Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kuvaile itseäsi miehenä  (Luettu 10999 kertaa)

Poissa Crashtestdummy

  • Full Member
  • Viestejä: 259
  • ** Piristää muiden päivää
Kuvaile itseäsi miehenä
« : Kesäkuu 25, 2019, 17:27:15 »
Minkälaisia miehiä täällä forkalla on? Sitä tässä jäin pohtimaan. Pidätkö itseäsi "perusmiehenä", olisiko tämä se "valkoinen lihaa syövö hwteromies", "metroseksuaalina"? Määritteletkö itsesi "isänä" vanhemmuuden kautta? Oletko "setämies", "pelimies", "erimies", "machomies", "panomies", kenties herkkä "runomies"? Sana on vapaa

Poissa Crashtestdummy

  • Full Member
  • Viestejä: 259
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kuvaile itseäsi miehenä
« Vastaus #1 : Kesäkuu 25, 2019, 17:32:21 »
Itseäni ajattelen kaiken uuden kiinnostavuuden ja kokeilunhalun kautta jollakin tavslla oman elämäni "McGyverina". Sellainen sankari, kuitenkin myös "isämies". Salaa vähän "pelimies", mutta kun se on rahan kanssa niinse ei ole niin peliä kuin kauppaa

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kuvaile itseäsi miehenä
« Vastaus #2 : Kesäkuu 25, 2019, 18:00:28 »
Täähän olikin mainio kysymys!
Itse tunnistan itsessäni eri tilanteissä erilaisia tyyppejä.
Tuttuja ovat ainakin runoileva pelimies, herkkä setämies, maitopoika ja luottomies.
Olisi toisaalta kiva kuulla miten noi tirpuset mua kuvailisi, tai sitten ei ;-)
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kuvaile itseäsi miehenä
« Vastaus #3 : Kesäkuu 26, 2019, 10:45:51 »
Tarpeen mukaan olen ihan mitä vaan ainakin omasta mielestä. Olen isämies, aviomies, panomies, kuuntelijamies, kokkimies, työmies, esimies, talonmies, suoraan sanottuna melkoinen mutantti :D
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kuvaile itseäsi miehenä
« Vastaus #4 : Heinäkuu 06, 2019, 07:50:43 »

Aika hauska kyssäri  :D

Jos listaan kuulemiani kuvauksia itsestäni niin lista olisi hyvin erilainen kuin oma näkemykseni itsestäni. Mutta siis itse näen itseni eräänlaisena sveitsiläisenä linkkuveitsenä. Aina löytyy joku rooli jota vetää vaikkakaan mikään niistä ei ehkä yksinään ole mikään ihmeellinen... :D
Amator

Poissa Caravaani Timo

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1040
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kuvaile itseäsi miehenä
« Vastaus #5 : Heinäkuu 06, 2019, 08:35:01 »
Aivan tavallinen Timppa mitään kaunistelematta olen :)

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kuvaile itseäsi miehenä
« Vastaus #6 : Heinäkuu 17, 2019, 22:51:06 »
Hyvä käytöksisen, komea karvainen ja hyvin koulutettu kesäkissa(kiimainen kolli) ::) annetaan kevytkenkäiselle naiselle, jolla lämmin sydän ja paksu lompakko. Huom! Ei palautusoikeutta.  ::)   

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 475
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kuvaile itseäsi miehenä
« Vastaus #7 : Heinäkuu 17, 2019, 22:59:08 »
Urbaanisanakirja.com sanoi sen parhaiten:

soijapoika

Epämaskuliininen beta-mies, jossa yhdistyy usein seuraavia ominaisuuksia: kimeä ääni, huono ryhti, neitimäinen, epävarma olemus, huono itsetunto, heikko stressinsietokyky, impulsiivisuus ja huumorintajuttomuus.

Soijapoikuuteen liittyy myös miesfeminismi, kasvissyönti, hysteria ilmastonmuutoksesta ja paheksuva suhtautuminen seksistisiin vitseihin ja miesten juttuihin yleensä. Naisten silmissä seksuaalisesti epähaluttava.

Termi viittaa tutkimuksiin ja viisauteen, jonka mukaan soijan estrogeenit vähentävät miehen testosteronitasoa.

