Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Hot Girls Helsinki
MikkoK:
--- Lainaus käyttäjältä: antero pee - Helmikuu 06, 2020, 10:17:05 ---Mulle on muuten aina jäänyt vähän epäselväksi onko olemassa jonkinlainen "talon taksa", jota tyttöjä pyydettäisiin noudattamaan ekstroissa, vaiko ei. Jotkut kommentit on olleet vähän sen suuntaisia, mutta sitten toisaalta varsinkin nimekkäämmät esiintyjät vetää selkeästi omaa linjaa riippumattama paikasta. Ehkä totuus on tavallisen harmaa, siis joskus aloittelijoille suositellaan tiettyjä ekstrahintoja ja jotkut tytöt ehkä tulkitseekin asian niin että tämän tulisi koskea kaikkea, toiset ottaa sen suosituksena tai vetää tilanteen mukaan ja kolmannet on elämän ammattilaisia, jotka ratkaisee asian itsenäisesti.
Näin vastasinkin hienosti itselleni. Jatketaan.
antero pee
--- Lainaus päättyy ---
Extroissa hinta vaihtelee maan ja taivaan välillä. Edullisimman ja kelleimman hintaero on ollut ainakin viisinkertainen.
Vieras0370:
Kannattaako näistä ekstroista huudella julkisesti? Mietin vaan...
antero pee:
Mitä haittaa keskustelusta on? Hupakoiden taksoistakin puhutaan avoimesti.
Itse tahtoisin nimenomaan poistaa strippipaikoista sen kekkosen tuoksahduksen että kaikki tieto on kirjoittamatonta ja ainoastaan initiaatioriitin läpikäyneet rimpeläiset tietää paljonko rahaa pitää varata mukaan.
antero pee
--- Lainaus käyttäjältä: Raappahousu-Rane - Helmikuu 07, 2020, 14:22:18 ---Kannattaako näistä ekstroista huudella julkisesti? Mietin vaan...
--- Lainaus päättyy ---
Vieras0370:
Tuota tuota... ekstrojen myyminen private show -yrityksen tiloissa ei taida ihan laillista olla, koska sehän voitaisiin tulkita paritukseksi.
Totta kai on kiva, että ekstroja saa, mutta minun vakkareideni kanssa olen sopinut, että näistä ei huudella missään. Private strip -paikan työntekijä on hieman eri asemassa kuin itsenäisesti toimiva hupakko.
antero pee:
^ On tämä tietysti perusteltu näkökulma lain kannalta. En silti usko että viranomaisilla olisi painetta hankaloittaa privapaikkojen toimintaa. Ja vaikka olisikin, ei näillä kommenteilla kai niin painoa ole, ekstrojen sisältöjä kun ei tässä ole avattu.
No oli miten oli, käykää tukemassa paikallista strippipaikkaanne ja jutelkaa tyttöjen kanssa näistä lisää kahden kesken. Over and out.
antero pee
--- Lainaus käyttäjältä: Raappahousu-Rane - Helmikuu 10, 2020, 11:24:24 ---Tuota tuota... ekstrojen myyminen private show -yrityksen tiloissa ei taida ihan laillista olla, koska sehän voitaisiin tulkita paritukseksi.
Totta kai on kiva, että ekstroja saa, mutta minun vakkareideni kanssa olen sopinut, että näistä ei huudella missään. Private strip -paikan työntekijä on hieman eri asemassa kuin itsenäisesti toimiva hupakko.
--- Lainaus päättyy ---
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta