Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 1017650 kertaa)

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7827
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11680 : eilen kello 18:30:55 »
Kaveri lainasi vetokoukku viikonlopuksi, ja jätti sähkövatkaimen pantiksi...

Aattelin käydä kokeilemassa mikäli toimisi mikrona...
Voihan se toimiakin, jos ei oo kiinalainen.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6854
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11681 : eilen kello 19:56:59 »
Miksei jokainen työviikko ole nelipäiväinen, kuten nyt tämä ja viime viikko.
Ja tietysti viiden päivän palkalla... Mut sithän me kaikki oltais melkein kuin vasurit. "Aina vapaalla" lorvimassa :laught:

Kyllä mä olisin valmis alentamaan palkkaa jos saisi nelipäiväisen työviikon, näähän on paljon parempia. 👍
No joo, jos se yks päivä jotenkin kompensoitais esim.verotuksessa. Tai sit KELAsta... :laught:

Oli kyllä nihkeetä olla taas viis päivää töissä, kahden nelipäiväisen viikon jälkeen. Mulle kävis paremmin 4.
Pörrö on aina plussaa

Paikalla Valtakunnankonsultti

  • Newbie
  • Viestejä: 44
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11682 : eilen kello 22:15:23 »
Mietin tuossa seksuaalisia taipumuksia. Kyllä minä olen vahvasti sitä mieltä, että kuseminen ja paskominen kuuluu vessanpytylle, eikä petihommiin. Mutta mikäpä minä olen ketään soimaamaan, jos kummatkin osapuolet tykkää paskoa toistensa suuhun. Jos tuohon menisi, niin näkisin itseni ennemminkin antavana osapuolena. Mikäpäs tuossa, että minne sitä paskoo, jos toinen siivoaa paikat, toisaalta.

Omat seksuaaliset taipumukseni ovat kyllä sellaisia joista voi lukea naistenlehdistä, eipä paljon muuta. Sosiaalisessa mediassa oli vitsi, kun nainen selvitti, että anuksella on vain ja ainoastaan yksi työ. Joku vääräleuka lisäsi siihen, että voihan sillä olla harrastuksia. Ostan minä sen, että vaikka ihmiskunta koostuu syömisestä ja paskomisesta, niin onhan sitä hyvä jotain viihdettä olla.

Mutta en minä kyllä syty kakospanoon, jos vastapuoli ei siitä oikeasti tykkää. Siksi mietin aiemmin, että dildottaakohan naiset itseään kakoseen yksin ollessaan, eli masturboidessaan
Edelliset nikit. Seksisaitti: Billheili, Kinder, Afctyk, Lööperi, Herra presidentti ja Mr. James. Turskafoorumi: Löpönsöö, Rautakanki ja Salaiset Kansiot. Sexwork: Billheili.

Liftille terkkui, että vaihdoin vielä kerran kuitenkin😘

Paikalla Valtakunnankonsultti

  • Newbie
  • Viestejä: 44
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11683 : tänään kello 00:12:15 »
Mietin tuota mediaa, että mikä on uskottavampi. Tuomas Enbuske ja Hörkkö olivat haastatelleet Helena Koivua. Maikkari kirjoitti miten haastattelu meni, ja Iltalehti otti kantaa siihen sisältöön ja ohjaili keskustelua haluamaansa suuntaan. Tuon perusteella Maikkari on luotettavampi media, kuin Iltalehti.

Toki hauskuutta herätti Iltalehden jutussa, kun Rouva Koivu mainitsi, että hän ei ole kuitenkaan ostanut itselleen timantteja miehensä rahoilla, kuten muut kiekkovaimot, niin hän on ollut säästeliäs. Maikkari jätti yksityiskohdat mainitsematta vaan kirjoitti vain snasta sanaan, miten haastattelu meni, joten tuon perusteella luotettavampi media on Maikkari. No, ehkä kyseessä oli vain aloitteleva toimittaja. Jos kokenut, niin ehkä hänen paikkansa on Seiskassa. Kaikelle on tilauksensa, en minä sitä sano
Edelliset nikit. Seksisaitti: Billheili, Kinder, Afctyk, Lööperi, Herra presidentti ja Mr. James. Turskafoorumi: Löpönsöö, Rautakanki ja Salaiset Kansiot. Sexwork: Billheili.

Liftille terkkui, että vaihdoin vielä kerran kuitenkin😘

Paikalla Valtakunnankonsultti

  • Newbie
  • Viestejä: 44
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11684 : tänään kello 00:24:22 »
^Asioihin kantaa ottava toimittaja pilaa demokratian. Se on sama kun lehdistön rikostoimittaja antaisi oikeudenkäyntiin oman näkökulmansa. Juuri äsken Iltalehti vaaransi oman puolueettoman median statuksensa. Se on Seiskan hommia. Ihmisen pitää olla varma, että milloin hän lukee jotain jostain, että perustuuko se toimittajan mielipiteeseen, vai perustuuko asia faktoihin. Seiskasta luetaan viihde, Iltalehdestä faktat. Näin sen ainakin pitäisi olla. No, pidän kuitenkin Iltalehteä luotettavana mediana ja olen taipuvainen uskomaan, että kyseessä oli vain nuoren toimittajan lapsus, jonka päätoimittaja korjaa jatkossa. Jos ei korjaa, niin se on sitten potkut ko. toimittajalle ja hänen uransa jatkuu keltaisessa lehdistössä. Yksinkertaista
Edelliset nikit. Seksisaitti: Billheili, Kinder, Afctyk, Lööperi, Herra presidentti ja Mr. James. Turskafoorumi: Löpönsöö, Rautakanki ja Salaiset Kansiot. Sexwork: Billheili.

Liftille terkkui, että vaihdoin vielä kerran kuitenkin😘