Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Pariisin olympialaiset 2024 Höpinät

<< < (6/14) > >>

Penaattori:
Aika huono häviäjä tämä italialainen nyrkkeilijä, ei halunnut ottaa vastaa voittajan tarjoamia jaxuhaleja. Vai onko niin ettei tasa-arvo ja jokaisen oikeus sukupuolensa määrittelyyn nyt maistukaan?

https://www.iltalehti.fi/pariisin-olympialaiset-2024/a/83367db2-4ade-4305-b67b-56eeeb8b48b1

joey_t:
Kilpaurheilussa sukupuolisarjat ovat hyvästä syystä.
Sitten on noita inter- ja transsukupuolisia. Noin yleensä minulla ei ole mitään heitä vastaan mutta alkaa vituttamaan kun tunkevat naisten kilpasarjoihin. Ei läheskään kaikki transsukupuoliset noin toimi mutta tuo pieni osuus lokaa koko vähemmistön maineen.

Ilotikku:
Mulla pyörii jostain syystä mielessä vain olympiakylä ja ne kuuluisat juhlintaorgiat. Taas on jaettu tuhansia ja taas tuhansia kondomeja ja ohuiden seinien läpi kuuluu vapautetun adrenaliinin voima. :behind:

Ajatus lensi myös siihen kuinka vaikeita valintoja joutuvat mm. Lebron James ja Turkin ampujasankari tekemään. Saisko parhaat kyydit rantalentistarjonnan puolelta? Yleisurheilusta? Voimistelusta? Niin vähän aikaa ja niin paljon kynnettävää. :behind:

Tämä lähtee nyt harjoittelemaan, jotta pääsee seuraaviin olympialaisiin messiin. Missä lajissa on matalin karsintaraja? ;D

Ripley:
^
Runkkari sarjassa luulisin🤔

Kapula:

--- Lainaus käyttäjältä: Ilotikku - Elokuu 02, 2024, 18:22:14 ---Mulla pyörii jostain syystä mielessä vain olympiakylä ja ne kuuluisat juhlintaorgiat. Taas on jaettu tuhansia ja taas tuhansia kondomeja ja ohuiden seinien läpi kuuluu vapautetun adrenaliinin voima. :behind:

Ajatus lensi myös siihen kuinka vaikeita valintoja joutuvat mm. Lebron James ja Turkin ampujasankari tekemään. Saisko parhaat kyydit rantalentistarjonnan puolelta? Yleisurheilusta? Voimistelusta? Niin vähän aikaa ja niin paljon kynnettävää. :behind:

Tämä lähtee nyt harjoittelemaan, jotta pääsee seuraaviin olympialaisiin messiin. Missä lajissa on matalin karsintaraja? ;D

--- Lainaus päättyy ---

Junnila ilmeisesti tutustui USA:n korisjoukkueeseen viime yönä ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta