sykli oli jatkuva.
Tajusin myös, että kivat arabit olivat olleet ns. valitsijat.
Ja mulla oli epärationaalinen pakottava tarve googlata katoaako jossain maailmassa vesipuistoissa poikkeuksellisen paljon lapsia.
Muistan piirteestä piirteeseen unen kiduttajani miltä hän näytti.
Joten sori jollekin tulevalle pokalle tulevaisuudessa, jos oot sen näköinen, niin ovi menee kiinni sun edessä.

Mutta tälleen. Mä muistan uneni usein (lapsesta asti), ja ne on aina aika action pätkiä.
Onnelliset ne, jotka näkee vaan jotain "panin säätyttöä". Myös, so boring. Näkekää nyt hieman värikkäämpiäni unia jos niistä meinaatte kirjoittaa.  ;D

Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Jansku72

  • Hero Member
  • Viestejä: 552
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #193 : Huhtikuu 12, 2022, 06:02:29 »
Näin su-ma välisenä yönä unta että suutelin Sanna Marinia suulle (oikeesti) 🤣🤣🤣🤣🤣 :kiss:
Olimme molemmat nuoria ja tilanne oli eroottisesti hyvin latautunut. Siinä mielessä uni oli hyvin toden mukainen että sänkyyn saakka ei ikinä päästy ;D

(seuraakohan tästä nyt joku MeToo-case)

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5285
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #194 : Huhtikuu 12, 2022, 06:26:13 »
Tässä vaiheessa herätyskello soi.
Sulla ei ollut enää bussissa reppua?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #195 : Huhtikuu 12, 2022, 06:56:27 »
Unet tulevasta on todella mukavia. Kolme naista otti minulta suihin. Koko ajan oli kukko nielussa ja säkit imussa  :inlove:
Why so fragile?

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3242
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #196 : Huhtikuu 27, 2022, 18:33:37 »
No tuota tuli nähtyä vähän outoa unta missä mulla oli isot silikonitissit ja oli siinä joku nainenki jolla oli myös isot silikonitissit ja niin sitä oltiin järvessä jossa oli 4 metriä syvää ja scania kait se kellu siinä ja mie lähin viemään jotain puuta rantaa, sitte mie heräsin ettäs mites teillä muilla nuo unet onko yhtä hauskoja ku mulla 😂
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6338
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #197 : Toukokuu 19, 2022, 07:11:38 »
Harvemmin muistan jotain unista, paitsi päiväunista...

jokin osaa muistan viimeisestä unesta. Siihen liittyi itseni lisäksi IT ja susi. Susi oli joistain syystä hieman ärtsy... Muita en muista mutta tod näk törmättiin jossain, nussittiin ja elimme iloista menage a' trois loppuelämämme... Sudelle tietysti saattoi olla varsin lyhyttä...

Shikita ga nai

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5285
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #198 : Elokuu 07, 2022, 07:33:51 »
Olin treffeillä Elina Lampelan ja Saga Anderssonin kanssa. Elina kysyi minulta että kelpuuttaisinko kolmen kimpan heidän kanssaan vai haluaisinko että Elina pyytäisi mukaan yhden neidon lisää, vaikkapa Wilma Murron. Vakuutin että paikallaoleva kokoonpano sopisi minulle mainiosti ja lisäsin että Elina kävisi ihan yksinkin: jonakin toisena kertana voisimme panna kahdestaan mutta otetaan nyt Saga myöskin mukaan.

Saga Andersson kysyi pidänkö hänen tisseistään ja vakuutin että pidän kyllä. Saga kertoi että hän kostui herrasmies-vastauksestani ja lupasi että jos olisin lähellä huipennusta silloin kun hän antaa minulle suuseksiä, saisin laueta hänen suuhunsa paljaalla, se sopisi mainiosti.

Myönnän että joskus näen fantasia-unia myöskin mutta aika usein uneni ovat tapahtumiltaan arkipäivää vastaavia kuten tuo jonka juuri kerroin.

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #199 : Syyskuu 04, 2022, 17:50:20 »
Nousin Prahan metrosta ylös Vaclavske Namestille Mustekin asemalla. Eteeni avautui pitkä aukio ja lähdin kävelemään kohti iltavalaistuksessa kylpevää Kansallismuseota. Kun saavuin rautatieravintolan Vytopnan kohdalle, niin nousin portaat toiseen kerrokseen. Siellä jo odottelivatkin ystäväni RobertLey ja joey_t. Tilasin tarjoilijalta tuopillisen suodattamatonta krusovicea ja aloimme jutella. Vytopnassa ( https://www.youtube.com/watch?v=ppyfYZevTNk) ravintolasalia kiertää 400 metriä maisaemoitua pienoisrautatietä, ja juna tuo asiakkaille heidän tilaamansa juomat. Ruoat kiikuttaa kuitenkin tarjoilija pöytään. Lifti ja Letsmenoks olivat tapansa mukaan taas myöhässä, ja arvelimme heidän olevan jälleen Prahan IKEA:ssa tarkastelemassa ruotsalaisten kyhäämien huonekalujen tarjontaa  :). Kun ystävykset sitten saapuivat Vytopnaan niin illoisesta mielialasta ja punertavista poskista päättelimme heidän olleen taas privatissa viettämässä happy houria. Pyysimme Liftiä ja Letsmenoksia säästämään meidät yksityiskohdilta. Joimme täyteläistä krusovicea, joka on Vytopnassa aivan älyttömän maukasta, ja ihastelimme Vytopnan mainiota pienoisrautatietä. Tuumimme, että jokaisen aikuisenkin miehen sielun pohjalla asustelee lopulta kuitenkin se ikuinen leikkivä pikkupoika. Meillä oli hyvä ja lämmin olla.

Puolilta öin Vytopna alkoi sulkea oviaan ja ehdotin että menisimme jatkamaan iltaa Vaclavske Namestin toisella puolella olevaan Hot Peppersiin (https://www.hotpeppers.cz/en/). Pojat vähän epäröivät, mutta vakuutin heille Hot Peppersin olevan ihan laadukas strippiravintola, jossa oli aina mielenkiintoista ja silmää hivelevää ohjelmaa. Vaclavske Namestia ylittäessämme vastaamme tuli M.U.Tiainen Pelastusarmeijan orkesterinsa kanssa. Kahden tähden kenraaliksi Pelastusarmeijassa ylennetty ystävämme varoitti meitä synnin töistä, joihin arveli askeleemme tänäkin yönä meitä kuljettavan. M.U.Tiainen kertoi näkevänsä kuinka vanha vihtahousu istui taas olkapäillämme ja kuiskutteli korvaamme, että "juoppouteen, juoppouteen, haureuteen, haureuteen". Myönsimme M.U.Tiaiselle asian olevan  vähän mainitsemallaan tavalla, ja olevamme kiitollisia että ystävämme oli huolissaan myös meidän sielujemme tilasta.

Hot Peppersin sisäänkäynnin yläpuolella neonvaloissa luki, että strippiravintolassa on tänään Perussuomalaisten Domina- ilta. Jo sisäänkäynnin edessä lasivitriinissä meitä odotti yllätys. Joku ihan jorma uotisen näköinen punaruskea solariumhintti siinä tanssi sulavin liikkein ja vähenteli vaatteitaan. "Rippari iliman mussiikkia", kommentoi Lifti, mutta Letsmenoks tunnisti miehen Azzazelloksi. Jännittyneinä laskeuduimme pitkiä ja mutkittelevia portaita alas Hot Peppersiin.

Päästyämme perille strippiluolaan varasimme itsellemme pöydän ihan esiintymislavan vierestä. Tilasimme gintonicit ja aloimme seurata showta. Ensimmäiseksi lavalle nousai sisäkön tykoistuvaan piian asuun sonnustautunut Kesava. Päässään hänellä oli peppipitkätossu- peruukki ja kasvoihin oli maalattu pisamoita, joita Lifti luuli finneiksi. Kesava tarttui mikrofoniin ja aloitti laulun. Biisi oli Hiski Salomaan Tiskarin polkka: "Minä vaan tiskaan astioita ja luuvalla lakasen laattioita" Kesavan ääni oli ohut ja epäpuhdas kuin persekarva. Buuasimme. Mutta sitten lavalle astui myös dominanasuun sonnustautunut NiinaK. NiinaK löi nahkaruoskalla lattiaan ja ojensi Kesavalle ämpärin, juuriharjan ja mäntysuopan. Kesava alkoi polvillaan hinkata juuriharjalla esiintymislavan parkettia ja NiinaK:n ruoskan iskut Kesavan paljaalle perseelle antoivat Kesavan työhön rytmin. Kesavan roikkuvat karvaiset pallit liikkuivat rytmikkäästi NiinaK:n ruoskaniskujen tahtiin ja englantilaiset ympärikänniset polttareita viettävät jalkapallohuligaanit antoivat Kesavalle raikuvat aplodit. Mekin kaivoimme kuvettamme ja ajattelimme palkita Kesvan esityksen reilulla tipillä sukkanauhansa varteen, mutta emme ehtineet kun englantilaiset wayneroonen- näköiset korstot kaappasivat Kesavan syliinsä ja veivät hänen privaattistrippaukseen takahuoneeseen. Emme enää sinä iltana nähneet Kesavaa, mutta kuulimme brittien känniset ja kannustavat rytmikkäät mölyhuudot.

Tilasimme toiset gintonicit ja ämyreistä alkoi kuulua Village Peoplen biisi YMCA (https://www.youtube.com/watch?v=CS9OO0S5w2k&list=RDCS9OO0S5w2k&index=1). Lavalle hyppäsi kolmikko Kellopeliappelsiini, Tonava ja Pekonen. Kellopeliappelsiinilla oli yllään läpinäkyvä paita, munasuojukset, musta nahkainen stetsoni ja ruskeat cowboy- saappaat. Toisen nännin päälle oli laitettu punainen laastari, joka näkyi paidan läpi ja lisäsi eroottista vaikutelmaa. Tonavalla oli yllään Viialan vaneritehtaan WPK:n univormu ja päässään kypärä missä luki fireman82. Kainalossaan hänellä oli NiinaK:lle lahjaksi värkäämänsä punainen puinen paloauto. Pekonen oli pukeutunut Tenavien Ressuksi ja asettui istumaan kyykkyasentoon suuren koirankopin päälle. Päässään Pekosella oli ensimmäisen maailmansodan hävittäjä-ässän Punaisen paronin- tyylinen lentäjän kypärä. NiinaK anoi ruoskallaan tahtia kolmikon eroottiseen tanssiesitykseen. Esityksen lopuksi he kukin polvistuivat dominansa edessä ja suutelivat valtijattarensa PVC-saappaita nilkan kohdalta.

Aamuyöstä poistuimme Hot Peppersistä sumuiseen Prahan yöhön. Vaclavske Namestilla vastaamme tuli seksisaitin uuttera yrittäjäkaksikko Villerius ja herra48. Villerius työnteli "valtateiden johtotähteänsä" ja herra48 laahusti perässä. Molemmilla oli yllään Matti Pellonpää- tyyliset kirpparilta ostetut syyspoplarit. Villerius oli kiinnittänyt rollaattorinsa penkkiin komea Mersun keulatähden ja kyltin missä mainostettiin limppisoppaa ja kokkelipiimää. Ostimme yöhiukoomme Villen kotiseudun perinneruokaa limppisoppaa ja juomaksi kokkelipiimää. Ruoka ja juoma oli hyvää, ja Ville kertoikin bisneksien sujuvan nykyään varsin mallikkaasti. Herra48 puolestaan oli vähän masentunut. Hän kertoi innostuneensa vihreästä aatteesta sekä kiertotaloudesta, ja oli tullut Prahaan harjoittamaan ympäristöystävällistä kierrätykseen perustuvaa yritystoimintaa. Herra48 kertoi keräävänsä öisin Prahan keskustan roskiksista tyhjiä oluttölkkejä ja viinapulloja, mutta bisneksien sujuvan huonosti, koska tsekkiläiset eivät harrasta ollenkaan suomlaiskansaallista pussikaljojen juomista puistoissa, vaan nauttivat oluensa oluttuvissa takkatulen lämmössä ja yöbaarien baaritiskeillä. Olimme pahoillamme herra48:n hyvän ja ekologisen liikeidean vastamäestä.

Jatkoimme matkaamme Prahan aamuyössä. Väsyneinä ja tyytyväisinä iltaamme poistuimme hotelleihimme nukkumaan  :)

Onko jatkoa tulossa?  :laught: :headbang:
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-