(Katso myös: cuck, aisankannattaja, aisuri)

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kuvaile itseäsi miehenä
« Vastaus #8 : Heinäkuu 18, 2019, 10:07:43 »
Vakkari taisi joskus sanoa että olet
Kuin ilmetty Sami hedberg. Mitä lie tarkoittanut.  ;D

"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kuvaile itseäsi miehenä
« Vastaus #9 : Heinäkuu 18, 2019, 12:10:26 »
Tavallinen lihaa syövä duunarimies. Olen hyvä kuuntelija koska en paljoa puhu. Ymmärtäväinen, kiltti, luotettava, hyvä sopeutumaan eri tilanteisiin. Tietyissä tilanteissa herkkä en kuitenkaan runomies. Urheilullinen, ahkera työmies töissä ja kotona, no töissä ei niinkään. Panomies tietenkin  ::)

Tästähän tuli treffi-ilmoitus. Naiset, saa laittaa yv:tä jos kiinnostaa  ;)
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7661
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kuvaile itseäsi miehenä
« Vastaus #10 : Heinäkuu 19, 2019, 12:22:28 »
Joku on saanut vaikutelman muumipapasta.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kuvaile itseäsi miehenä
« Vastaus #11 : Heinäkuu 27, 2019, 16:45:30 »
Aina valmis panomies ja sen minkä nuoruudessa häviän sen kokemuksessa voitan. 

Poissa pvacant

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuvaile itseäsi miehenä
« Vastaus #12 : Heinäkuu 27, 2019, 16:48:25 »
"anonyymien" kuvalautojen Jännämies. Ihan tahattomasti, toivoen että ironisesti.

Näillä teeseillä jokaisesta kiltistä tylsästä miehestä voi tulla naisten haluama jännämies.

1. Älä koskaan nosta naista jalustalle, vaan mieluummin käsittele häntä kuin hän olisi vähän alapuolellasi. Jännämiehen tulee olla vähän dominoiva. Ei alistavalla tavalla, vaan leikittelevällä tavalla.

2. Älä tee siten mikä tuntuu soveliaalta tai kohteliaalta, vaan noudata aina omaa haluasi häpeilemättä ja lupia kyselemättä (noudattaen kuitenkin lakia ja sortumatta raiskaukseen tai suoranaiseen seksuaaliseen ahdisteluun). Mies joka kysyy lupaa suuteluun on tylsä mies. Jännämies ottaa naisen himokkaasti vaikka julkisella paikalla. Tällainen eläimellinen kiihko ja arvaamattomuus tekee jännämiehestä jännän.

3. Älä koskaan häpeile tai pidättele halujasi, vaan vonkaa seksiä jo ensitapaamisella. Jännämiehen pitää olla avoimen seksuaalinen ja himokas.

4. Älä usko pakkeihin, vaan yritä enemmän. Melkein jokainen nainen lankeaa, kun tarpeeksi piirittää. (Tässäkään ei tarkoiteta raiskausta, vaan sinnikkäämpää pokaamista.)

5. Älä ole ennakoitava. Jännämies ei ole jännittävä jos hänen jokainen tekonsa on ennakoitavissa. Naisen epävarmuus tekee jännämiehestä entistä haluttavamman.

6. Älä ole liian kiinnostunut naisesta. Ole intohimoinen ja sinnikäs, mutta tajua myös jättää nainen välillä vaille huomiota, koska liika kiinnostus tekee miehestä ennakoitavan ja epätoivoisen. Jännämies ei saa olla kumpaakaan. Vaihda huomiosi välillä toiseen naiseen. Mustasukkaisuus lisää naisen halua jännämieheen. Välillä kuumaa, välillä kylmää.

7. Älä koskaan jumiudu vain yhteen naiseen. Jännämiehellä on aina vaihtoehtoja. Tämä tekee naiset epätoivoisiksi halusta, että valitsetko hänet vai jonkun muun.

8. Älä koskaan mielistele naista tai yritä tehdä vaikutusta. Jännämiehellä on vaihtoehtoja, joten hänen ei tarvitse alentua mielistelyyn.

9. Älä koskaan hyppää naisen pillin mukaan. Naiset testailee miehiä ja katsoo miten paljon miestä saa hyppyytettyä. Kun nainen yrittää testata jännämiestä, jännämies naurahtaa naisen testeille ja osoittaa olevansa sellaisten yläpuolella.

