Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Sähköposti-ilmoittelijat

<< < (3/8) > >>

Vieras1457:
Mietin voiko ongelma olla nimimerkkihenkisessä sähköpostiosoitteessani (joka on gmailista), että pitäisikö sinne joku antero.vipunen pystyttää, olisiko (vastauksen) saanti parempi silloin?

Viestini on mallia:

Moikka,

sopisiko tapaaminen [ajankohta] [ehdottamani paikka jos ilmoittaja ei ilmoita tekevänsä vain incallia / "tai luonasi"]?

Etsin [kuvaus halutuista palveluista, käytännössä perusseksiä ja/tai pelkkiä käsihommia].  Olen [ikäluokkani, 30 < x < 50]v + kuvaileva adjektiivi.

p. [turskapuhelimen puhelinnumero].

ja tästä tarjoajan ja oman tarpeen ja tilanteen mukaan varioiden.

Ja naapuria jos selaa niin voi melkein laskea että ei siellä montaa sellaista vain sähköposti - palveluntarjoajaa taida enää olla mihin en olisi lähettänyt postia. Kai siellä nyt oikeitakin tarjoajia liikkuu? :)

IlonaTequila:
^ Mä en ainakaan kauheasti edes katso, mikä meiliosoite on. Niissä lukee vaikka mitä.  ;D

Hmmm, joskus mulle tulee viestejä "mitä maksaa pelkkä pikainen suikkari/handjob" ja ne saattaa jäädä kiireessä vastaamatta, koska kun kerron, etten tee alle 30min/incall 45min/outcall, niin kukaan tällaisen kyselijä ei koskaan palaa asiaan TAI alkaa vonkaus ("tuun hakee sut kotoa, ime mua autossa").

Toinen juttu, jos sulla on lopussa vain puh.nro, niin voiko viestistäsi saada kuvan, että toivot vastausta nimenomaan puhelimeen? Esim minä annan numeroni vasta kun tapaaminen on sovittu, enkä vastaa yhteydenottoihin, joissa pyydetään vastausta puhelimeen. :)

Nämä nyt jotain, mitä tuli mieleen. Oikeasti tuo viestisi vaikuttaa kyllä ihan asialliselta ja fiksulta, eli en tiedä, missä vika.

Entto:
Osa näistä sposti-ilmoittelijoista ei käytä puhelinta lainkaan näiden tapaamisten yhteydessä, eli kaikki yhteydenpito tapahtuu mailitse.

Kuningatar Perse:
Voin puhua ainoastaan omasta puolestani, mutta minua ei ainakaan kiinnosta sähköpostiosoitteen muoto niin kauan, kun sähköpostiosoite ei kuulu tunnetulle häirikölle. Jos ihminen kertoo minulle nimen, niin oletan sen olevan nimimerkki. Olen muutenkin Ilonan kanssa samoilla linjoilla.

Jos viestissä ehdotetaan jotain tiettyä tapaamisaikaa, niin se tietysti jouduttaa keskustelua... Mutta jos viesti tulee liian lyhyellä varoitusajalla enkä ehdi vastaamaan siihen ennen pyydettyä ajankohtaa, niin jätän vastaamatta kokonaan. Jos minulta varta vasten pyydetään tapaamista 25. tammikuuta klo. 18:30, niin minusta olisi peräti vittumaista vastata klo. 19:00, että "joo kyllä voidaan tavata". Jos sen sijaan saan viestistä sen käsityksen, että turska pyytää vain esimerkiksi tuota aikaa, mutta että hänelle saattaisi käydä muukin aika joskus tulevaisuudessa, niin sitten vastaan myöhässäkin.

Riippuu myös vähän pyydetyistä palveluista. Minulla lukee jo naapurin ilmoituksessani, että harrastan ainoastaan turvaseksiä. Siksi siis oletan, että jokainen OWO:n pyytäjä (yms.) tietää jo, etten tarjoa OWOa. He siis eivät ylläty siitä, että vastaukseni heidän pyyntöönsä on kieltävä, ja sen vuoksi minun on turha edes tuhlata aikaa kertoakseni heille sen kieltävän vastauksen, jonka he jo tietävät saavansa.

Ja tuo puhelinnumero. Jos lähettäisit tuon viestin minulle, niin en itse jättäisi vastaamatta siksi, koska kerrot minulle puhelinnumerosi, mutta joku muu saattaisi ehkä tehdä niin. Minulla on ilmoitukseni yhteystietona sähköposti, koska minuun ollaan yhteydessä sähköpostitse. Jos minulle sopisi, että entuudestaan tuntemattomat ihmiset ovat minuun yhteydessä puhelimitse, niin sitten minulla olisi yhteystietonani puhelinnumero. Uusille tuttavuuksille annan puhelinnumeroni vasta, kun tapaaminen on sovittu, ja jos joku vaatii minulta puhelinyhteyttä ennen tätä, niin en katso hedelmälliseksi jatkaa keskustelua. Se, että kerrot puhelinnumerosi, saattaisi ehkä jonkun mielestä olla tulkittavissa vaatimukseksi jatkaa keskustelua puhelimitse.

bbwnanna:

--- Lainaus käyttäjältä: Setämies - Tammikuu 25, 2020, 17:52:49 ---Mietin voiko ongelma olla nimimerkkihenkisessä sähköpostiosoitteessani (joka on gmailista), että pitäisikö sinne joku antero.vipunen pystyttää, olisiko (vastauksen) saanti parempi silloin?

Viestini on mallia:

Moikka,

sopisiko tapaaminen [ajankohta] [ehdottamani paikka jos ilmoittaja ei ilmoita tekevänsä vain incallia / "tai luonasi"]?

Etsin [kuvaus halutuista palveluista, käytännössä perusseksiä ja/tai pelkkiä käsihommia].  Olen [ikäluokkani, 30 < x < 50]v + kuvaileva adjektiivi.

p. [turskapuhelimen puhelinnumero].

ja tästä tarjoajan ja oman tarpeen ja tilanteen mukaan varioiden.

Ja naapuria jos selaa niin voi melkein laskea että ei siellä montaa sellaista vain sähköposti - palveluntarjoajaa taida enää olla mihin en olisi lähettänyt postia. Kai siellä nyt oikeitakin tarjoajia liikkuu? :)

--- Lainaus päättyy ---

Sähköpostin nimimerkkihenkisyys ei ole ongelma, sillä suurin osa asiakkaiden sähköposteista on juurikin tuota muotoa. Musta ainakin tuo puhelinnumeron antaminen noin asiallisen kirjoiuksen loppuun viestii luotettavuudesta ja siitä, että olet tosissasi haluamassa sopia tapaamisen.

Puhelinnumeron antaminen on virhe silloin, jos kehotat hupakkoa soittamaan sulle. (Siis tyyliin Arska tässä moi. Soita mulle. Puhelinnumeroni on 0461234567.)  Mulle ainakin tulee siitä olo, että tällä ei ole varaa edes ladata puhelimeensa saldoa ja ei siksi voi soittaa hupakolle, eli ei ole varaa sitten tapaamiseenkaan. Ajanhukkaa sellainen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta