Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Sähköposti-ilmoittelijat

<< < (7/8) > >>

irritaatio:
Pitäisikö minun siis maksaa siitä, että hankalan sähköpostittelun päälle voin tuurilla saada pillua. Ei pojat, ei näin !

dijon:

--- Lainaus käyttäjältä: irritaatio - Tammikuu 28, 2020, 20:27:56 ---Pitäisikö minun siis maksaa siitä, että hankalan sähköpostittelun päälle voin tuurilla saada pillua. Ei pojat, ei näin !

--- Lainaus päättyy ---

Sehän on se GFE-kokemus, kun viestittelee eka nelkyt kertaa sähköpostia 🙄

_
dijon on sinappi

Annie:

--- Lainaus käyttäjältä: IlonaTequila - Tammikuu 25, 2020, 14:05:13 ---^^^ Tämä, mitä Sini kirjoitti.  :)

Mulla saattaa olla sähköpostissa viivettä, koska arkena on ihan täysi muu elämä ja keikalla on keikkakiireet. Pyrin kuitenkin vastaamaan vaikka sitten jälkikäteen kaikkiin asiallisiin yhteydenottoihin. Toki joskus joku saattaa epähuomiossa jäädä, ja välillä sähköposti on tuupannut viestin roskapostikansioon, mistä sen huomaa vasta viikkojen päästä.

Sitten jos viestittely menee jankkaamiseksi, etsitään palvelua, jota mulla ei ole tarjolla, tms, eikä ymmärretä kieltävää vastausta, niin lakkaan kyllä vastailemasta, kun ei kiinnosta olla kenenkään ilmainen kirjekaveri ja runkkumatskun tuottaja. Ja tällaisen jälkeen saman ihmisen uusiin yhteydenottoihin en enää vastaa mitään.

Mutta kyllä siis asiallisiin yhteydenottoihin varmasti kaikki oikeasti alalla toimivat tyypit pyrkivät parhaansa mukaan vastaamaan. En sitten tiedä, kuinka moni vaikkapa naapurin ilmoittelija on jotain muuta kuin antaa ymmärtää.

Ja sama homma se on myös näin palveluntarjoajan näkökulmasta: tulleista viesteistä, joihin vastaan, iso osa ei koskaan enää palaa asiaan, kourallinen on vain vailla sähköpostitteluseuraa, osa on jo ehtinyt deletoita osoitteen, josta tunti sitten kirjoitti.... pieni murto-osa kaikesta viestittelystä johtaa oikeasti tapaamiseen. Ja kaikkeen tähän kuluu hurjasti aikaa.

--- Lainaus päättyy ---

Allekirjoitan, siis täsmälleen samaa mieltä kaikesta tästä.

Vieras0043:

--- Lainaus käyttäjältä: DeeDee - Tammikuu 27, 2020, 20:06:22 ---Tää etenee nyt kyllä vauhdikkaasti sillä ajankohta ja paikka on jo tiedossa, mutta silti olen kyyninen ja epäileväinen ::)

--- Lainaus päättyy ---
Ja tämä tapahtuikin ihan aikuisten oikeasti. Oli oikein mainio tapaaminen 23-vuotiaan blondin kanssa ja pantiin sitten meinaan hiki hatussa. Neiti oli oli oikein hyvin messissä ja juttuun tultiin. Jatkoa seuraa ;)

Vieras0043:
Ekana tuli naristua ettei vastauksia tule ja nyt on taas jo sovittuna tapaaminen huomiseksi.Tosin ei Hellsingissä ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta