Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Tampere
Pinookino:
--- Lainaus käyttäjältä: Noodelidude - Elokuu 06, 2024, 22:26:19 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Pinookino - Elokuu 06, 2024, 21:08:38 ---Yritin kyllä saada tähän keskusteluun ottaan osaa pääkaupukilaisia hupakoita, mutta käy se tämäkin.
Mielestäni mansessa ei oikeastaan ole kun pari varteenotettavaa vaihtoehtoa ja se yksi on... aika työllistetty, riippuu tietysti ihan mistä tykkää.
Niin että jotta ei nyt ihan jonottamiseksi mene niin toivoisin lisää kotimaista verta, jos näin voisi sanoa. Sellasta joka myös viettäisi täällä aikaa eikä odoteltaisi parin kuukauden välein saapuvaksi.
--- Lainaus päättyy ---
Mielenkiinnosta, kehtaatko sanoa ketkä nämä mansessa sun mielestä mielenkiintoiset on? En ole itse vielä(kään) tavannut ketään vakituisesti Tampereella majaansa pitävää. Keksireffeillä on pari mielestäni mielenkiintoista, mutta heillä taitaa olla ilmo harvemmin esillä, enkä käy tsekkaamassa kyseisen sivuston paikallistarjontaa päivittäin (hyvä jos viikottain), niin menee helposti ohi jos ilmo on aktiivinen.
--- Lainaus päättyy ---
No tältä mainitsemaltasi sivulta myös re ilmottelee ja minkä käsityksen olen saanut noodelin mieltymyksistä :blowjob:
Niin suosittelisin calypsoa.
Sitten SO:ssa ilmottaa viimesellä sivulla kun valitsee ensimmäiseltä sivulta kaikki niin semmonen neiti kun Mila, kiva suomi neiti jos sattuu saamaan kiinni. Tekee muutakin työtä niin ymmärrettävästi ei aina tavattavissa vaikka ilmo käsittääkseni kokoajan pyöriikin.
Naapuriin ja taitaa olla myös re:ssä olis uutena tyttönä ilmaantunut semmonen kun lilitre, joka mielestäni oikein innokas neiti vähän kun treenataan.
Maku asioita tietysti mistä tykkää mutta nuudelille calypso testiin.
Hyvänen aika, mitä tässä valitan hyviä neitejä kaikki onhan täällä valikoimaa.
Noodelidude:
^ Nyt Pinookino oli kyllä minun silmissäni niin MVP teko sulta toi SO:n vinkki että voi moro. Täytyy myöntää, notta olen SO:n jättänyt lähes täysin huomiotta, koska se sivusto vasta kamala käyttöliittymältään onkin. Mutta tuo Mila taisi nyt ampaista paikallisten kiinnostavuudessa kärkeen, kuvien perusteella nam, ilmoituksen teksti järkevää ja ompa siellä vihjattu myös "the" palvelun mahdollisuudesta.
Höhö, ketjun tarkoitus oli saada PK:n hupsukat keskustelemaan ja jalkautumaan, mutta nyt ollaan siinä pisteessä että Helsingin osiossa karvapersekörmyt keskustelee Tampere nimisessä ketjussa Tampereen paikallistarjonnasta. ;D
Pinookino:
En tiedä mitä MVP:llä tarkotat mutta kuulostaa siltä että innostuit, hyvä niin. Varmaan sama ongelma tossa SO:ssa Helsingin alueella, eli jos valitset alueittain niin se ei anna kaikkia alueella ilmottavia vaan täytyy valita kaikki ja tsekata yksikerralkaan kuka on halutussa kaupungissa.
samuel:
Itse viime viikolla viimeksi pk-seudulla käyneenä panin taas kerran merkille sen kuin kauan siellä ainakin omalla autolla paikasta toiseen siirtyminen voi kestää suhteessa matkaan. On kyllä melko tuskaista menoa.
Silti, jos olisin paikallinen, niin osaisin luovia varmaan paremmin ja käyttäisin esim niitä julkisia tehokkaasti.
Hesalaiset tuttavani eivät juurikaan poistu edes omasta kaupunginosasta. Tätä ihmettelen kyllä. Toinen mitä ihmettelen on se, että porukka juoksee niihin julkisiin, vaikka seuraava tulee muutaman minuutin päästä. Sen ymmärrän, jos muualla juostaan bussiasemalle, jos muuten joutuu odottamaan tunteja tai jopa vuorokausia. Suhteellisuuden taju on jotenkin tosiaan kadonnut.
Tässäpä offtopicia lisää.😆 Itse pitäny lyhyenä matkana, jos pt luokse pääsee tunnissa.
Pinookino:
--- Lainaus käyttäjältä: Noodelidude - Elokuu 07, 2024, 10:29:36 ---^ Nyt Pinookino oli kyllä minun silmissäni niin MVP teko sulta toi SO:n vinkki että voi moro. Täytyy myöntää, notta olen SO:n jättänyt lähes täysin huomiotta, koska se sivusto vasta kamala käyttöliittymältään onkin. Mutta tuo Mila taisi nyt ampaista paikallisten kiinnostavuudessa kärkeen, kuvien perusteella nam, ilmoituksen teksti järkevää ja ompa siellä vihjattu myös "the" palvelun mahdollisuudesta.
Höhö, ketjun tarkoitus oli saada PK:n hupsukat keskustelemaan ja jalkautumaan, mutta nyt ollaan siinä pisteessä että Helsingin osiossa karvapersekörmyt keskustelee Tampere nimisessä ketjussa Tampereen paikallistarjonnasta. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Ahaa... nyt taisin saada nuudelin nuudelista kiinni!
Kattoppas SO sivuilta taas "näytä kaikki", sitten menet sivulle 15 ja "viaton essi". Tässä neiti yllätyksiä täynnä, en kerro sen enempää mutta aivan varmasti hotkasee kokonaan nuudelinkin nuudelin. :blowjob:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta