Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Re Emily
Zeptepi:
Allekirjoitan Jaatisen kokemuksen visiitistä. Itsellä oli kyllä parempi, mutta selkeästi PT:llä näkyi olevan väsymystä hommaan. Omalla kohdalla asennon vaihtoa tapahtui vähän väliä, kun esim. takaapäin paneminen sattui.
Yritti kyllä selkeästi olla Jukkiksen kuvaaman tapainen GFE, mutta ei vaan tuntunut enään jaksavan. Taitaa ottaa vähän turhan tiiviillä tahdilla asiakkaita, eikä siten ehdi palautua välissä.
Jaatinen:
--- Lainaus käyttäjältä: MestariMerlin - Heinäkuu 25, 2024, 18:27:17 ---Jaatinen kuvaili kyllä aika hyvin tällaisen "perus"-visiitin.. Aika useinhan tämä on tällaista.. ei ulkkari pt:t juurikaan kunnolla suutele. Itse tiedän ehkä 2 joiden kanssa voi oikeasti kielimoukkua vetää..😅
Olen kyllä havainnut että palvelutaso laskee joillain kuin lehmän häntä mitä pidemmälle turnee etenee. Liekö tässä tällaista vikaa..
Muutaman kerran tehnyt sen mokan että treffannut pt:n joka vikoja päiviä Suomessa kierrettyään ympäriinsä jo kuukauden päivät.. ei voi suositella.
--- Lainaus päättyy ---
Ellisa oli tähän selvä poikkeus. Oli ollut jo useamman viikon Suomessa ja oli parin päivän päästä lähdössä pois siitä kun hänet tapasin ja sain silti erinomaisen hyvän tyttöystävä kokemuksen, hyvää suutelua tosin ilman kielimoukkuja mutta ilmankin oli hyvää. Tapaamisen jälkeen vaihdettiin vielä useita viestejä ja omien sanojensa mukaan hän ei tapaa päivässä kuin 3-4 asiakasta. "Quality over quantity". Emilyn tapauksessa noiden sanojen järjestyksen voinee kääntää.
Vieras1755:
Huomasin Emilyn olevan tällä kertaa Espoossa, joten kyselin vähän kordinaatteja. Lokaatio sattui sopimaan täydellisestä päivän reittini varrelle, tuttu neljän talon rypäs kaupungin keskustassa ;) Hauskana nyanssina, kun tulin paikalle, pihalle odotteli selkeästi omaa kyytiään itselleni tuntematon leidi matkalaukun kanssaa. Katseemme kohtasivat ja taisi olla molemmille aika selvä peli, että hän myy palveluita joita minä ostan. No joo, palatakseni asiaan olin itseasiassa omasta mokastani hieman myöhässä, mutta tästä ei tullut aikasakkoa Emilylta, vaikka olisin sen ymmärtänyt täysin.
Emily oli mitä kuvat lupasivatkin. Itse kallistun enemmän myötäilemään ensimmäistä raporttia. Palveluhalukkuus oli melko korkealla tasolla koko ajan. Suihinoton yhteydessä Emily kysyi haluanko laueta kerran vai kahdesti. Naureskelin että kahdesti olisi tietysti mukavampi, mutta se on itselleni 45min puitteissa mahdotonta. Mielestäni hän mitoitti oman toiminnan sen mukaisesti, sillä otti vielä hyvän tovin suihin ennen kuin hyppäsi ratsaille. Oli hyvinkin aktiivinen ja loppuhuipennuksessa doggyssa tekikin itse melkein kaiken työn. Kellossa oli peliaikaa vielä hieman jäljellä, joten tarjosi hierontaa ja tämä olikin pätevä setti. Sanoi työskentelevänsä kosmetelogina kotipuolessa ja kouluttautuneensa jonkin verran hieronnan saralla. Todella hyvä klassisen hieronnan tekniikka hänellä!
Nyt sitten OWO/pussailun hygieniakauhistelijat silmät kiinni, otti siis paljaalta suihin ja kielareita vaihdeltiin sopivasti. Pillua antoi myös nuolla, mutta siihen laittoi stopin melko nopeasti kuitenkin. Kaiken kaikkiaan, selkeästi oli virkempänä liikenteessä ja itselleni jäi oikein hyvä fiilis tapaamisesta.
Noodelidude:
^ Hyvältä kuulostaa. Olisin mielelläni käynyt viime viikolla testaamassa Emilyn anaalipalvelun hänen ollessa Treellä. Laitoin aamulla viestiä kysellen aikaa iltapäivälle, mutta hänellä oli kämpästä toiseen siirtymä menossa, eikä ollut kerinnyt vastaamaan viesteihin. Useamman tunnin odottelun jälkeen varasin ajan toisaalta. Noin vartti ennen toisen typyn tapaamisen alkua Emily laittoi pahoittelevan viestin ja kysyi että vieläkö haluan tavata, mutta harmillisesti jouduin kieltäytymään.
Tahtotila olisi kova päästä kuitenkin vielä tapaamaan. Toivottavasti eksyy tulevaisuudessa uudestaan Tampereelle, ja mulle ei osuisi yhtä huono hetki kohdalle kuin Jaatiselle.
NUSSIJA_666:
--- Lainaus käyttäjältä: Jaatinen - Heinäkuu 26, 2024, 09:23:58 ---
--- Lainaus käyttäjältä: MestariMerlin - Heinäkuu 25, 2024, 18:27:17 ---Jaatinen kuvaili kyllä aika hyvin tällaisen "perus"-visiitin.. Aika useinhan tämä on tällaista.. ei ulkkari pt:t juurikaan kunnolla suutele. Itse tiedän ehkä 2 joiden kanssa voi oikeasti kielimoukkua vetää..😅
Olen kyllä havainnut että palvelutaso laskee joillain kuin lehmän häntä mitä pidemmälle turnee etenee. Liekö tässä tällaista vikaa..
Muutaman kerran tehnyt sen mokan että treffannut pt:n joka vikoja päiviä Suomessa kierrettyään ympäriinsä jo kuukauden päivät.. ei voi suositella.
--- Lainaus päättyy ---
Ellisa oli tähän selvä poikkeus. Oli ollut jo useamman viikon Suomessa ja oli parin päivän päästä lähdössä pois siitä kun hänet tapasin ja sain silti erinomaisen hyvän tyttöystävä kokemuksen, hyvää suutelua tosin ilman kielimoukkuja mutta ilmankin oli hyvää. Tapaamisen jälkeen vaihdettiin vielä useita viestejä ja omien sanojensa mukaan hän ei tapaa päivässä kuin 3-4 asiakasta. "Quality over quantity". Emilyn tapauksessa noiden sanojen järjestyksen voinee kääntää.
--- Lainaus päättyy ---
Ohi aiheen menee, kuitenkin uutena harrastajana ihmettelen, että kuinka tavallista on toi useiden viestien lähetteleminen ensi tapaamisen jälkeen pt:n kanssa? Veikkaisin että jos tavallista, niin varmasti kuuluu "myynti strategiaan" ?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta