Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Hierojan pukeutuminen
MariaEnkeli:
Hyvää keskustelua siinä mielessä, että en ollut edes ajatellut asiaa.Lisäsin omaan ilmoitukseeni tämän keskustelun vuoksi ton alastomuuden 😅
Mä olen alasti hieronnan aikana ja mua saa kosketella/sormettaa, koska se on silloin kivempaa myös mulle 🤭 Alastomuus siksi, että en pidä alusvaatteista 😅 Ja kun puljaa öljyn kanssa niin alaston kroppa liukuu paremmin toisen vartaloa vasten eikä ole turhia kangaspaloja häiritsemässä.
Mutta siis molemmat sekä alastomuus, että sormeilu mulla kuuluu hintaan, koska itse tykkään niistä. Mulle kiusallisempaa olisi jos joku käskisi pitää vaatetta päällä 😊
Ollin kuppi:
Itselleni eroottiseen hierontaan kuuluu lähes selvyytenä, että hierojan ei tarvitse olla alasti, eikä siis sormettaminen ole odotuksessa.
Siis pikkarit ok, mutta muuten alasti ehkä stayuppeja lukuun ottamatta. Rintojen koskettelu sekä rinnoilla koskettelu ovat minulle oleellinen osa kokemusta. On aivan upea tunne, kun hieroja hipaisee tai hieroo selkäpuolen käsittelyssä rinnoillaan, ja tissimiehenä rintojen hyväily ja nännien suutelu on ihan must. Riippuen siitä miten hieronta tapahtuu, toivon saada hyväillä ja sivellä muutakin vartaloa ja tuntea sitä omaani vasten.
Minulle nämä rajat ovat hyvin luonnolliset, toki mielelläni sormetan kevyesti, mutta en sitä mahdollisuutta odota. Pinppi on seksiä varten.
Puolen tunnin aikoja saa asiallisilta naisilta alkaen 60, 80 euroa on tyypillinen hinta ja satarahalla saa jo hyvin osaavaa käsittelyä, joka voittaa huonomman panon.
samuel:
Jos menen hierontaan, niin mieluummin joku provosoiva pukeutuminen hierojalla tai sillä ei ole väliä. Itse menen hierontaan, jos haluan kosketusta. Keskityn siihen useimmiten silmät kiinni eikä minulle tule tarvetta kosketella. Taitava hieroja saa kyllä kehossa ihmeellisiä tunteita aikaan. Pitkään omalla suunnallani oli hyvä tantrahieroja, jonka luona kävin muutaman kerran vuodessa. Harmi, kun en tiedä ketään vastaavaa, kun hän on ilmeisesti lopetellut.
antero pee:
Oma suosikki-pt:ni (ja varmaan monen muunkin) pukeutuu aina hierontaa antaessaan ruumiinmuotoja tiukasti myötäileviin housuihin ja paitaan, joiden päältä häntä saa hyväillä kun tulee käsitöiden vuoro. Alla ei ole alkkareita, ei rintsikoita. Itselleni toimii hyvin tämä. Se buustaa mukavasti erektiota, kun voin samalla puserrella hänen timmejä pakaroitaan tiukkojen trikoiden läpi ja näplätä kovettuvia nännejä toisella kädellä, öljytyn käden liikkuessa ylös ja alas kalulla.
MariaEnkeli:
Pukeutumiseen mulla ei oo lisättävää, tykkään edelleen olla alasti 😁
Mutta sinä, joka tämän ketjun innoittamana laitoit mulle yksäriä, niin sulle ei voi vastata. Halusin vaan kertoa, että sen lisäksi, että tykkään olla alasti, niin olen myös ihan hyvä tyyppi, joka vastaa viesteihin 😁 Kunhan tarkastat sun asetukset 😉
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta