Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kerava  (Luettu 4853 kertaa)

Poissa Ratto_Poika

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Kerava
« : Heinäkuu 29, 2024, 20:45:13 »
Kokemuksia keravan thai hieronnoista?
Yhdeltä (useampi ilmoitus) sain melkoisen rajun palautteen, kun menin ikää kysymään. Kohteliaasti kysyin siksi, koska toisessa ilmoituksessa ikä 26 ja toisella 29. Sain vastauksen tyyliin "ei sillä ole väliä vaikka on 50 vuotta". Oli hieman hämmentävä vastaus näin asiakkaan näkökulmasta.

Poissa MattiMat

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kerava
« Vastaus #1 : Helmikuu 21, 2025, 13:35:53 »
Kuinkas täällä näin hiljaista, eikö kellään tietoa Keravan paikoista...?

Poissa Makkonen

• Full Member
« Vastaus #2 : Helmikuu 21, 2025, 14:38:23 »

Onhan näistä juttua ketjuissa, mutta yks nyt ainakin, hevoseen liittyvä osoite kannattaa kiertää.
Dirty old man

Poissa Ratto_Poika

• Full Member
« Vastaus #3 : Helmikuu 23, 2025, 22:13:47 »

Onhan näistä juttua ketjuissa, mutta yks nyt ainakin, hevoseen liittyvä osoite kannattaa kiertää.

Mä oon nyt yrittänyt pyörittää tuota hevoseen liittyvää osoitetta, mutta en saa mitään mieleeni.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 24, 2025, 01:57:47 kirjoittanut Heikki Koo »

Poissa Julle95

• Full Member
« Vastaus #4 : Helmikuu 23, 2025, 23:08:29 »
No mä jeesaan. Sellainen pieni hevonen. Hevosella kun ei ole poikasia vaan..

Poissa Makkonen

• Full Member
« Vastaus #5 : Helmikuu 24, 2025, 08:38:34 »

Mä oon nyt yrittänyt pyörittää tuota hevoseen liittyvää osoitetta, mutta en saa mitään mieleeni.

lue yv
Dirty old man

Poissa Ratto_Poika

• Full Member
« Vastaus #6 : Helmikuu 25, 2025, 16:28:08 »

lue yv

Kiitos infoista

Poissa ForrestGump

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #7 : eilen kello 20:49:46 »
Laitetaas ensimmäistä rapsaa. Tuli asiaa Keravalle ja kattelin naapurisivustolta ilmoituksia Keravalta omista asunnoista. Jokuset soitin, useampi ei vastannut, yksi antoi jotain sellaista hintaa, että en ihan tiennyt tajusinko oikein, joten jätin väliin. Vikana soitin nimimerkillä Gigii ilmoittelevalle mimmille, jonka kuvat näytti ihan hyvälle. Hinta vähän mietitytti, kun öljyhieronta käsihoidolla satkun, mutta otin kuitenkin. Sain ajan nopeasti ja vartin päästä olin jo pelipaikoilla. Sain ohjeet miten pääsen kerrostalossa olevaan asuntoon ja astuin ihan siistiin peruskämppään.

Nainen oli aikalailla kropaltaan kuvien näköinen. Sopivan kurvikas, mutta ei yhtään lihava vaan ennemmin uhkea taskuraketti ja ikäkin lähellä ilmoituksen 30v arvioisin. Oikein miellyttävä ja nätti mimmi, ei mikään höpöttäjä, mutta perusjuttelua ystävällisesti ja ymmärsin hyvin sen suomea. Hieronta oli ihan mukavaa, ei sentään mitään ihan turhaa hiplailua, vaan ihan oikeaakin painelua. Sitten käännyttiinkin ympäri ja ruvettiin hieroskelemaan intiimimpiä alueita. Sehän oli oikein mukavaa ja siinä samalla alkoi mainostaa, että mun pitää ehdottomasti tulla uudestaan ja ottaa tunnin koko hoito, joka on 200€. Kuulemma sitten saa kiireettömämmän, suuta ja lämmintä pimppiä. Oli oikein mukavat jutustelut siinä ja 200€ koko hoito tunnista ei tuossa hetkessä pahalta tuntunut ensi kerraksi. Mimmi sai ainakin sellaisen tunteen aikaan, että haluaisi ensi kerralla todellakin tarjota juuri allekirjoittaneelle sitä lämmintä pimppiä, oli niissä puheissa Jurkkaa eli ei, mutta kivaa oli.

Kaiken kaikkiaan onnistunut reissu ja lähdin siitä vaivihkaa rappukäytävään, kun kurkisteli ensin, että pääsen rauhassa häipymään. Tämän kokemuksen perusteella  saatan hyvinkin käydä kokeilemassa koko hoidon. Se ihmetyttää, että naapurisivusto näyttää "saman käyttäjän ilmoitukseksi" myös nimimerkillä Nannii, joka ehkä näyttää samalta. Tosin eri puhelinnumerolla. Noh, mistäpä näistä tietää, tämä henkilö oli kuitenkin kaikkiaan mukava kokemus.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 20:51:48 kirjoittanut ForrestGump »

Poissa ForrestGump

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #8 : eilen kello 21:12:21 »
Ei vissiin pysty tietyn ajan jälkeen muokkaamaan viestiä. Noh tarkennettakoon siis, että tuo 100€ öljyhieronnasta käsihoidolla oli siis nimenomaan puolen tunnin aika.

Poissa Reissumies994

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #9 : eilen kello 22:22:07 »
Eipä ole Keravalta hyviä löytynyt. Monet potentiaaliset kenellä voisi käydä niin kaatuu siihen, ettei vastata viesteihin. Täältä kun löytäisi nuoren ja timmin, niin täällä olis heti vakioasiakas.
Tuntuu että nykyään moni on jo lähempänä 40vuotta kuin 30vuotta. Toinen ongelma on lihavuus joka on aivan redflag.
Ihanasadulle aikaa yritetty mutta s postiin vastaaminen tuntuu olevan myös hankalaa.
No eipä tästä Vantaa, Tuusula, Järvenpää ole yhtään hyvää vielä löytynyt, joten ihme jos Keravalle asti eksyisi joku.

Poissa Reissumies994

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #10 : eilen kello 22:50:09 »

Mikä siinä Tokmannin takana on huonoa? Kuullut vain ettei kannata joten olen jättänyt käymättä. Syytä siis en tiedä miksi kaikki varoittelevat.