Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Oletko uskollinen vakkarille  (Luettu 6495 kertaa)

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Oletko uskollinen vakkarille
« Vastaus #40 : Helmikuu 29, 2020, 19:22:29 »
Aika uskollinen niille muutamalle vakkarille olen joo.  ;D

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Oletko uskollinen vakkarille
« Vastaus #41 : Maaliskuu 01, 2020, 00:02:14 »
Varsinaisia vakkareita ei ole, mutta noin 10-15 joiden luona käynyt uusintoja. Vaihtelu on itsellä liian kiinnostavaa.

Mutta liian ihanan tapaamisen jälkeen otan paussin palveluntarjoajast. Kuulostaa helvetin hölmöltä mutta siten pidän jalat maassa. Tunteet mukavia mutta ei niillä kannata liikaa itseään kiusaa.

Hitto kun naiset on ihania, mikä hemmetti niissä on!
Aina etsimässä

Poissa K.Olavinen

  • Full Member
  • Viestejä: 168
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oletko uskollinen vakkarille
« Vastaus #42 : Maaliskuu 04, 2020, 21:26:37 »
Kolme vakkaria ja niihin uppoaa helposti tonni kuussa joten vieraissa käynti tällä hetkellä aika vähäistä.

Poissa Vikke1967

  • Full Member
  • Viestejä: 165
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oletko uskollinen vakkarille
« Vastaus #43 : Maaliskuu 13, 2020, 09:23:19 »
Mikä on vakkari,1 vai 5krt kk?

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 533
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oletko uskollinen vakkarille
« Vastaus #44 : Maaliskuu 14, 2020, 17:05:39 »
Toiset saa kiksejä vaihtelusta. Meitä on moneksi ja se on hienoa!
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa. Mihin tulisin seuraavaksi keikalle?

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Oletko uskollinen vakkarille
« Vastaus #45 : Maaliskuu 14, 2020, 17:42:28 »
Minulla on ollut parhaimmillaan kaksi ”vakkaria” samaan aikaan. Tämä johtuu siitä että jos toisella tytöllä on menoja, voin mennä sen vähemmän kiireisen luokse. Toinen syy on se, että ”vakkarin” kanssa ei tarvitse jännittää niin paljon. Minun on muutenkin tehtävä useampi käynti ennen kuin olen muodostanut mielipiteen palveluntarjoajasta.
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Oletko uskollinen vakkarille
« Vastaus #46 : Maaliskuu 14, 2020, 17:58:05 »
Vähän kummallinen asetelma on, kun vakkari paneskelee vähintään neljän(arvio) eri ukon kanssa samana päivänä, että on "uskollinen" sanan varsinaisessa merkityksessä. Toki jos tykkää, että vakkarilta saa parempaa palvelua kuin toisilta palveluntarjoajilta, totta maar silloin kannattaa suosia samaa naista.
Vakkari hommeli toimii parhaiten, kun pitää tunteet erossa pelistä eikä päästä rakastunut turska valloilleen. Fiilistellä voi, miten upean naisen kanssa tuli naitua, mutta uskon 99,9 % palveluntarjoajista kokee vaivaituukseni itsensä, jos turska alkaa yhtäkkiä lemmestä luritella tai muuten vaan käyttäytyä mustasukkaisesti.
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"