10. Älä missään tilanteessa häpeile itseäsi. Jännämies on mitä on. Vaikka nainen ei pitäisi jostain piirteestäsi, niin so what. Se on naisen ongelma, ei sinun. Jännämies on jännä koska hän ei yritä olla naisen ihannemies, ja juuri siksi hän sellainen on.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kuvaile itseäsi miehenä
« Vastaus #13 : Heinäkuu 27, 2019, 17:00:28 »
Hupsista, ollaanko me tavattu pvacantin kanssa joskus kun niin osuvasti osasi kuvailla minut.  :o
No ei sentään. Ja ironiaahan tuo oli,eikö?

Jos aikuisten oikeasti kiltit tylsät miehet ottaisivat kirjaimellisesti jännämiehen metodit, ei heistä todellakaan tule kaikkien naisten haluamia. Melkeinpä päinvastoin.
Joo, siis ironiaa?
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa pvacant

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuvaile itseäsi miehenä
« Vastaus #14 : Heinäkuu 27, 2019, 17:17:13 »
Ei olla, mutta hyvin myyty idea kuitenkin, ehkä joskus. Näin ne aktiiviset hupsut toimii.

Tärkein unohtui mainita, eli nämä toimivat vain jos et ole ruma ja jos nämä tulevat luonnostaan. Keskiverto mies voi kyllä lisätä jännäpisteitään näillä, mutta jos ei ole varma että nainen on susta kiinnostunut ja viehättynyt, voi kysymättä lääppiminen aiheuttaa kiusallista raiskauksen kiljumista ja turpaan ottoa pelastavilta ohikulkijoilta ehkä.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kuvaile itseäsi miehenä
« Vastaus #15 : Heinäkuu 27, 2019, 17:23:25 »
...
Jos aikuisten oikeasti kiltit tylsät miehet ottaisivat kirjaimellisesti jännämiehen metodit, ei heistä todellakaan tule kaikkien naisten haluamia. Melkeinpä päinvastoin.
Joo, siis ironiaa?

Onko siis kiltit miehet tylsiä?  :)
Amator

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kuvaile itseäsi miehenä
« Vastaus #16 : Heinäkuu 27, 2019, 17:43:56 »

Näillä teeseillä jokaisesta kiltistä tylsästä miehestä voi tulla naisten haluama jännämies.


Seepeli, siteerasin pvacantin lausetta.
Se ei ole henkilökohtainen mielipiteeni.

No voin sen sanoa vaikka ei kysytäkään. Minä pidän kilteistä miehistä jotka eivät laskelmoi.
Jos se on jonkun mielestä tylsyyttä niin sitten itse elämäkin on välillä sitä. Ja hyvä niin.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kuvaile itseäsi miehenä
« Vastaus #17 : Heinäkuu 27, 2019, 19:51:24 »

Seepeli, siteerasin pvacantin lausetta.
Se ei ole henkilökohtainen mielipiteeni.

No voin sen sanoa vaikka ei kysytäkään. Minä pidän kilteistä miehistä jotka eivät laskelmoi.
Jos se on jonkun mielestä tylsyyttä niin sitten itse elämäkin on välillä sitä. Ja hyvä niin.

Mulla oli mielessä fraasi että naiset rakastuu renttuihin mutta jees oli vähä huono kyssäri. Ois pitäny mun jatkaa vähän pitemmälle kysymystäni mutta kuinka ollakaan sä tuossa vähän siihen suuntaan kuitenkin vastailit.  :)  Laskelmoivuus on siis huono asia ja laskelmoivat kiltit kaverit ei oikein säväytä. Hmm.. mä mietin kuumeisesti olenko laskelmoiva, että onkohan peli nyt menetetty .  ;D

Amator

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kuvaile itseäsi miehenä
« Vastaus #18 : Heinäkuu 29, 2019, 23:41:53 »
Riippuu mitä laskelmoi.
Jos laskelmoi sitä miten tehdä muhun vaikutus aina uudestaan ja uudestaan niin antaa palaa vaan 8)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuvaile itseäsi miehenä
« Vastaus #19 : Elokuu 25, 2019, 12:37:28 »
Olen enemmän ehkä Indiana Jones kuin James Bond. :D