Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Silikonirinnat (thai)hierojalla
Ratto_Poika:
--- Lainaus käyttäjältä: Julle95 - Joulukuu 01, 2024, 20:01:39 ---No hyvä että lintunen lentää taas. Pitääpä poiketa pikku huopalahdessa linnun pesällä. Tämä pikkulintu kivijalassa tai yksityis kämpässä,riippuen missäpäin suomea on. Mayja vaan yksityis kämpässä.
--- Lainaus päättyy ---
Pikkulintu tosiaan muutamia viikkoja jo siskonsa kanssa ollut helsingissä. Jos oikein viime viikolla ymmärsin niin tämän viikon työskelee yksin.
Mayja:n oven taakse ei kehtaa mennä ilmoittamatta, se on omasta mielestäni hieman epäkohteliasta. Mayja laitoin eilen aamulla viestin ennen viittä "huomenta". Sen jälkeen ollut täysin hiljaista, eikä puhelimeen vastaa vieläkään
Julle95:
Mayja vissiin lopettanut,kun ei ole ilmoitustakaan enää?
Sowhat:
Nyt näyttää olevan pikkulinnut Kouvolan suunnalla. Ilmoituksia on kaksi, pikkulintu 1 ja pikkulintu 2. Ovatko nämä nyt niitä "siskoksia" ja kumpi niistä on parempi ja miten tunnistaa jos on kasvokkain?
Julle95:
Pikkulintu 1ja2 on sama,mistä täällä on ollut puhetta. Tekee oikeesti keikkaa nykyään isosiskon kanssa,jolla taas oma vastaanotto Helsingissä. Isosiskosta ei ole ollut täällä mitään juttua,ainakaan muistaakseni. Kaikki kuvat tästä nuoremmasta pikkulinnusta.
Make2004:
--- Lainaus käyttäjältä: Julle95 - Marraskuu 13, 2024, 10:57:46 ---Ei tee pikkulintu owoa (ainakaan mulle).
--- Lainaus päättyy ---
Eikä mulle vaik oon käyny monesti. Mut eipä haittaa😄😄😄
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta