Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kuvaile itseäsi miehenä  (Luettu 11000 kertaa)

Poissa Jormaaho

  • Full Member
  • Viestejä: 403
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kuvaile itseäsi miehenä
« Vastaus #20 : Elokuu 26, 2019, 17:37:05 »
Naistennaurattaja, rapajuoppo punanenä, humanisti ja demari näin nyt äkkiseltään. Myös Loirin Naurava kulkuri ja potilas.

Poissa JTM

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2598
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kuvaile itseäsi miehenä
« Vastaus #21 : Elokuu 27, 2019, 18:24:46 »
Voisin kai kuvailla itseäni suht tavalliseksi suomalaiseksi mieheksi. Sopivalla määrin huumoria, ironiaa ja tosikkoa. Pieniä sosiaalisia rajoitteita. Jääräpäinenkin, mutta tarpeeksi perusteltuna valmis myöntämään virheensäkin. Rauhallinen, väritön (ja ehkä hajuton?). Kaavoihin kangistunut. Uudet asiat kiinnostavat, mutta kynnys lähteä kokeilemaan on korkea. pienellä potkulla ja saatolla uusiakin asioita kokeilemassa.
100% tyytyväinen kotimaiseen palveluun.

Poissa Vieras0009

  • Full Member
  • Viestejä: 496
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kuvaile itseäsi miehenä
« Vastaus #22 : Elokuu 27, 2019, 18:42:34 »
Siis mistä sitä aloittaisi...no, mulla on pieni muna ja en jaksa vetää yhtään leukoja. Niin ja pukeidun myös aina pieruverkkareihin.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kuvaile itseäsi miehenä
« Vastaus #23 : Elokuu 28, 2019, 02:15:46 »
Harkitsin vastaamista jonkun aikaa. Ovelaa miten harvoin sitä tuleekaan mietittyä millainen olen esimerkiksi miehenä. Sekin poikkeaa muista rooleista, kuten ystävänä, puolisona, pahimpana painajaisena etc.

Itse itseäni kuvaillen. Olen Sosiaalinen, avoin ja luotettava. Hyvällä tavalla periksiantamaton ja lujatahtoinen. Moni sanoo ystävälliseksi ja kiltiksikin.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Juhani

  • Newbie
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuvaile itseäsi miehenä
« Vastaus #24 : Syyskuu 19, 2019, 22:26:46 »
Minussa on monta puolta, jotka sekoittuvat keskenään ja näkyvät milloin minkäkinlaisina kombinaatioina tilanteesta riippuen. Kaikille näille on yhteistä rentous, huumorintajuisuus, avarakatseisuus ja luotettavuus.

Luotettujen ystävien kanssa olen asioistani erittäin avoin, vitsaileva ja täynnä ärsyttäviä mielipiteitä. Autan aina ystävää hädässä ja kotini ovet ovat heille auki milloin vain.

Siviilityökuvioissa olen hillitty ammattilainen, joka tarkkailee kuplansa ulkopuolista elämää David Attenborough -selostuksen soidessa päässä.

Ja seuralaisena olen olemassa ja läsnä vain asiakasta varten, hänen tarpeitaan kuunnellen. Pyrin kohtaamaan ihmisen ihmisenä, kunnioittamaan toista ja hyväksymään hänet sellaisena kuin hän on.
Saattaa sisältää pieniä määriä eleganssia, huumorintajua ja käytöstapoja. Nautitaan vastuullisesti hyvässä seurassa.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kuvaile itseäsi miehenä
« Vastaus #25 : Syyskuu 24, 2019, 09:10:56 »
Hyviä kuvauksia itsestään, mut pvacantin oli sarkasmissaan paras. Miksiköhän miehet (pl tää ketju) ovat yleensä hysteerisen tarkkoja miehisyydestään? Jos joku kertoo harrastavansa villasukkien kutomista tai leipovansa mustikkapiirakkaa, niin tämä on heti ”neiti” tai ”ihme homppeli”. Miehekkyyttä on miehisyyteensä uskominen.

Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kuvaile itseäsi miehenä
« Vastaus #26 : Syyskuu 24, 2019, 09:11:13 »
Tuli vaan mieleen jonkun FB-postauksesta

Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Paikalla Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1143
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kuvaile itseäsi miehenä
« Vastaus #27 : Marraskuu 20, 2019, 22:43:22 »
Itsetuntemukseni voisi olla parempikin, mutta tiedän ainakin sen, etten ole kovinkaan miehinen mies. En ole raavas tosiäijä, enkä harrasta metsästystä, moottoripyöräilyä, umpihankijalkapalloa tai saunomista yli sadassa asteessa. Sen sijaan luen fantasiakirjallisuutta ja sarjakuvia, pelaan videopelejä ja käytän hoitoainetta pitkiin hiuksiini. Parran ajan vain kerran kuukaudessa, koska useammin ei tarvitse. Viihdyn parhaiten omissa oloissani omien juttujeni äärellä ja nauratan mielummin itseäni kuin naisia. Olen kuitenkin sinut introvertin nörttiluonteeni kanssa, enkä edes haaveile olevani mikään karski karpaasi.

Poissa Vieras0029

  • Full Member
  • Viestejä: 267
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kuvaile itseäsi miehenä
« Vastaus #28 : Marraskuu 21, 2019, 00:49:59 »
Tähän ketjuun vois kertoa vaikka mitä diipadaapaa, mutta taidan säästää sen siviilideittipalstoille ja tinderiin, ettei kukaan vahingossakaan tunnista.

Eikös tässä skenessä relevantimpi topikki olisi, että ”Kuvaile volatiilin omaisuutesi määrää ja laatua” ;D

Poissa tane

  • Full Member
  • Viestejä: 113
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuvaile itseäsi miehenä
« Vastaus #29 : Marraskuu 24, 2019, 23:38:15 »
Olen ihan vain setämies. Pvacant tuolla aiemmin hyvin kuvasi miten pitäisi pelata jos jaksaisi. Kilttejä viedään ja kusetetaan. En kyllä jaksa pahemmin pelatakaan, sekin kun on yhdenlaista naisten miellyttämistä. Joten olen rehellisesti satasen setämies.

Poissa lateksimies

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuvaile itseäsi miehenä
« Vastaus #30 : Tammikuu 17, 2020, 19:09:52 »
Aika erakoksi tunnen itseni nykyään, johtuen omista valinnoista sekä elämäntilanteista.

Poissa Apassi

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuvaile itseäsi miehenä
« Vastaus #31 : Tammikuu 27, 2020, 17:38:17 »
Setämies varmaankin....sulka vähän vinossa ja jousen jänne kireellä.

Huono huumorintaju ja raitistuva alkoholisti(tulevaisuudessa) Ostanut niin paljon seksiä, että kotona nussiminen on muuttunut kiihottavaksi kokemukseksi ja extreme lajiksi.

Yrittää olla kohtelias maksullisissa naisissa käydessään, mutta tajuaa hetken päästä että ostoksillahan tässä ollaan,joten vähempikin kohkaaminen riittää. Riittää, kun keskittyy suorituksen kunnialla loppuun viemiseen. Ei havaittavaa kyynisyyttä.
Päihdelääkärin lupa liikkua ilman säännöllistä lääkitysta ja voidaan myös antaa lupa oleskeluun tapetoiduissa huoneissa.
Puhuu itsestään usein kolmannessa persoonassa.

Läpällä ja kännissä!

Poissa PekkisB

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuvaile itseäsi miehenä
« Vastaus #32 : Helmikuu 26, 2020, 12:29:18 »
Elämään tyytyväinen vähän erakko oman tien kulkija.
Helppohoitoinen ja sisäsiisti.

Poissa panonyymi

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuvaile itseäsi miehenä
« Vastaus #33 : Syyskuu 05, 2020, 23:44:38 »
Täydellisessä maailmassa

minunkaltaisia miehiä

ei olisi olemassakaan.



Mutta tämä maailma

ei ole täydellinen.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kuvaile itseäsi miehenä
« Vastaus #34 : Syyskuu 05, 2020, 23:46:54 »
Kaupungin tavoitelluin ukkomies. Ukkomies,? ;)

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kuvaile itseäsi miehenä
« Vastaus #35 : Syyskuu 06, 2020, 00:03:19 »
^Eikös sulta akka aikoinaan vienyt kämpät, Avensiksen ja maksoit vielä Aven vakuutukset monta vuotta?

Mulla on munat ja toisinaan käytän niitä. Ja myös aivot jotka menevät sekaisin munien kanssa vain jos oon vitunmoisessa kännissä.

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kuvaile itseäsi miehenä
« Vastaus #36 : Syyskuu 11, 2020, 00:08:55 »
Iso kyrpä ja kauniit silmät. Eikö se riitä...

Poissa Vieras1456

  • Full Member
  • Viestejä: 165
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kuvaile itseäsi miehenä
« Vastaus #37 : Lokakuu 15, 2020, 00:48:17 »
Jotenkin on kovin vaikea kuvaila itseään ihmisenä tai saati sitten miehenä, mutta jotenkin omasta horsokooppimerkistäni tunnistan muutamia seikkoja itsestäni:

Varautunut, ehdoton, lojaali :Toisin sanoen jokainen kohtaamani ihminen on mulkku kunnes toisin todistaa. En toki kohtele ihmisiä täysin näin ehdottomasti mutta varautumiseni on todella vahvaa kunnes uskallan laskea kyynisen puolustukseni. Mutta jos ja kun pääset sisäpiiriini olen ehdottoman lojaali sinua kohtaan kunnes löydän tikarisi lapaluitteni välistä. Joidenkin ihmisten kohdalla en ymmärrä edes kolmannen puukon kohdalla. Kuten muutkin skorpioinit kaikki uusi ja eksoottinen jännittää ja kiehtoo, varsinkin seksuaalisessa mielessä. Myöskin kaikki mystinen ja selittämätön kiinnostaa, pois lukien uskonnot.

Itsekriitisyydestä kärsin jopa liikaa ja usein mietin sanavalintojani ja tekojani jälkikäteen. Nykyään olen onneksi oppinut osittain hyväksymään itseni ja paikkaamaan henkiset puutteeni kuivalla ja sarkastisella huumorillani.

Olipas melkoinen avautuminen. Kertokoon se tarpeellisen luottamuksestani foorumia kohtaan.

Poissa Bobby

  • Newbie
  • Viestejä: 44
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuvaile itseäsi miehenä
« Vastaus #38 : Tammikuu 15, 2021, 22:28:27 »
No huh
Minä olen juuri päinvastoin; Haluan uskoa muista vain hyvää, luotan edelleen ihmisen hyvyyteen. Petyn kerran toisensa jälkeen mutta aina joskus iloitsen kun kohtaan ihmisen joka muistuttaa ihmistä muutenkin kuin jalan jäljestä.
Filosofinen phdiskelija, romanttinen realisti. Vanhan kansan herrasmies tyyliin naiset ensin, tämä pätee myös ja varsinkin sängyssä.
Joitakin sydämiä särkenyt oelmalla minä, omaani teippaillut monia kertoja mutta edelleen; Elän ja hengitän, tartun tilaisuuteen, seikkailuun. Vierivö kivi ei sammaloidu🤸

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuvaile itseäsi miehenä
« Vastaus #39 : Tammikuu 15, 2021, 22:43:08 »
Hyvä mies.

Vanhan kansan herrasmies tyyliin naiset ensin,

Tuohan lähti alunperin siitä, kun miekka-aikaan miehet laittoi naiset edeltä huoneeseen varmistamaan ettei siellä ole vihollisia ;D