Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Oddi  (Luettu 9279 kertaa)

Poissa Kalle 57

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Oddi
« : Elokuu 12, 2024, 21:11:49 »
Kävin tänään. Pettymys. Odotin, että saisin elämäni eka panon eli menettäisin peppuneitsyyteni. Enempi sain lutkuttaa löysää munaa. Ei kiihottanut. Panoyritys tuolla löysällä mulkulla oli lähinnä kiusallinen. Hirmu naisellinen Oddi ei ollut.Hieman paloi kiinnostus koko tähän ladyboy genreen. Nyt pitää pestä suu pepsodentilla ja käydä suihkussa pesemässä tuon voiteen tuoksu jota Oddi kyllä vahvasti levitti.

Poissa Kalle 57

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oddi
« Vastaus #1 : Marraskuu 12, 2024, 20:18:52 »
Vieläkin hoidan hiivasientä, jonka tuosta tapaamisesta sain. :drinking:

Poissa j.wanker

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Marraskuu 12, 2024, 20:29:20 »
Tämä ei ilmeisesti ollut Kummelihahmo Oddi Slajos?

Poissa Sacrum.11

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Marraskuu 14, 2024, 17:44:33 »
Samankaltaisia kokemuksia. Löysää saat imeä ja imeä, eikä panemisesta tule mitään.
Pari kertaa olen antanut näille ladyboille mahdollisuuden, mutta ei onnistumisen riemua.
Sitten ovat nämä muut joiden kuvat ovat toista kuin se joka oven avaa...
Täytyy tyytyä omaan käteen, luottodildoon ja hyvään videoon

Poissa Turska88

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Marraskuu 15, 2024, 12:42:22 »
Kävin tänään. Pettymys. Odotin, että saisin elämäni eka panon eli menettäisin peppuneitsyyteni. Enempi sain lutkuttaa löysää munaa. Ei kiihottanut. Panoyritys tuolla löysällä mulkulla oli lähinnä kiusallinen. Hirmu naisellinen Oddi ei ollut.Hieman paloi kiinnostus koko tähän ladyboy genreen. Nyt pitää pestä suu pepsodentilla ja käydä suihkussa pesemässä tuon voiteen tuoksu jota Oddi kyllä vahvasti levitti.

Suosittelen Mimiä Kalliosta tai Jamine Katajanokka. Et pety! :drinking:

Poissa Vieras1886

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : Marraskuu 16, 2024, 11:21:08 »
Jasmine on kyl todella kiva :inlove:

Poissa Turskanen

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : Marraskuu 21, 2024, 15:18:51 »
Hhmm. Mikähän oddille tullut. Parikertaa käynyt ja kyllä ihan kovana hän ollut/pysynyt. Mihin hiivan onnistuit saamaan, paljaallako touhunu?

Poissa Anders

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #7 : Marraskuu 21, 2024, 21:28:43 »
Okei Oddia ei siis kannata mennä tapaamaan jos haluat antautua kova kullisen ladyboyn pantavaksi. Tämä tuli selväksi...

Entäpä jos se ei olekaan se tapaamisen pointti. Oddi mainostaa itseään hierojien osiossa ja transnaisten osiossa. Seksiä ja hierontaa siis tarjolla. Jos toiveissa olisi hieronta onnellisella lopulla niin, että Oddi itse on se bottom osapuoli, niin saako Oddi silloin suosituksia palstalaisilta?

Minkälainen luonne, millaiset palvelut jne.

Poissa Vieras1886

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #8 : Marraskuu 22, 2024, 02:16:56 »
Mie oon käynny useamman kerran Oddin luona ja aina ollu kovana :) Mukava tapaus omasta mielestä :inlove:

Poissa Kankimies

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #9 : tänään kello 16:07:21 »
Oddista itselläni vain hyviä kokemuksia.

Viimeisin kohtaaminen oli mieleenpainuva. Oven avasi aamutakkiin pukeutunut ladyboy. Takin alta paljastui seksikkäät stay upit ja tyttö oli pukeutunut mustiin pikkkareihin ja rintaliiveihin. Raha vaihtoi omistajaa ja saman tien rupesin vastaanottamaan himokkaita kielareita. Käteni ohjattiin hänen pakaroilleen. Esileikin jälkeen munani seisoi jo täydessä asennossa.

Oddi ohjasi minut makuukammarin puolelle, jossa tämä alkoi lutkuttaa munaani. Taitava tyttö on ainakin imemään. Seuraavaksi testattiin 69 -asento. Minun kieleni oli syvällä Oddin anuksessa hänen jatkaessa munani imemistä. Olin valmis panemaan häntä ja Oddi asettuikin ratsastamaan minulla. Ristus että tytyn pieni perse osaa olla tiukka. Ja anus lypsää kyrpää tehokkaasti. Jo muutaman kiimaisen minuutin jälkeen ruuttasin siemenet kortsuun.

Hengityksen hieman tasaannuttua Oddi tuppautui viereeni ja siinä jutellessa niitä näitä jatkettiin vielä suukottelua ja hyväilyä. Olin jo lähtöä tekemässä kun puolen tunnin aika rupesi olemaan täynnä. Oddi tarttui kädellään farkkujeni haaroksiin ja alkoi hyväilemään munaani. Mulkkuni on niin helposti huijattavissa, että elin jöpötti taas kivikovana. Tyttö riisui farkut jalastani ja ohjasi uudelleen makkarin puolelle. Oddi meni eteeni polvilleen ja hotkaisi munani suuhunsa. Imemisen myötä olin taas valmis panohommiin. Kortsu päälle ja nyt Oddi pyysi panemaan häntä takaapäin. Aiemman persepanon myötä persereikään oli tällä kertaa helppo työntyä uudelleen sisään, sen verran auki se oli. Mutta kyllä taas tuntui ladyboyn perse hyvältä.

Oddin palveluasenne on kohdallaan. Ja jos tiukoista thaikkuleidarin perseistä tykkää, niin häntä voi kyllä suositella.