Uutiset: Palvelimella suoritetaan ylläpidollisia toimenpiteitä la-su 18.-19.5. yönä alkaen klo 24.

Kirjoittaja Aihe: Onko hupakointi muuttanut ihmiskäsitystäsi  (Luettu 4598 kertaa)

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2517
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Onko hupakointi muuttanut ihmiskäsitystäsi
« Vastaus #20 : Helmikuu 01, 2020, 21:02:15 »
Aikaisemmin tähän laittanutkin jo asiasta, mutta komppaan sahapukkia sen verran ajatuksesta tuolla prismassa. Paikallisessa kaupassa on eräs neitonen joka nyt muistuttaa melkein identtisesti tapailemaani neitosta. Hienoa mennä ostamaan maitoa ja muistot palailee mieleen. Naamalla varmaan sellainen hiton typerä ilme ja neito ihmettelee kuka toi setämies on kun kyttäilee.
💊

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2197
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Onko hupakointi muuttanut ihmiskäsitystäsi
« Vastaus #21 : Helmikuu 02, 2020, 12:29:52 »
Huoraaminen ei ole muuttanut ihmiskäsitystäni, mutta on tehnyt tosi hyvää poistamalla loputkin ennakkoluulot, joita minulla ennen aloittamista oli seksityöntekijöistä tai seksipalveluiden ostajista.

Toisin sanoen olen havainnut konkreettisesti, että sekä meissä palvelun tuottajissa että käyttäjissä on ihan kaikenlaisia ihmisiä, eikä ole mitään stereotypiaa tai muottia, johon meidät voisi niputtaa. Nettikeskusteluissa jankkaamme ihan kuten kaikki muutkin ja livenä olemme pääsääntöisesti hyviä ja ystävällisiä toisillemme.  :)
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Onko hupakointi muuttanut ihmiskäsitystäsi
« Vastaus #22 : Helmikuu 02, 2020, 16:35:21 »
Kyllä on - monet maksuseksiä tarjoavat ovat melkoisia lumppuja.

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Onko hupakointi muuttanut ihmiskäsitystäsi
« Vastaus #23 : Helmikuu 02, 2020, 16:40:40 »
Tuosta tuli mieleen, että silleen on muuttanut, että moni nainen on lumppu vuoristovosu ihan ilmaiseksi ;D

Poissa Rosalove

  • Newbie
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 29
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Onko hupakointi muuttanut ihmiskäsitystäsi
« Vastaus #24 : Helmikuu 02, 2020, 16:49:37 »
Mun kokemukset miehiestä on parantuneet huomattavan paljon hupakoinnin myötä. Lähes kaikki tapaamani asiakkaat ovat erittäin huomioon ottavia, helliä ja kohteliaita. Myös miesten hyvät keskustelutaidot ovat yllättäneet mut positiivisesti. Mulla on aiemmin ollut myös tietynlainen ennakkokäsitys maksullisista naisista ja ajattelin etten voisi ruveta näihin hommiin, koska en sovi siihen muottiin, johon luulin kaikkien hupakoiden sopivan. Nyt oon kuitenkin huomannut jokaisen olevan oma yksilönsä ja kaikki ovat hyviä juuri sellaisina kuin ovat <3
Turkulainen tyttöystävä

Poissa tane

  • Full Member
  • Viestejä: 114
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko hupakointi muuttanut ihmiskäsitystäsi
« Vastaus #25 : Helmikuu 02, 2020, 17:00:53 »
Kun kaikki lumput vuoristovosut löisivät heti hinnaston pöytään niin olisihan se mielenkiintoinen tilanne. Rehellinen ainakin.

Ei kai tämä ole ihmiskäsitystäni muuttanut. Ehkä pitäisi olla, mutta ei nyt tule mieleen. Joskus kyllä katson kun siviilissä naiset esittää ja luulevat että kaikki lankeaisivat yrittämään. Vähän naurattaa kun mietin käyväni mieluummin hupakolla. Ehkä se on muuttanut sitten käsitystä itsestäni.

Ulkomaisissa tuntuu enemmän olevan pitkälle ajettuja ja perinteisen huoran kuvaan sopivia. Poikkeuksiakin toki löytyy. Kotimaisissa taas enemmän normin oloisia tylleröitä. 

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Onko hupakointi muuttanut ihmiskäsitystäsi
« Vastaus #26 : Helmikuu 02, 2020, 18:49:21 »
moni nainen on lumppu vuoristovosu ihan ilmaiseksi ;D

Naiset on kyllä kovia mittauttamaan "arvoaan", se kivasti hivelee itsetuntoa kun näkee kuolan valuvan miehen suupielessä. Mutta vaikka moni antaa ymmärtää, niin harva ymmärtää antaa..