Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Roosax7

<< < (2/2)

Jimmy-setä:

--- Lainaus käyttäjältä: Tuplawee - Elokuu 22, 2024, 05:36:40 ---Pillu oli löysä, mutta se ei ollut ongelma? Jostain syystä en ymmärtänyt sanaakaan..  millaiset kasvot, kuinka pitkä..?

--- Lainaus päättyy ---
Ei ollut löysä. 😊

sosialisti:

--- Lainaus käyttäjältä: Jimmy-setä - Elokuu 22, 2024, 06:00:39 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Tuplawee - Elokuu 22, 2024, 05:36:40 ---Pillu oli löysä, mutta se ei ollut ongelma? Jostain syystä en ymmärtänyt sanaakaan..  millaiset kasvot, kuinka pitkä..?

--- Lainaus päättyy ---
Ei ollut löysä. 😊

--- Lainaus päättyy ---

...ja johtuiko tämä nyt siitä, ettei se muulloinkaan ole sinulle ongelma?

En itsekään päässyt selville pitikö tekstin korottaa Jimmy-setä ylitse muiden vai ilmaista, ettei hän kiinnitä huomiota asioihin jotka toisille voivat olla merkityksellisiä.

Jimmy-setä:

--- Lainaus käyttäjältä: sosialisti - Toukokuu 02, 2025, 15:29:17 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jimmy-setä - Elokuu 22, 2024, 06:00:39 ---

--- Lainaus päättyy ---
Ei ollut löysä. 😊

--- Lainaus päättyy ---

...ja johtuiko tämä nyt siitä, ettei se muulloinkaan ole sinulle ongelma?

En itsekään päässyt selville pitikö tekstin korottaa Jimmy-setä ylitse muiden vai ilmaista, ettei hän kiinnitä huomiota asioihin jotka toisille voivat olla merkityksellisiä.

--- Lainaus päättyy ---
Tämä liittyi muistaakseni siihen, että tuon kirjoitukseni aikaan foorumin alajaosto oli kommentoinut turhan ikävään sävyyn pimppien kireystasoa. Mukana sellaisia neitejä kommenttien kohteena, joista oman kokemuksen perusteella tiedän satavarmasti, että ei todellakaan ole löysyysongelmaa. Muutenkin parilla alajaoston herralla tuntui koko ajan olevan jotenkin vaikeaa tämä seksinosto ja valitettavaa oli monesta asiasta.
Ei sen kummempaa tässä taustalla.

Roosax:
Moi. Valitettavasti mun on ihan mahdotonta vastata/lukea kaikkia viestejä kun niitä tulee aivan älyttömästi.😫 Ja teen koulua ja töitä + muu elämä on myös niin en aina kerkeä viesteihin vastata senkin takia.
Tapaan myös setämiehiä. :)
Ja en oo koskaan kuullut että mun pillu olisi löysä, enemmän on sanottu, että oon tosi tiukka.
Toivottavasti saadaan vielä tapaaminen järjestymään. :inlove:

-Roosa

sosialisti:

--- Lainaus käyttäjältä: Jimmy-setä - Toukokuu 03, 2025, 17:10:49 ---Tämä liittyi muistaakseni siihen, että tuon kirjoitukseni aikaan foorumin alajaosto oli kommentoinut turhan ikävään sävyyn pimppien kireystasoa. Mukana sellaisia neitejä kommenttien kohteena, joista oman kokemuksen perusteella tiedän satavarmasti, että ei todellakaan ole löysyysongelmaa. Muutenkin parilla alajaoston herralla tuntui koko ajan olevan jotenkin vaikeaa tämä seksinosto ja valitettavaa oli monesta asiasta.
Ei sen kummempaa tässä taustalla.

--- Lainaus päättyy ---

Kiitän asiallisesta ja informatiivisesta vastauksesta.

--- Lainaus käyttäjältä: Roosax - Toukokuu 04, 2025, 22:22:56 ---Ja en oo koskaan kuullut että mun pillu olisi löysä, enemmän on sanottu, että oon tosi tiukka.

--- Lainaus päättyy ---

Mukava kuulla :D Nyt taitaa tulla vaan enemmän viestejä...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta