Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Vinkki

<< < (6/9) > >>

Makkonen:

--- Lainaus käyttäjältä: Vwealthy - Heinäkuu 17, 2024, 17:18:06 ---Toki voit epäillä, mutta miksi heittäisin jotain fake news:ja? Ja siinä ihan vieressä budjaavana voin kyllä sanoa (näen mestan päivittäin), että toki paljon on pariskuntiakin. Mutta on myös sellaisia autoja (joita sit henkilökunta ajaa pois lähiparkkihalliin valet-tyylisest) että rahaa löytyy.

Pahoittelen, jos jonkun mieltä tällä pahoitin, mutta fakta on (että ainakin yhtenä päivänä ) siellä oli näitä "kultamekkoja  :D.

Toihan on loistava stay-cation, jossa voi sitten vähän herkutella. Toki, olen samaa mieltä MestariMerlinin kanssa, että suomi-daamit eivät välttämättä (ainakaan kaikki) ole yhtä palveluhenkisiä kuin itäeuroopan tytöt  :kiss:

--- Lainaus päättyy ---

edelleen se hinta on mainitsematta..

Bacardi:

edelleen se hinta on mainitsematta..
[/quote]

Minulla on arvaus, että miksi

FortySexN2:
Hivenen ylimalkaista, en ota kovin tosissani. En väitä myöskään että fake news-osastoa kuten aiemmin todettu.

Vwealthy:
On täällä mielensäpahoittajia  :inlove: Hinnat ovat korkeat, kuten mainitsin, mutta varmasti neuvottelemalla ja illan pidemmälle mennessä tulevat alaspäin. 300-400 haarukassa olivat. Mainitsen vielä kerran, että olen ollut siellä vaan kerran, mutta kun tulen täältä böndeltä pois, käyn varmaan katsomassa paikan tarjonnan uudestaan.

Mutta mielenkiintoista tulee myös olemaan tämän stadin uusimman "luxushotellin" aulabaari. On nimittäin NIIN keskustassa, että toisella puolella manskua päivystää kyllä "palveluiden" tarjoajia abt kesät ja talvet. Grand Hansa siis kyseessä. Sinne varmaan tyttöjä suunnistaa.

anaalipeppu:

--- Lainaus käyttäjältä: Vwealthy - Heinäkuu 18, 2024, 15:15:46 ---On täällä mielensäpahoittajia  :inlove: Hinnat ovat korkeat, kuten mainitsin, mutta varmasti neuvottelemalla ja illan pidemmälle mennessä tulevat alaspäin. 300-400 haarukassa olivat. Mainitsen vielä kerran, että olen ollut siellä vaan kerran, mutta kun tulen täältä böndeltä pois, käyn varmaan katsomassa paikan tarjonnan uudestaan.

Mutta mielenkiintoista tulee myös olemaan tämän stadin uusimman "luxushotellin" aulabaari. On nimittäin NIIN keskustassa, että toisella puolella manskua päivystää kyllä "palveluiden" tarjoajia abt kesät ja talvet. Grand Hansa siis kyseessä. Sinne varmaan tyttöjä suunnistaa.

--- Lainaus päättyy ---

Eipä tuo nyt niin luksukselta vaikuta, kun hinnat pyörii monien Scandicien tai Sokos hotellien tasolla :) vaikuttaa monien kommentoijien perusteemla, että nämä mimmit eivät ihan tavallisista pullukoista syty valitettavasti :-[ en tiedä uskaltaisinko ihan arki-ilkoina tavallisissa rennoissa asuissa lähestyä ketään neitokaista näiden luksushotellien aulojen baareissa. Aivan taatusti erottuisin joukosta taviksena  :-[

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta