Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Tampere

<< < (2/5) > >>

HuliVili:
Oon myös ihmetellyt noin yleensä ottaen pk-seudulla asuvien haluttomuutta liikkua edes oman kaupunkinsa sisällä, koko seudusta puhumattakaan. Siellä kun kuitenkin on maan parhaat liikenneyhteydetkin, edes omaa kulkupeliä ei välttämättä tarvi liikkumiseen. Minä kun lähden täältä landelta huoriin vaikka Hesoihin tai Manseen, tarkoittaa se aina yli sadan kilsan matkaa suuntaansa.

Kerran naureskeltiin pt:n kanssa kun joku ei ollut tullut paikalle koska olisi joutunut istumaan metrossa melkein puoli tuntia ja vielä kävelemään sata metriä assalta pt:n kämpälle. Melkoinen kermaperse täytyy olla, jos tuo tuntuu vaikealta. :laught:

Itse olin tullut yli sadan kilsan päästä tuolloinkin, käyttäen matkalla kolmea eri kulkuvälinettä. Ja sama toiseen suuntaan. Toki myönnän että pakko on paras motivaattori tällaiseen matkusteluun, kun ei täällä landella käy ketään.

Pinookino:
Yritin kyllä saada tähän keskusteluun ottaan osaa pääkaupukilaisia hupakoita, mutta käy se tämäkin.
Mielestäni mansessa ei oikeastaan ole kun pari varteenotettavaa vaihtoehtoa ja se yksi on... aika työllistetty, riippuu tietysti ihan mistä tykkää.
Niin että jotta ei nyt ihan jonottamiseksi mene niin toivoisin lisää kotimaista verta, jos näin voisi sanoa. Sellasta joka myös viettäisi täällä aikaa eikä odoteltaisi parin kuukauden välein saapuvaksi.

MestariMerlin:
Lähti keskustelu aika hyvin sivuraiteelle. Sori siitä:)

Ehkä asiaan vaikuttaa kermaperseisyyden lisäksi se että autoilu on tehty kantakaupungissa todella vaikeaksi eikä tuo julkinen liikennekään niin sujuvaa saati mukavaa ole..  Metroa lukuunottamatta.. Toi esimerkkiheppu on siis aika kumma hyypiö.. tai halusi keksiä vain jonkin tekosyyn olla tulematta..

Mutta kyllä tässä on sellainen vaihe menossa että hyvät ulkkarit ei nyt tänne saavu, syynä ne tavalliset eli oharoijat ja tinkaajat. Ja osa ei tykkää myöskään mamujen suuresta määrästä, tämän oon kuullut useammaltakin Itä-Euroopan neidolta.

Mutta toki ei voi verrata mihinkään Kajaaniin jossa ei koskaan sitä tarjontaa liikaa kai ole ollutkaan eikä sitä siten kukaan ihmettele..

Pinookino:
Niin sen verran tähän piti sanoa että mitä olen vantaalla viimeksi käynyt ja päässyt kokeileen niin mielestäni aivan huikea tarjonta pääkaupunkiseudulla.

Mainittakoon Ilona, kotimainen kolmenkympin kulmilla oleva petit neiti joka naapurin ilmotuksen mukaan pyytää tarkistamaan mitä opiskelija tytön polvisukat sisältää tai jotain vastaavaa. Laukean jo pelkästä ajatuksesta!

SO sivuilla ilmotteleva idamaria,25. (varmasti vanhempi)
Oon muutaman kerran käynyt ja on sitten niin piukka lihanen neiti että saa pientäkin pippeliä sovittamalla sovittaa, lisäksi ensimmisellä kerralla heti takin päältä saatuaan heittäyty kyselemättä eteen kaivaan aisaa esiin. Erittäin hyvä fiilis jäi.

SO:ssa ilmotteleva sofia naapurintyttö,19.
On varmasti juuri mitä ilmottaa, erittäin innokas neiti ja ihana.

Sitten SO:ssa olis vielä tämmönen neiti kun ihana,41.
Olen käynyt, väitän että lähes 10 vuotta on vähennetty iästä mutta aivan äärimmäisen osaava pakkaus.. huh, miten ihana voi olla ihana.

Ja varmasti on monia muita hyviä tapauksia nämä vai niitä mitä itse olen kokeillut.

Pinookino:

--- Lainaus käyttäjältä: MestariMerlin - Elokuu 06, 2024, 21:24:44 ---Lähti keskustelu aika hyvin sivuraiteelle. Sori siitä:)

Ehkä asiaan vaikuttaa kermaperseisyyden lisäksi se että autoilu on tehty kantakaupungissa todella vaikeaksi eikä tuo julkinen liikennekään niin sujuvaa saati mukavaa ole..  Metroa lukuunottamatta.. Toi esimerkkiheppu on siis aika kumma hyypiö.. tai halusi keksiä vain jonkin tekosyyn olla tulematta..

Mutta kyllä tässä on sellainen vaihe menossa että hyvät ulkkarit ei nyt tänne saavu, syynä ne tavalliset eli oharoijat ja tinkaajat. Ja osa ei tykkää myöskään mamujen suuresta määrästä, tämän oon kuullut useammaltakin Itä-Euroopan neidolta.

Mutta toki ei voi verrata mihinkään Kajaaniin jossa ei koskaan sitä tarjontaa liikaa kai ole ollutkaan eikä sitä siten kukaan ihmettele..

--- Lainaus päättyy ---

Tarkoitatko mamujen suurella määrällä sitä että asiakkaaksi pyrkii ei toivottuja henkilöitä "mamuja", vai sitä että ulkomaalaisia pt:tä on paljon liikkeellä?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta