Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Hierojan pukeutuminen
Leea:
--- Lainaus käyttäjältä: Turuntyttö - Heinäkuu 25, 2024, 14:00:27 ---Esimerkiksi minä olen tällainen joka pitää hierontapalvelussa alusvaatteet päällä ja siinä minuun ei saa koskea. Tämä selittyy edullisemmalla hinnalla. Toki jos joku kysyy että onnistuuko että olen alasti ja saa koskea, niin toki! Mutta silloin hintakin nousee. Ja tuossa tapauksessa itse suosittelen ”koko paketin” ottamista, koska hinnassa ei siinä kohtaa olisi eroa nimeksikään.😊 En tiedä osaanko avata asiaa näin pt:n (ainakin yhden) näkökulmasta, mutta yritin nyt hieman kuitenkin.☺️
--- Lainaus päättyy ---
Näin juuri!
Eroottinen hieronta ja seksi on eri palveluita ja niillä on myös eri hinta.
Jos hieroja on täysin alasti, se saattaa antaa asiakkaalle kuvitelman, että kaikki on sallittua ja voi tulla kiusallisia tilanteita kun joutuu kieltämään esim. sormettamisen tai nuolemisen yrityksiä, jotka ei eroottiseen hierontaan kuulu.
Hintakeskustelua en tykkää käydä kesken hieronnan, joten olen aina antanut asiakkaalle hinnaston etukäteen, eli hinnat on tiedossa.
Jos asiakas kesken hieronnan reilusti kysyy, voiko myös seksi sisältyä session, niin toki voi - seksin hinnalla. Aina siitä ei kuitenkaan oltaisi valmiita maksamaan, joten siinä hetkessä on parempi kun pikkarit on ja pysyy jalassa.
Mainittakoon vielä, että pääosa asiakkaista on erittäin hyvin käyttäytyviä ja rajoja kunnioittavia, joiden kanssa minulla ei olisi mitään vaikeuksia olla alastikin. Mutta sitten on se pieni osa, joiden takia olen pitänyt parempana pitää edes jotain päälläni.
Vanhaholvikirkko:
--- Lainaus käyttäjältä: Turuntyttö - Heinäkuu 25, 2024, 14:00:27 ---Esimerkiksi minä olen tällainen joka pitää hierontapalvelussa alusvaatteet päällä ja siinä minuun ei saa koskea. Tämä selittyy edullisemmalla hinnalla. Toki jos joku kysyy että onnistuuko että olen alasti ja saa koskea, niin toki! Mutta silloin hintakin nousee. Ja tuossa tapauksessa itse suosittelen ”koko paketin” ottamista, koska hinnassa ei siinä kohtaa olisi eroa nimeksikään.😊 En tiedä osaanko avata asiaa näin pt:n (ainakin yhden) näkökulmasta, mutta yritin nyt hieman kuitenkin.☺️
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos vastauksesta. Minun ostajaprofiililla hinnoittelusi kuulostaa lannistavalta :D Viimeisen päälle olevan hierontakokemuksen haluava joutuu ottamaan ja maksamaan koko paketin, vaikka sitä ei kokonaan nauttisikaan. Tuossa onkin tuon hinnoittelumallin suurin ongelma ja se syy miksi minä välttelen koko paketin ostamista ihan jo periaatetasolla.
Kuvainnollisesti ongelma on sama kuin ranskalaisfanaatikko menisi grillille tilaamaan ranskalaiset ketsupilla, mutta grillimyyjä suostuu antamaan ketsupin ainoastaan kokonaisen aterian kylkeen. Ranskalaisia rakastava asiakas joutuu tekemään valinnan, että kääntyykö grilliluukulla kannoillaan ja lähtee etsimänä ranskalaiselämyksiä muualta, vai ottaako koko aterian ja nakkaa hampurilaisen tarjottimelta koskemattomana roskikseen.
Olen ollut siinä uskossa, että hieronnan usein halvempi hinta johtuu "rajoitetuista kosketusmahdollisuuksista", ei mistään alastomuuden panttamisesta. Tuskin sinullakaan tuohon vaatteet päällä tehtävään hierontaan kuuluu suulliset nautinnot.
Mietitään asiaa niin päin, että pohjalla halvimpana on perinteinen klassinen hieronta, joka ei tavallisesti sisällä alastomuutta, erottiikkaa saati peniksen koskettelua (hinta n 1e/min). Seuraava malli on klassinen hieronta penishieronnalla, jossa lopuksi hierotaan myös penis, hieroja on harvoin alasti ja tapahtuman yleisfiilis on enemmän klassista kuin eroottista hierontaa (hinta 1e/min + 20-30e "tippi"). Eroottinen hieronta on enemmän seksuaalisen nautinnon tuottamista alusta loppuun (hinta 2-2,5e/min + mahdollisesti suullinen nautinto 30-50e). Pyramidin huipulla vielä koko paketti jossa saa kaiken (hinta 3,5-4e/min). Hinnat keskimäärin kotimaisella hyvämaineisella palveluntarjoajalla 30-60min ajalla. Tuohon jää aika iso väli hinnoitteluun/saatuun palveluun, jos eroottinen hieronta muistuttaa enemmän klassista hierontaa.
Koskettelu on sitten vielä kokonaan oma keskustelu. Minä pärjään siinä ilmankin, mutta saatan kosketella, jos se on sallittua. Koskettelujakin on monenlaisia, hennosta hyväilystä sormet sisään mallisesti. Joskus tuntuu vähän hassulta laittaa nämä kaikki samalle viivalle. Mutta näinhän se on kuten Leea sanoo, että asiakkaita on erilaisia ja tilanteiden hallitsemiseksi joutuu käyttämään pelisilmää/asiakkaan kannalta mälsältä kuulostavia rajoituksia (joku ääliö kuvittelee koskettelun sisältävän nyrkin työntämistä sisään jne).
Summa summarum: oma suosikkimalli hinnoittelulle on sellainen malli, jossa hieronta on koko pakettia halvemmin hinnoiteltu, eikä se hieronta perustu siihen, että asiakaskokemusta heikentämällä halutaan ikään kuin ohjata asiakas ottamaan kalliimpi koko setti.
Turuntyttö:
^ Tosiaan suoranaisesti mitään eroottista hierontaa en mainostakkaan tekeväni. Nuo hintaesimerkit kuulostaa mun mielestä aika hurjilta, eli ymmärsinkö oikein että pt:llä hieronta käsihoidolla tulisi keskimäärin olla esim. 30€/30min + 20-30€ ”tippi”?🤔
Ja tuohon että ”pakottaisin” ottamaan koko paketin niin ei, en tietenkään, sanoin että suosittelen sitä jos on vähänkään etukäteen fiilis että haluaa myös laajempaa palvelua (suikkari, suutelu, koskettelu, alastomuus, pano), niin silloin se voisi olla hyvä. Toki jos haluaa niin voi saada myös vain osan, joka tapauksessa silloin liikutaan n.kympin-parin kympin eroissa hinnassa. Mutta jokainen tietysti päättää itse että mitä haluaa ja ketä tapaa.😊
Vanhaholvikirkko:
^^No siinä tapauksessa tietenkin taas ihan eri juttu, jos et hierontaa mainostakaan eroottisena. Eikä niissä alusasuissakaan ole mitään vikaa, mutta asiakkaalle se kuvauksena varsin vähän kertova. Sieltä kun voi tulla mitä vaan vastaan läpikuultavasta aamutakista maksamakkaran värisiin sloggeihin. Oman kokemuksen mukaan PT:n pukeutuminen on ollut pääasiassa "tilanteeseen sopivaa", mutta osa on myös suuttunut pukeutumiseen liittyvistä tarkentavista kyselyistä.
Suuntaviivoja antava hinnasto oli vähän keskustelun ohjaamista sivuraiteille, pahoittelut siitä. Yritin ajaa sillä takaa sitä, että hinnoitteluun jää aika iso kuilu "klassinen hieronta penishieronnalla" ja "koko paketin" välille, jossa olisi tilaa (ainakin minun asiakastoiveissani) jonkinlaiselle välimallin paketille. Hinnathan eivät olleet todellakaan keskimääräisiä vaan pikemminkin miltä tasolta alalla hinnat yleensä alkavat (keskiarvo tarkoittaisi sitä, että jotkut tekevät reilusti näiden hintojen alle). Ja noihin hintaluokkiin näitä palveluita noilla ehdoilla minulle yleensä tarjotaan. Mutta ei tehdä tästä nyt hintavääntöä, kuten sanoin, vähän tyhmästi ohjasin nyt keskustelua sivuraiteille.
Ja tosiaan, jokainen PT päättää omat palvelunsa ja niiden sisällöt. Ja me tiskin toisella puolen päätämme sitten tartutaanko näihin :)
Turuntyttö:
Totta tuokin että siihen väliin jää kyllä erilaisia variaatioita palveluista ja toki niiden hinnoistakin. Itse olen pitänyt miellyttävämpänä tapana tarjota ainakin alkuun vain kahta palvelumallia ja niiden hintoja. Voisin tietysti listata jokaisen ”extran” hierontaan jo valmiiksi, mutta itsestäni se tuntuu vaan sekavalta jos on pitkä lista eri variaatioista. Jotkut varmasti suosivat sitä, ja voisihan sellaista harkitakkin kokeiluun joskus.🤔😊
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta