Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Oletko uskollinen vakkarille  (Luettu 6539 kertaa)

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Oletko uskollinen vakkarille
« Vastaus #20 : Helmikuu 01, 2020, 14:16:08 »
Minule tulisi ahdistettu olo, jos varsinkin naimaton ottaisi vakkarksi, eikä kävisi muualla.
Kiitos, että minulla ei nyt ole tuollaista tilannetta, on ollut kylläkin ja se oli aika perseestä.

Poissa Jan_Kopecky

  • Full Member
  • Viestejä: 222
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oletko uskollinen vakkarille
« Vastaus #21 : Helmikuu 08, 2020, 01:02:56 »
En. Itselläni on 5+ vakkaria ja silti aina välillä sitä iskee himo hakea uutta tuttavuutta.

Tänään tosin olin kiltisti vakkarin kanssa, kun Tsekin Jana palannut taas Suomeen. Ja olihin se kyllä taas niin ihana tunti ettei paremmasta väliä. Kyl maar mää vaan niin kovasti hänest tykkä  ;D
Heghlu'meH QaQ jajvam

Poissa Miuke

  • Newbie
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 45
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Oletko uskollinen vakkarille
« Vastaus #22 : Helmikuu 08, 2020, 05:56:50 »
Minule tulisi ahdistettu olo, jos varsinkin naimaton ottaisi vakkarksi, eikä kävisi muualla.
Kiitos, että minulla ei nyt ole tuollaista tilannetta, on ollut kylläkin ja se oli aika perseestä.

Näillä sinkkumiehillä, joilla ei ole ollut ketään muita maksullisia kokemuksia kuin minä, on yleensä tunteet alkaneet viedä jossain kohtaa ja siihen vakkarisuhde on loppunut.  He kun eivät ole kuitenkaan osanneet suhtautua maksulliseen seksiin tarpeeksi neutraalisti, vaan niitä treffipyyntöjä on alkanut tulemaan  :-X  Mitään ahdistelua en ole kokenut, mutta ahdistava olo tulee siinä kohtaa kun huomaa toisen saapuvan paikalle ne vaaleanpunaiset lasit silmillä, odottavan minulta jotain mikä ei ole ostettavissa... vakkarit on kultaa, kunhan homma on molemmille selvä  ;)
Helsinki 9.-11.11. ❤️

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Oletko uskollinen vakkarille
« Vastaus #23 : Helmikuu 08, 2020, 06:23:36 »
Olen saanut tuosta kommentistani jokusen yhteydenoton vakkareilta. En tosiaan tarkoita nykyisiä vakkareitani, he ovat kaiken tuollaisen yläpuolella. Mutta aiemmin on ollut hankaluuksia "rakastuneiden" kanssa. Pahimmillaan aamuöisin näpyteltyjä kymmeniä huorahaukkumisviestejä ja uhkauksia tappaa itsensä jos en lopeta näitä hommia ja mene naimisiin kyseisen kanssa. Tuosta pahimmasta oli pakko tehdä jo poliisille ilmoitus, että pääsi eroon. Venla sinä tiedät ketä tarkoitan, toivottavasti se ei ottanut uutta kohdetta minun jälkeen.
Onhan maksuseksissä tunteet mukana, mutta tosiaan kaikki ei ymmärrä, että ne tunteet pitää jäädä siihen maksetun ajan sisään. Tosin myönnän, että ajattelen lämpimästi jokusia sen ulkopuolella ja ihan ilmaiseksi ;D

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1283
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oletko uskollinen vakkarille
« Vastaus #24 : Helmikuu 08, 2020, 06:50:04 »
Maksullisessa seksissä ei ole kysymys ystävyydestä eikä parisuhteesta, vaan asiakas ja palveluntarjoaja-suhteesta.

Ketään ei voi vaatia eikä pakottaa olemaan mitään sen enempää. Vuosien varrella mulla on ollut useampikin vakkari jotka eivät ole ymmärtäneet, etten ole kuin sen ajan mitä tapaaminen kestää, asiakkaan tyttöystävä, gfe tai vain pikainen hoito. Tapaamisten ulkopuolella haluan olla rauhassa ja annan sen oikeuden myös asiakkaalle. Liian usein ei myöskään saa käydä, vaihtelu virkistää ja kannattaa käydä myös muuallakin.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Oletko uskollinen vakkarille
« Vastaus #25 : Helmikuu 08, 2020, 11:04:36 »
En nyt edes pystyisi kuvittelemaan, että haluaisin tyttöystävän joka myy lähes kaikille äijille seksiä.
Erikoinen luonne täytyy äijällä olla joka ton pystyy handlaan.

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Oletko uskollinen vakkarille
« Vastaus #26 : Helmikuu 08, 2020, 11:56:18 »
Hieman ristiriitaista tuo. Kuinka pystyt panemaan naista, joka panee muidenkin kansssa, eikö ne ole ihan huoria? Onhan palveluntarjoajia, jotka julkisesti tai ei kertovat parisuhteestaan. Mies joka kestää puolisonsa ammatin huorana on tosiaankin erikoinen. Erikoisen hyvällä itsetunnolla varustettu unelmamies, heitä on aika harvassa.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2198
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oletko uskollinen vakkarille
« Vastaus #27 : Helmikuu 08, 2020, 12:53:06 »
Komppaan tässä täysin Pimua.
On mukava tietää, että oma vakkari käyttää myös muiden palveluja.
Ja vielä mukavampaa hänet on ottaa lämpimään huomaan takaisin seikkailureissuiltaan :)

Juuri näin. :)

Ja kyllähän se hellii horo-itsetuntoa, jos tietää vakkarin/tutun asiakkaan käyneen muiden ihanien naisten luona nauttimassa, ja silti palaavan taas minun(kin) reisien väliin.

Mustasukkaisuus tai omistushalu ei noin ylipäätään oikein sovi mun pirtaan ja näihin hommiin istuu korostetun huonosti.  ;D
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3256
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oletko uskollinen vakkarille
« Vastaus #28 : Helmikuu 08, 2020, 13:29:59 »
En ole uskollinen kenellekkään ja jos sattuu niin mukavasti tapahtumaan että alkaa parisuhteseen hupakon kanssa, niin ei se minua haittaa, vaikka hän myykin seksiä muille miehille.
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oletko uskollinen vakkarille
« Vastaus #29 : Helmikuu 08, 2020, 14:00:54 »
Tulee toki tavattua muitakin sihteereitä mutta ei ole vakkarikin voittanutta 8)

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3256
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oletko uskollinen vakkarille
« Vastaus #30 : Helmikuu 08, 2020, 14:05:04 »
^Joo kyllä se vakkari on tietenki se number one :)
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Oletko uskollinen vakkarille
« Vastaus #31 : Helmikuu 08, 2020, 14:46:00 »
Hieman ristiriitaista tuo. Kuinka pystyt panemaan naista, joka panee muidenkin kansssa, eikö ne ole ihan huoria?
Kiitos kysymästä oikein hyvin pystyn. Seurustelu on vaan pikkuisen eri asia kuin pelkkä paneminen.

Poissa Vieras0074

  • Full Member
  • Viestejä: 224
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Oletko uskollinen vakkarille
« Vastaus #32 : Helmikuu 22, 2020, 17:34:19 »
Sehän olisi ideaalitilanne, että löytyisi vakkari, jolle olla uskollinen.

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1637
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Oletko uskollinen vakkarille
« Vastaus #33 : Helmikuu 22, 2020, 17:58:27 »
Etsin mieluimmin uutta kokemusta. Vähemmän olen samoja "käyttänyt".
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oletko uskollinen vakkarille
« Vastaus #34 : Helmikuu 22, 2020, 21:39:35 »
Tietyllä tapaa olen uskollinen. Jos vaikka vakkari ja toinen kiinnostava palveluntarjoaja on tulossa keikalle samoihin aikoihin, niin silloin valitsen vakkarin. Kuitenkaan yhdeltä ei kaikkea haluamiani palveluita saa joten niitä täytyy hakea muualta  :) Muita tuttuja tapailen silloin tällöin ja uusiakin tuttavuuksia on hakusessa  :)
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oletko uskollinen vakkarille
« Vastaus #35 : Helmikuu 22, 2020, 21:49:13 »
Ei ole vakkaria. Harrastuksen yksi ideoita allekirjoittaneella on vaihtelu.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oletko uskollinen vakkarille
« Vastaus #36 : Helmikuu 22, 2020, 23:44:13 »
Jokainen tyttö on erillinen ja jokaisessa on jotain mikä vetoaa ja saa palaamaan uudelleen ja uudelleen :D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0108

