Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Alkoholi  (Luettu 6470 kertaa)

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Alkoholi
« Vastaus #20 : Tammikuu 25, 2020, 16:11:30 »

Alkoholia tulee juotua ehkä pari kolme kertaa vuodessa lähinnä jonkin tilaisuuden yhteydessä. Noinakin kertoina maltillisia määriä. Opiskeluajoista opin ettei ilmanen viina juomalla lopu :D
Amator

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Alkoholi
« Vastaus #21 : Tammikuu 25, 2020, 16:48:22 »
Harvemmin tulee niin paljon juotua että seuraavana aamuna krapula olisi, joskus voi sikspäkki mennä kerralla. Mulle riittää saunakaljat tai lonkerot, eikä sekään joka kerta välttämätön ole.
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Alkoholi
« Vastaus #22 : Tammikuu 25, 2020, 19:20:32 »
Pitää vielä lisätä yksi syy alkoholin käyttöön. Siitä tulee vekkuli olo. (Tirsk). ;D
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Alkoholi
« Vastaus #23 : Tammikuu 25, 2020, 19:27:11 »
Juomisen paras syy on kuulemma että unohtaisi sen että juo. Itsellä hommassa on pientä harrastuksen makuakin mietojen juomien, lähinnä oluiden ja punaviinien kohdalla.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Alkoholi
« Vastaus #24 : Tammikuu 27, 2020, 16:19:34 »
Minä juon alkoholia kun siltä tuntuu. Saan siitä nautintoa, mutta enpä muista koska viimeksi kännit. Niitäkin tullut vedettyä.

Minä joskus myös juon lasillisen tai kaksi odottaessani hupakkoa hotellihuoneeseeni. Yksikään hupakko ei ole siitä huomauttanut. Silti taidan olla forkan paheellisin kirjoittaja. Muut ovat pyhimyksiä.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Alkoholi
« Vastaus #25 : Tammikuu 27, 2020, 17:05:39 »
En ole käyttänyt alkoholia 20 vuoteen ollenkaan. Alkoholi saa aikaa todella paljon pahaa ja aivan liian usein suurta kärsimystä kanssaihmisille. Enpä taida tietää yhtään ihmistä, joka olisi humalassa mukavampi kuin selvänä. Valitettavan useilla suomalaisilla (ainakin miehillä) on vain kaksi vaihtoehto: ei ollenkaan tai liikaa. Tämä kaikki on nyt vähän kärjistetysti sanottu, mutta olen todella tätä mieltä.

Ylilääkäri

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Alkoholi
« Vastaus #26 : Tammikuu 27, 2020, 17:10:24 »
Sen jälkeen kun tein sellaisen kauhistuttavan havainnon, ettei minusta tule humalassa yhtään älykkäämpää, hauskempaa, parempaa tanssijaa tai parempaa rakastajaa olen jättänyt tuon alkomaholin vähemmälle. Yksi saunaolut menee, samoin lasi tai kaksi viiniä ruuan kanssa ja jos joskus oikein villiksi heittäydyn, saatan maistella hieman kunnon viskiä tai calvadosta. Yleensä menee korkeintaan 2 annosta viikossa.
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2516
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Alkoholi
« Vastaus #27 : Tammikuu 27, 2020, 17:31:09 »
Hyvin harvoin tulee nykyään nautittua. Pääosin Alkon käyttö sijoittuu kesäisin mökki kauteen. Tuolloin hienoa nauttia lasi tai pari viskiä samalla kun katselee auringonlaskua. Tullut jo hyvissä ajoin huomattua, että ei se alkomaholi musta sen sivistyneempää tee. Olen sopivasti kaheli ilman sitäkin
💊

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Alkoholi
« Vastaus #28 : Tammikuu 27, 2020, 17:57:04 »
On tietysti paljon ihmisiä joille alkoholi ei sovi ollenkaan, sopiiko kellekkään. Tällaisesta introvertistä ihmisestä alkoholi tekee ainakin puheliaamman ja iloisemman ja ihmisiin tutustuminen on helpompaa. Mutta en kuitenkaan juo sen takia että uskaltaisin ihmisiin tutustua. Olen myös huomannut että järki pysyy humalassakin aina päässä, jos näin voi sanoa.
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Alkoholi
« Vastaus #29 : Tammikuu 30, 2020, 19:59:53 »
Alkoa tulee käytettyä Kohtuudella. Ihmetellyt aina sitä kun jonkun absolutismia ihmetellään ja kysellään syitä. Jokainen on yksilö ja jokaisella on oikeus päättää juoko vai ei. Yleensä tulee maisteltua erinäisiä pienpanimo tuotteita tai vanhan liiton cocktail sekoituksia. Viimeisestä kännistä on jo niin paljon aikaa etten edes muista  ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1180
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Alkoholi
« Vastaus #30 : Helmikuu 23, 2020, 21:41:27 »
Nautin monista asioista ja olut on niistä yksi. Sitä menee kenties hieman liikaa ja voisin juomista kyllä vähentääkin, mutta täysraittius ei ole minun juttuni. Olut maistuu hyvältä ja siitä saa hyvän fiiliksen, siinäpä perimmäiset syyt tämän jalon juhlajuoman nauttimiseen. Väkeviä en harrasta juurikaan, ihan tavallinen keppana riittää mainiosti. Pienpanimoiden ansiosta valikoima on laaja perusmarketeissakin, joten vaihtelua saa halutessaan.

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Alkoholi
« Vastaus #31 : Helmikuu 23, 2020, 21:46:44 »
Juon alkoholia vain harvoin. Aikoinaan tykkäsin juoda Tequila Sunrise drinkkejä.

Poissa Vieras0038

  • Full Member
  • Viestejä: 164
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Alkoholi
« Vastaus #32 : Helmikuu 23, 2020, 22:47:23 »
Käytän alkoholia melko paljon mutta pyrin kuitenkin kohtuullisuuteen. Välillä lähtee lapasesta mutta harvemmin.

Käytämme alkoholia myös vakkarihutsuni kanssa viikonlopun kestävillä tapaamisilla. Minusta on aivan mahtavaa vetää vakkarihutsun kanssa kunnon kännit. Se kertoo siitä, että suhteessamme on paljon luottamusta puolin ja toisin ja olemme todella hyviä ystäviä. Kuitenkaan koskaan emme vedä övereitä. Pitäähän sitä pystyä kaikki panot muistamaan.

Yhteisen känni-illan jälkeen on kiva sitten aamulla ottaa kunnon aamupanot. Ei olla kuitenkaan niin krapulaisia, että jompaa kumpaa ei sen takia kiinnostaisi. Päinvastoin. Tänään viimeksi naitiin kunnolla... ja pää on vieläkin pilluhöyryistä sekaisin...

Poissa Vieras0059

  • Full Member
  • Viestejä: 445
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Alkoholi
« Vastaus #33 : Maaliskuu 21, 2020, 11:05:21 »
Silloin kun se siltä tuntuu..sievään pikkukekkuliin asti.
Ryyppäämistä ja öykkäröintiä en ymmärrä.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Alkoholi
« Vastaus #34 : Huhtikuu 10, 2020, 13:39:19 »
Hiiolihei, käytän alkoholia, olen aikuinen, en vastaa yhdestäkään alaikäisestä.

Joskus käytän paljon, joskus vähemmän. Jos sua vaivaa mun alkoholin käyttö, mee muualle. Olen usein kännissä kun tällä foorumilla jutustelen.

Olen selvinpäin ja tarkkana työssäni ja opinnoissani.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Alkoholi
« Vastaus #35 : Huhtikuu 11, 2020, 06:30:07 »
Humalassa ei tule juuri koskaan oltua. Joskus otan lasillisen tai kaksi hyvää punaviiniä.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15189
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Alkoholi
« Vastaus #36 : Huhtikuu 11, 2020, 06:43:07 »
^
Olisi hauskaa nähdä sinut huppelissa.  ;D
Oikeastaan en tiedä edes miksi, mutta kun kerroit , ettet ole humalassa juuri koskaan niin ehkä se juuri sai mielenkiinnon heräämään.

Itse olen oikeasti melko harvoin humalassa, hiprakassa tulee oltua aina silloin tällöin, mutta kalsari kännejä en tietyistä syistä vaan kovin usein ota. Mutta jos otan otan kunnolla.

Baarikaappissani on laaja valikoima erilaisia alkoholijuomia. Olen kerännyt niitä koko aikuisikäni. Se on luultavasti perintöä isältäni, hänellä oli sama harrastus ja vaikka sitä viinaa oli en häntä oikein koskaan nähnyt humalassa. Häneltä varmasti opin myös eri alkoholijuomien arvostamisen niiden maun ja laadun mukaa.

Oma makuni ei ole täydellinen vaan uniikki. 8)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Alkoholi
« Vastaus #37 : Huhtikuu 11, 2020, 08:51:40 »
Olisi hauskaa nähdä sinut huppelissa. 

Hahah, haaste vastaanotettu.  ;D Onhan se joskus ihan hauskaa ottaa vähän enemmänkin hyvässä seurassa, mutta ei oikein nykyiseen elämäntyyliin saa soviteltua kännäämistä.

Poissa Jansku72

  • Hero Member
  • Viestejä: 551
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Alkoholi
« Vastaus #38 : Huhtikuu 11, 2020, 10:16:53 »
Tänään pääsee kippaan. :D Eipä sitä illalla muutakaan tekemistä ole ja johan tässä melkein pari viikkoa on ollut taukoa.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9044
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Alkoholi
« Vastaus #39 : Elokuu 08, 2020, 17:48:21 »
Silloin kun kilpailin aktiivisesti n.12 kertaa vuodessa, en juonut tippaakaan, polttanut röökiä enkä käyttänyt huimausaineita. Olin muutenkin natu.Nykyään otan milloin tekee mieli ja mitä tekee mieli. Yleensä kotona tulee se luotettavin palaute ja kukaan noista kultsuista ei koskaan asiasta valittanut. Koirakin rupesi heiluttamaan häntää jos pussinkulmat rapisi ta korkki narahti.
Why so fragile?