Oddista itselläni vain hyviä kokemuksia.
Viimeisin kohtaaminen oli mieleenpainuva. Oven avasi aamutakkiin pukeutunut ladyboy. Takin alta paljastui seksikkäät stay upit ja tyttö oli pukeutunut mustiin pikkkareihin ja rintaliiveihin. Raha vaihtoi omistajaa ja saman tien rupesin vastaanottamaan himokkaita kielareita. Käteni ohjattiin hänen pakaroilleen. Esileikin jälkeen munani seisoi jo täydessä asennossa.
Oddi ohjasi minut makuukammarin puolelle, jossa tämä alkoi lutkuttaa munaani. Taitava tyttö on ainakin imemään. Seuraavaksi testattiin 69 -asento. Minun kieleni oli syvällä Oddin anuksessa hänen jatkaessa munani imemistä. Olin valmis panemaan häntä ja Oddi asettuikin ratsastamaan minulla. Ristus että tytyn pieni perse osaa olla tiukka. Ja anus lypsää kyrpää tehokkaasti. Jo muutaman kiimaisen minuutin jälkeen ruuttasin siemenet kortsuun.
Hengityksen hieman tasaannuttua Oddi tuppautui viereeni ja siinä jutellessa niitä näitä jatkettiin vielä suukottelua ja hyväilyä. Olin jo lähtöä tekemässä kun puolen tunnin aika rupesi olemaan täynnä. Oddi tarttui kädellään farkkujeni haaroksiin ja alkoi hyväilemään munaani. Mulkkuni on niin helposti huijattavissa, että elin jöpötti taas kivikovana. Tyttö riisui farkut jalastani ja ohjasi uudelleen makkarin puolelle. Oddi meni eteeni polvilleen ja hotkaisi munani suuhunsa. Imemisen myötä olin taas valmis panohommiin. Kortsu päälle ja nyt Oddi pyysi panemaan häntä takaapäin. Aiemman persepanon myötä persereikään oli tällä kertaa helppo työntyä uudelleen sisään, sen verran auki se oli. Mutta kyllä taas tuntui ladyboyn perse hyvältä.
Oddin palveluasenne on kohdallaan. Ja jos tiukoista thaikkuleidarin perseistä tykkää, niin häntä voi kyllä suositella.