  • Full Member
  • Viestejä: 168
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Oletko uskollinen vakkarille
« Vastaus #37 : Helmikuu 23, 2020, 10:20:22 »
Jokainen tyttö on erillinen ja jokaisessa on jotain mikä vetoaa ja saa palaamaan uudelleen ja uudelleen :D
Veit jalat suustani ;D. Kuten esittelyviestissäni kerroin, tavoitteeni oli löytää muutama hyvä kotimainen vakkari. Tämä tavoite on nyt 100% toteutunut. Yhdeltä saan tajunnanräjäyttävää seksiä, muilta realistisempaa ja tunnepitoisempaa yhdessäoloa. Voisin kyllä kuvitella olevani uskollinen yhdelle vakkarille, jos kaiken tämän saisi samalta henkilöltä. Niin kauan kuin tällaista täydellistä tyttöä ei ole vielä löytynyt, pitää myös koko ajan käydä tapaamassa uusia tuttavuuksia näiden ihanien vakkareiden lisäksi.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (120)
  • Viestejä: 3042
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Oletko uskollinen vakkarille
« Vastaus #38 : Helmikuu 28, 2020, 15:30:44 »
Olen saanut tuosta kommentistani jokusen yhteydenoton vakkareilta. En tosiaan tarkoita nykyisiä vakkareitani, he ovat kaiken tuollaisen yläpuolella. Mutta aiemmin on ollut hankaluuksia "rakastuneiden" kanssa. Pahimmillaan aamuöisin näpyteltyjä kymmeniä huorahaukkumisviestejä ja uhkauksia tappaa itsensä jos en lopeta näitä hommia ja mene naimisiin kyseisen kanssa. Tuosta pahimmasta oli pakko tehdä jo poliisille ilmoitus, että pääsi eroon. Venla sinä tiedät ketä tarkoitan, toivottavasti se ei ottanut uutta kohdetta minun jälkeen.
Onhan maksuseksissä tunteet mukana, mutta tosiaan kaikki ei ymmärrä, että ne tunteet pitää jäädä siihen maksetun ajan sisään. Tosin myönnän, että ajattelen lämpimästi jokusia sen ulkopuolella ja ihan ilmaiseksi ;D

Vaikka kirjoittaja ehti jo poistua, niin joo, tiedän ketä hän tarkoitti. Ja tiedän muitakin tapauksia jotka hieman liian rakastuneita siihen illuusioon mitä palveluntuottajat luovat. Tuo tapaus muuten mihin edellä viitattiin vaikuttaa rauhoittuneen. Ehkä. Se on toisaalta myös esimerkki kuinka joku voi käyttäytyä välillä ihan ok toisten hutsujen luona, mutta olla täysi sekopää sille kehen on ihastunut. Mutta kannattaa aina olla varovainen jos asiakas alkaa osoittamaan liiallisia kiintymisen merkkejä, ja vaikuttaa että ymmärräys siitä että kyseessä on vain maksettu hetken näytelmä alkaa häneltä katoamaan.

Mutta sitten aiheeseen, vakkarit on ihan parasta, monestakin syystä, mutta koska myyn seksiä ns. kaikille niin en voi tietenkään sanoa olevani uskollinen jollekin tietylle vakkarille. Toki, vakkarit saavat hieman etuja ajanvarausten suhteen - heille esim. saatetaan järkätä aikoja ajankohtiin jolloin muuten en olisi tavattavissa.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Kokkolassa ke 29.5.!

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Oletko uskollinen vakkarille
« Vastaus #39 : Helmikuu 29, 2020, 19:22:29 »
Aika uskollinen niille muutamalle vakkarille olen joo.  ;D